En dan we ook zien of er een correlatie is tussen hoe we gekleed zijn en hoe we achter onszelf opruimen
Meeting Betuwe
Re: Meeting Betuwe
Nu breng je me op een idee zeg
-
De Rijssenaar
Plaats hier maar een groepsfoto. Dan kunnen wij er ons mening over geven. Ik kan al wel vast vertellen dat de ruif hoog hangt en dan we het erg nauw nemen…
Het is ook maar een momentopname hè, ik kan in een keurig jurkje met panty en nette schoenen tevoorschijn komen maar de dag ervoor of erna loop ik in een huispak en sokken.
En volgende week heb ik een warme broek een dikke trui en wandelschoenen aan.
Net welke gelegenheid zich voordoet.
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
En volgende week heb ik een warme broek een dikke trui en wandelschoenen aan.
Net welke gelegenheid zich voordoet.

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Maanenschijn
- Maanenschijn
@Tiberius of andere mod: kan de poll worden verwijderd? Die geeft verwarring.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Die hoogte is belangrijk hoor. Niet te laag, daar krijg je spierpijn van.De Rijssenaar schreef: ↑29 aug 2026, 10:06 Plaats hier maar een groepsfoto. Dan kunnen wij er ons mening over geven. Ik kan al wel vast vertellen dat de ruif hoog hangt en dan we het erg nauw nemen…
Ik dacht dat de poll gekoppeld was aan het eerste bericht en heb dat verwijderd, maar de poll staat er nog steeds. Met wat meer moeite moet het misschien wel lukken maar niet vanaf mijn telefoon.Maanenschijn schreef:@Tiberius of andere mod: kan de poll worden verwijderd? Die geeft verwarring.
Voor nu is het eenvoudigste misschien om een nieuw topic voor meeting 2026 te maken met indien gewenst een nieuwe poll?
Gedaan.Maanenschijn schreef: ↑29 aug 2026, 17:15 @Tiberius of andere mod: kan de poll worden verwijderd? Die geeft verwarring.
Welke opties wil je in de nieuwe peiling?
@Newton je kan het tabblad 'Peiling aanmaken' selecteren en dan 'Verwijder peiling' aanvinken.
- Maanenschijn
De opties zijn:Tiberius schreef:Gedaan.Maanenschijn schreef: ↑29 aug 2026, 17:15 @Tiberius of andere mod: kan de poll worden verwijderd? Die geeft verwarring.
Welke opties wil je in de nieuwe peiling?
@Newton je kan het tabblad 'Peiling aanmaken' selecteren en dan 'Verwijder peiling' aanvinken.
25 september
2 oktober
16 oktober
13 november
Gedaan; iedereen kan nu weer opnieuw stemmen.
-
Henk J
Kunnen we 16 oktober noteren Maanenschijn?
Is hier begin Herfstvakantie. Wij gaan dan met wat kleinkinderen naar Zeeland.
Ik kan alleen 13 november.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Henk J
13 november maakt ook opeens een inhaalslag in de stemmen zie ik, toen ik postte had 16 oktober 10 stemmen en 13 november 7 stemmen, maar ik vind 13 november ook prima.
- Maanenschijn
Laten we 13 november vastzetten.
Ik kan niet zien wie gestemd heeft, maar deze datum heeft de meeste aanmeldingen.
Stuur graag even een mail naar mijn mailadres, dan kan ik mijn adresgegevens doorgeven.
Leuk om jullie te kunnen ontmoeten!
Ik kan niet zien wie gestemd heeft, maar deze datum heeft de meeste aanmeldingen.
Stuur graag even een mail naar mijn mailadres, dan kan ik mijn adresgegevens doorgeven.
Leuk om jullie te kunnen ontmoeten!