Nee, maar als het in een panelgesprek is, wel. Als het althans over publieke gebeurtenissen gaat.MGG schreef: ↑Vandaag, 12:49Vind je bijvoorbeeld in rookpauzes met een groepjes collega's een andere collega bespreken is standaard prima? Het staat de betreffende persoon namelijk vrij om naar de groep toe te gaan en een weerwoord te geven.Tiberius schreef: ↑Vandaag, 12:38Bovendien staat het iedereen vrij om hier een account aan te maken en weerwoord te geven.
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Opbellen of mailen heeft geen zin. De ds. snoert je de mond (als hij al reactie geeft) en het bestuur mag pas wat zeggen na toestemming van de ds....MGG schreef: ↑Vandaag, 12:34Het rapport is een openbaar feit wat besproken kan worden. De dominee doet in het openbaar uitspraken die eerder besproken zijn en een beeld geven. Ik ben het met je eens dat opbellen of langsgaan beter is dan op RF spuien.
In ieder geval vind ik het wel ingewikkeld dat de directeur van de betreffende school ook penningmeester is van de classis die 'toezicht' moet houden op deze kerkenraad. Misschien doelt de inspectie daar ook op, maar dat is niet heel duidelijk in het rapport.
Laatst gewijzigd door DDD op 31 jul 2026, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Knullig, geef ik op voorhand toe, maar ik was abuis wat betrof de namen van de predikanten in Kootwijkerbroek en Scherpenzeel. Ze heten blijkbaar allebei Beens met hun achternaam. 
Ik vind dat moeilijk te geloven. Bestuursleden zijn toch geen kleine kleuters? Of zitten er enkel heikneuters in het bestuur?