Hoe was je zondag [2]?

Delftenaar

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Delftenaar »

Op het vakantieadres hier had de plaatselijke kerk een dienst voor scholieren (lagere school) omdat ter plaatse deze week de scholen weer beginnen.
Bijzonder was dat de kinderen naar voren moesten komen waarna ze een zegen van de voorganger over het komende seizoen meekregen.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

twee indringende preken, confronterend en uitdrijvend
Gisterochtend ds G. J. Noordermeer, Lukas 5: 17-39, gepreekt over de versen 33-36

Gisteravondonze eigen predikant, Mat 18: 15-20 en 2 Joh - HC zondag 31 v/a 85
De deur is geopend
1 de tweede sleutel tot het hemelrijk
2 ook de tweede sleutel sluit en opent

Daarnaast veel onderwijs gehad van JC Ryle en J Edwards
Ik hoop straks nog wat te delen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Onze zoon Stephen die dominee is in Oklahoma City is een paar weken in Edmonton, en preekte gisteren in Cornerstone URC

https://www.cornerstoneurcedmonton.com/ ... tml#listen
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Arja

Bericht door Arja »

Ik hoorde 's-morgens een uitleg over drie bergen, en dat vond ik heel leerzaam. De eerste was de berg van de Zaligsprekingen, waar Jezus de Bergrede hield. De tweede was de berg van de verheerlijking. En de derde was de Olijfberg, vanwaar de discipelen werden uitgezonden. De betreffende bijbelgedeeltes werd erbij gelezen.

Was leerzaam maar ik vind het jammer dat ik niet heb meegeschreven.
Dan kan je toch meer terughalen.
Arja

Bericht door Arja »

Bert Mulder schreef: 22 sep 2025, 14:40 Onze zoon Stephen die dominee is in Oklahoma City is een paar weken in Edmonton, en preekte gisteren in Cornerstone URC

https://www.cornerstoneurcedmonton.com/ ... tml#listen
Wat speciaal voor je :love
Martijn

Bericht door Martijn »

Arja schreef: 22 sep 2025, 21:17 Ik hoorde 's-morgens een uitleg over drie bergen, en dat vond ik heel leerzaam. De eerste was de berg van de Zaligsprekingen, waar Jezus de Bergrede hield. De tweede was de berg van de verheerlijking. En de derde was de Olijfberg, vanwaar de discipelen werden uitgezonden. De betreffende bijbelgedeeltes werd erbij gelezen.

Is het mogelijk om een link te delen?
Ik ben wel benieuwd.
Arja

Bericht door Arja »

Martijn schreef: 22 sep 2025, 22:06
Arja schreef: 22 sep 2025, 21:17 Ik hoorde 's-morgens een uitleg over drie bergen, en dat vond ik heel leerzaam. De eerste was de berg van de Zaligsprekingen, waar Jezus de Bergrede hield. De tweede was de berg van de verheerlijking. En de derde was de Olijfberg, vanwaar de discipelen werden uitgezonden. De betreffende bijbelgedeeltes werd erbij gelezen.

Is het mogelijk om een link te delen?
Ik ben wel benieuwd.
Helaas deze gemeente kiest voor "niet openbaar uitzenden". Geen youtube, geen kerkdienst gemist.
Plaats reactie