olfie

Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

olfie schreef:Hallo hallo,

Olfie hier in levende lijve weer!!!!!!!
Loof den Heer!
Fijn dat je er weer bent.
hadden ze geen laptop in het ziekenhuis? :wink:
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

...
Laatst gewijzigd door geledu op 25 aug 2010, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Miscanthus schreef:
olfie schreef:Hallo hallo,

Olfie hier in levende lijve weer!!!!!!!
Loof den Heer!
Fijn dat je er weer bent.
hadden ze geen laptop in het ziekenhuis? :wink:
haha.. nee helaas, maar al hadden ze die, kon ik nog niet bar uit de voeten, ben nog geen cent waard, zwak en vermoeid, en beperkt in doen en laten door de wond en het operatiegebied
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
jacob

Bericht door jacob »

Nou gelukkig dat je er weer bent hoor. Ik hoop dat je weer verder mag opknappen.

Heel veel sterkte toegewenst!
Laatst gewijzigd door jacob op 14 jul 2006, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Fijn dat je er weer bent en dat je maar veel mag posten...
Lelie
Berichten: 140
Lid geworden op: 25 jan 2006, 10:26

Bericht door Lelie »

Afgewezen schreef:Fijn dat je er weer bent en dat je maar veel mag posten...


Inderdaad, lekker om weer thuis te zijn! Nu maar veel in de zon bijkleuren...

Misschien is refoforum een prima middel om je gedachten te verzetten en om verveling tegen te gaan, als je verder nog niks waard bent om te doen. Enne... je bijdrage is welkom. :wink:
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Bericht door Wilma van den Berg »

Olfie, heel fijn dat je weer thuis bent. :D
Maar ook daar: veel sterkte met alles :!: (ook je vriendin) en hopelijk gaat het snel weer beter met je :wink:
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Voor de geinteresseerden even een korte update over mijn huidige gezondheidssituatie.

Momenteel heb ik gelukkig geen bijzondere last van de warmte op zich, maar zodra de luchtvochtigheid toeneemt, en de wind wegvalt, dan krijg ik het wel zwaar.
Ook valt het zwaar hoe erg mijn conditie aangetast is na deze operaties, gelukkig kan ik wel weer redelijk een wandelingetje maken. Ik ga graag lekker aan de rivier zitten (en dan treuren over het feit dat ik niet eens even lekker een hengeltje uit kan en mag gooien :cry: )
Maar verder gaat het een beetje met ups en downs wel de goede kant op.
Het herstel gaat moeizaam, en de wonden van de drains in mijn rug blijven open, alwaar ik nu een soort op zeewier gebaseerde strengen heb die in de wond gelegd moeten worden om het herstel te bevorderen.
Ook de nachten kom ik nog moeilijk in 1x door, het gaat wel beter, maar het slapen ging eerst bijzonder slecht, wat ook niet echt bijdraagt aan je 'gevoel van fitheid'.

Maar al met al is er een stijgende lijn te bespeuren, en houden we daar maar aan vast.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Fijn Olfie dat je weer thuis ben, ik wens je zeer veel sterkte en dat je er weer een beejte bovenopkom.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Fijn Olf,

veel sterkte gewenst.
Petrus

Bericht door Petrus »

olfie schreef:
Momenteel heb ik gelukkig geen bijzondere last van de warmte op zich, maar zodra de luchtvochtigheid toeneemt, en de wind wegvalt, dan krijg ik het wel zwaar.
.
Tjonge, wáár ken ik dat van?????? :mrgreen:

Verder Olfie, héél veel sterkte met dit loodzware weer dat nu zwanger is van het vocht (hier althans).

Ook in de zin van je algehele gezondheid wens ik je héél veel sterkte toe. (tussen de jaren '67 en '75 heb ik zo ongeveer 5 jaar in totaal in een ziekenhuis gelegen dus wéét hoe je je voelt: belazerd dus)

Ook mentaal is het zwaar voor je, en daar kun je alleen maar God bidden voor Zijn genade.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Petrus schreef:
olfie schreef:
Momenteel heb ik gelukkig geen bijzondere last van de warmte op zich, maar zodra de luchtvochtigheid toeneemt, en de wind wegvalt, dan krijg ik het wel zwaar.
.
Tjonge, wáár ken ik dat van?????? :mrgreen:
Kun je dan niet beter een landstreek opzoeken waar de luchtvochtigheid stukken minder is?
Petrus

Bericht door Petrus »

Miscanthus schreef:
Petrus schreef:
olfie schreef:
Momenteel heb ik gelukkig geen bijzondere last van de warmte op zich, maar zodra de luchtvochtigheid toeneemt, en de wind wegvalt, dan krijg ik het wel zwaar.
.
Tjonge, wáár ken ik dat van?????? :mrgreen:
Kun je dan niet beter een landstreek opzoeken waar de luchtvochtigheid stukken minder is?
Jaaaaahhh, de Sahara..................
Plaats reactie