Meeting Betuwe

Welke datum komt uit

14 november
7
30%
21 november
8
35%
28 november
8
35%

Totaal aantal stemmen: 23

huisman

Re: Meeting Betuwe

Bericht door huisman »

Bertiel schreef: 17 nov 2025, 13:15 ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd of Huisman komt
Ik vertrek vrijdag met huisvrouw om een weekje uit te waaien in het mooie Zeeland. Ik had mij nu ook niet opgegeven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

huisman schreef:
Bertiel schreef: 17 nov 2025, 13:15 ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd of Huisman komt
Ik vertrek vrijdag met huisvrouw om een weekje uit te waaien in het mooie Zeeland. Ik had mij nu ook niet opgegeven.
Dat komt uitstekend uit, met een beetje goede wil is de meeting op de route. Huisvrouw is ook van harte welkom!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

ja, anders wel een zeer bittere teleurstelling. nu woon ik bijna in zeeland... kunnen ook in Oostkappele of zo afspreken
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

ik kom definitief niet, zit met een thuissituatie waar ik niet zo lang van huis wil zijn.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

huisman schreef: 17 nov 2025, 13:27
Dan kunnen we een mini-meeting houden...
DDD

Bericht door DDD »

Ik heb vrijdagmiddag a.s. een begrafenis met onduidelijke eindtijd in Ommen. Maar ik ben van plan om aansluitend te komen. Ik twijfel nog tussen auto en OV, dat laatste zal vermoedelijk betekenen dat ik er rond half negen ben.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

@maanenschijn, verwacht je nog wat van ons dat we iets meenemen voor de avond?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
Henk J

Bericht door Henk J »

Was van plan te komen maar dat gaat niet lukken. Bij het opgeven had ik nog niks staan maar mijn (enige) zwager bedacht het om morgen zijn verjaardag te houden. Dus helaas moet ik deze keer aan mij voorbij laten gaan, een fijne avond gewenst.
Maanenschijn

Bertiel schreef:@maanenschijn, verwacht je nog wat van ons dat we iets meenemen voor de avond?
Altijd leuk en prima om wat mee te nemen bij de koffie of voor later op de avond. Maar hoeft niet. Dan duik ik gewoon even de kelder in om te kijken wat daar nog ligt.
helma

Bericht door helma »

Maanenschijn schreef:
Bertiel schreef:@maanenschijn, verwacht je nog wat van ons dat we iets meenemen voor de avond?
Altijd leuk en prima om wat mee te nemen bij de koffie of voor later op de avond. Maar hoeft niet. Dan duik ik gewoon even de kelder in om te kijken wat daar nog ligt.
Om hoeveel mensen gaat het?
Ik heb nog zelfgebakken appeltaart in de vriezer, 8 stukjes ofzo
Maanenschijn

helma schreef:
Maanenschijn schreef:
Eerlijk gezegd ben ik het aantal een beetje kwijt. Ik kan niet zien wie en hoeveel de poll heeft ingevuld.

Voor zover in nu kan zien:

Helma,
Bertiel,
Bourdon 16, misschien
DDD
Herman
Hendrien als ze mee kan rijden
Hoopvol.
J.C. Philopt, waarschijnlijk.

Een aantal personen zijn verhinderd, maar ook als men zich niet heeft opgegeven: altijd welkom. Wel handig dat je dan het adres even vraagt.
helma

Bericht door helma »

Maanenschijn schreef:
helma schreef:
Maanenschijn schreef:
Eerlijk gezegd ben ik het aantal een beetje kwijt. Ik kan niet zien wie en hoeveel de poll heeft ingevuld.

Voor zover in nu kan zien:

Helma,
Bertiel,
Bourdon 16, misschien
DDD
Herman
Hendrien als ze mee kan rijden
Hoopvol.
J.C. Philopt, waarschijnlijk.

Een aantal personen zijn verhinderd, maar ook als men zich niet heeft opgegeven: altijd welkom. Wel handig dat je dan het adres even vraagt.
Ja, Hendrien en ik rijden met Hoopvol mee
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Maanenschijn schreef: Vandaag, 14:59Een aantal personen zijn verhinderd, maar ook als men zich niet heeft opgegeven: altijd welkom. Wel handig dat je dan het adres even vraagt.
Wat was de begintijd ook al weer?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie