Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Rouwdienst van een oom in Nederland. De afstand is op zulke momenten voelbaar, maar ik ben dankbaar dat ik de dienst online kan bijwonen.
Ach...gecondoleerd!KDD schreef:Rouwdienst van een oom in Nederland. De afstand is op zulke momenten voelbaar, maar ik ben dankbaar dat ik de dienst online kan bijwonen.
-
Bewaar het Pand
Gecondoleerd en sterkte gewenst hoor.
Diplomauitreiking op het Hoornbeeck bijwonen.
Morgen en donderdag nog 2 op 2 andere mbo's
Morgen en donderdag nog 2 op 2 andere mbo's
-
Henk J
In Bommel voor een orgelconcert.
- Maanenschijn
Dan zou je een zeker forum-prominent kunnen tegengekomen zijn.Henk J schreef:In Bommel voor een orgelconcert.
(Is dat eigenlijk wel een goede genederlandste zin?)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Henk J
Is me zo niet opgevallen, anders had ik wel een melding gemaaktMaanenschijn schreef: ↑08 jul 2026, 23:01Dan zou je een zeker forum-prominent kunnen tegengekomen zijn.Henk J schreef:In Bommel voor een orgelconcert.
(Is dat eigenlijk wel een goede genederlandste zin?)
Maar er zitten inderdaad nogal wat orgelliefhebbers op dit forum die in de buurt van Bommel wonen, voor mij is het wat verder rijden maar het instrument is de moeite wel waard.
- Maanenschijn
Ik hoop de 22e te gaan. En de genoemde prominent mogelijk ook.Henk J schreef:Is me zo niet opgevallen, anders had ik wel een melding gemaaktMaanenschijn schreef: ↑08 jul 2026, 23:01Dan zou je een zeker forum-prominent kunnen tegengekomen zijn.Henk J schreef:In Bommel voor een orgelconcert.
(Is dat eigenlijk wel een goede genederlandste zin?)![]()
Maar er zitten inderdaad nogal wat orgelliefhebbers op dit forum die in de buurt van Bommel wonen, voor mij is het wat verder rijden maar het instrument is de moeite wel waard.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.