Waar denk je op dit moment aan? [4]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Lucia de Berk. Wat een trieste zaak was dat. Toen het allemaal speelde was het echt een groot onderwerp in de Nederlandse kansreken en statistiek wereld, vooral door professor Richard Gill, die zich er echt in vastbeet
Nu zo jong overleden. Doet me ook denken aan Sally Clark.
Ook triest om te weten dat in Engeland Lucy Letby nu vvor een soortgelijke zaak vastzit, waarbij het bewijs echt heel dubieus is.
Ook triest om te weten dat in Engeland Lucy Letby nu vvor een soortgelijke zaak vastzit, waarbij het bewijs echt heel dubieus is.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ach, ja. Heb altijd een groot zwak voor deze moedige vrouw gehad. Ze straalde dapperheid maar ook grote kwetsbaarheid uit.parsifal schreef: ↑29 aug 2025, 19:27 Lucia de Berk. Wat een trieste zaak was dat. Toen het allemaal speelde was het echt een groot onderwerp in de Nederlandse kansreken en statistiek wereld, vooral door professor Richard Gill, die zich er echt in vastbeet
Charlie Kirk is neergeschoten tijdens een lezing.
- Maanenschijn
Sjonge. Soms dacht ik wel 'hoe lang gaat het goed'.helma schreef:Charlie Kirk is neergeschoten tijdens een lezing.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Zeker na de moordaanslag op Trump zullen veel mensen dat gedacht hebben. Ik vind het dapper dat hij het risico durfde te nemen. Helaas heeft hij zijn moed met de dood moeten bekopen. Ontzettend verdrietig in het bijzonder voor zijn vrouw en kinderen.Maanenschijn schreef: ↑10 sep 2025, 22:48Sjonge. Soms dacht ik wel 'hoe lang gaat het goed'.helma schreef:Charlie Kirk is neergeschoten tijdens een lezing.
Ik ben bang dat er vergeldingsmaatregelen zullen worden genomen. Ik hou mijn hart vast.
ik had nog nooit van de man gehoord, heb ik wat gemist?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Sinds de dood van Pim Fortuyn weten we toch genoeg over de motivatie van pacifistisch links om wel geweld te gebruiken als hun het uitkomt.
- J.C. Philpot
De D66 heeft al eerder in hun standpunten omtrent het menselijke leven laten merken dat ze een partij van de dood zijn. Ook dit bevestigt dat weer.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Heb je een link voor context?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
-
-
https://x.com/GEvanlagen/status/1965884243478983067