Reformatorische Omroep gaat dóór

Oude Paden

Bericht door Oude Paden »

Hendrikus schreef:
Oude Paden schreef:en het gebruik van een drumstel......zoals nu!
o help, het hellende vlak...

[fade]BOEM![/fade]
Je kunt er mee spotten Hendrikus, maar wat bereik je ermee.

Ik heb al in andere discussies aangegeven dat je inderdaad ver moet blijven van alles waar de mens zijn hart naar uit gaat.
Dat is niet anders dan genieten!
Waarom zou je dat dan stimuleren middels een EIGEN zender als RO.

Aan de ene kant proberen kerken de wereld buiten te houden en aan de andere kant proberen eigen kerkmensen anderen over te halen er aan deel te nemen!!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Oude Paden, er is niemand die jou verplicht de RO aan te zetten. Als je er naar luistert en het staat je niet aan, dan zet je hem toch uit? Of je de-installeert het spul, en zet je je eigen CDtje op.
Oude Paden

Mister schreef:Oude Paden, er is niemand die jou verplicht de RO aan te zetten. Als je er naar luistert en het staat je niet aan, dan zet je hem toch uit? Of je de-installeert het spul, en zet je je eigen CDtje op.
Het ging er toch niet over of je het moet luisteren.

Ik zal het inderdaad niet aanzetten. Maar ik discuseer alleen maar mee wat ik ervan vindt
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Oude Paden schreef:
Mister schreef:Oude Paden, er is niemand die jou verplicht de RO aan te zetten. Als je er naar luistert en het staat je niet aan, dan zet je hem toch uit? Of je de-installeert het spul, en zet je je eigen CDtje op.

Ik zal het inderdaad niet aanzetten. Maar ik discuseer alleen maar mee wat ik ervan vindt
Tuurlijk. Je leest het RD daarom ook niet meer nu? Het verbaast me eerlijk gezegd dat je internet hebt.
limosa

Bericht door limosa »

Oude Paden schreef:
limosa schreef:
Oude Paden schreef:Alleen inhoudelijk heb ik al m'n grote vraagtekens bij de RO

Hebben jullie al geluisterd wat er zoal ten gehore wordt gebracht?!

Het is niet de theologische bagage waar ik m'n kinderen mee wil opvoeden, niet om er boven te gaan staan, maar ik heb het idee dat de programmering ruim is opgezet om publiek te trekken!
zoals bijvoorbeeld . . .

ik luister niet zo vaak maar ik heb nog geen onoirbare geluiden horen klinken
Zoals Joh. de Heer liederen en meditaties van Spurgeon e.a. opwekkingspredikers
bij mij zijn de meiden al wat aan het puberen en ik denk wel eens bij mezelf, luisterden ze maar wat vaker naar Joh. de Heer liederen . . .

beetje vreemd verder om in een topic over de RO over Spurgeon te discussieren maar dat lijkt mij een in de breedte van de gereformeerde gezindte geaccepteerde prediker
Kislev

Bericht door Kislev »

Toen ik voor het eerst van de RO hoorde was mijn eerste reactie 'waar ik ook nog behoefte aan heb is aan reformatorisch tuingereedschap'.

Maar ik heb makkelijk praten. Als je kinderen in de puberteit hebt ben je waarschijnlijk blij dat er zoiets als de RO is.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Nou, op radio is allen radio 4 overgebleven. Qua muziek dan. Vroeger hadden we classic-fm. Dat is nu nog wel per kabel/online, maar ja. Ik vind dat RO prima als ik achter pc zit hoor.
limosa

Bericht door limosa »

Kislev schreef:Toen ik voor het eerst van de RO hoorde was mijn eerste reactie 'waar ik ook nog behoefte aan heb is aan reformatorisch tuingereedschap'.
zo dan, wat hoor ik nou, heb jij dat nog niet dan?
Kislev schreef:Maar ik heb makkelijk praten. Als je kinderen in de puberteit hebt ben je waarschijnlijk blij dat er zoiets als de RO is.
als ze er maar naar zouden willen luisteren . . .

een puberblok, af en toe een uurtje met muziek die wat meer op de 13-16 jarigen gericht is, zit dat ook nog in de programmering van de RO?
Oude Paden

Mister schreef:
Oude Paden schreef:

Tuurlijk. Je leest het RD daarom ook niet meer nu? Het verbaast me eerlijk gezegd dat je internet hebt.
Het RD lees ik als nieuwsbrenger.
Ik vindt RO een onnodige aanwinst. Het werkt oppervlakkigheid in de hand.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Oude Paden schreef:
Mister schreef:
Oude Paden schreef:

Het RD lees ik als nieuwsbrenger.
Ik vindt RO een onnodige aanwinst. Het werkt oppervlakkigheid in de hand.
Oppervlakkigheid... Toe maar, om dat drumstel??
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Kislev schreef:Maar ik heb makkelijk praten. Als je kinderen in de puberteit hebt ben je waarschijnlijk blij dat er zoiets als de RO is.
Alsof ze daar naar zullen luisteren :roll:
Niet dus.
Petrus

Bericht door Petrus »

Ach, Tamarinde en ik zijn leden "van het eerste uur", maar dat betekent nog niet dat we de hele dag onze theemutsen op hebben hoor (zoals de RO elders getypeerd is: theemutsen-omroep).

Onze vaste keuzes zijn de R.O., Classic FM en Radio 4, aangevuld met onze eigen cd's.

Concertzender biedt niets naar onze smaak, voor ánderen is het misschien weer wel toppie!
Kislev

Bericht door Kislev »

Piep piep piep. Hier ds. .... met het nieuws van 4 uur.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Kislev schreef:Piep piep piep. Hier ds. .... met het nieuws van 4 uur.
ingeleid met reclame op hele noten :mrgreen:
Kislev

Bericht door Kislev »

Hendrikus schreef:
Kislev schreef:Piep piep piep. Hier ds. .... met het nieuws van 4 uur.
ingeleid met reclame op hele noten :mrgreen:
Daarna ds. Hegger en ds. Moerkerken live in de studio

Tsja.
Plaats reactie