Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

DDD

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door DDD »

Laat huisman op dat laatste punt nu precies zo in elkaar zitten! Ik ben heel benieuwd wat de uiteindelijke ervaringen zullen zijn.
huisman

Bericht door huisman »

J.C. Philpot schreef: Vandaag, 09:20
huisman schreef: Gisteren, 20:05 Een onverwacht abonnement op de Saambinder. Fijn, blijf graag een beetje op de hoogte.
Mij spreekt het blad persoonlijk niet zo aan - ik zou eerder de Wachter Sions, de Om Sions Wil of het Zoeklicht nemen.

Maar gezien de kritiek op de Saambinder van bepaalde forummers, zou ik die kritiek bijna als aanbeveling zien, en ook een abonnement nemen :haha

Ik wens je zeer veel leesgenot en stichting toe!
DWS en OSW krijg ik regelmatig achteraf in (te) dikke stapels. Die scan ik dan door opzoek naar interessante of stichtelijke stukjes.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

huisman schreef: Gisteren, 20:05 Een onverwacht abonnement op de Saambinder. Fijn, blijf graag een beetje op de hoogte.
Hoe kom je onverwacht aan een abonnement?
huisman

Bericht door huisman »

Bourdon16 schreef: Vandaag, 13:13
Hoe kom je onverwacht aan een abonnement?
Dat vraag ik mij dus ook af. :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie