IVF (Reageerbuisbaby)

Wat vind jij van IVF?

Ik vind dat het ongeoorloofd is
19
43%
Ik weet het niet
13
30%
Zelf zou ik het nooit doen, maar een ander moet het zelf weten
1
2%
Wat is er mis met IVF
11
25%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

zorro123 schreef:Dames en Heren,

Degene die niet te maken hebben met het niet kunnen krijgen van kinderen kunnen geen mening geven. Achteroverleunend met een tafel vol kinderen is dit onderwerp heel makkelijk te be(ver)oordelen!

Groeten

Alex
Zozo.
Afgezien van de ethische kwesties (meerdere embryo's, etc.) lijkt mij dat het geld voor de gezondheidszorg nuttiger besteed kan worden dan aan IVF. Is het krijgen van kinderen werkelijk zo onmisbaar dat alles op alles gezet moet worden om een kind te 'creëren'? Ik vind van niet.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Afgewezen schreef:
zorro123 schreef:Dames en Heren,

Degene die niet te maken hebben met het niet kunnen krijgen van kinderen kunnen geen mening geven. Achteroverleunend met een tafel vol kinderen is dit onderwerp heel makkelijk te be(ver)oordelen!

Groeten

Alex
Zozo.
Afgezien van de ethische kwesties (meerdere embryo's, etc.) lijkt mij dat het geld voor de gezondheidszorg nuttiger besteed kan worden dan aan IVF. Is het krijgen van kinderen werkelijk zo onmisbaar dat alles op alles gezet moet worden om een kind te 'creëren'? Ik vind van niet.
Misschien vinden anderen van wel :)
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Marnix schreef:
Afgewezen schreef:
zorro123 schreef:Dames en Heren,

Degene die niet te maken hebben met het niet kunnen krijgen van kinderen kunnen geen mening geven. Achteroverleunend met een tafel vol kinderen is dit onderwerp heel makkelijk te be(ver)oordelen!

Groeten

Alex
Zozo.
Afgezien van de ethische kwesties (meerdere embryo's, etc.) lijkt mij dat het geld voor de gezondheidszorg nuttiger besteed kan worden dan aan IVF. Is het krijgen van kinderen werkelijk zo onmisbaar dat alles op alles gezet moet worden om een kind te 'creëren'? Ik vind van niet.
Misschien vinden anderen van wel :)
We leven in een vrij land.
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Afgewezen schreef: ..... lijkt mij dat het geld voor de gezondheidszorg nuttiger besteed kan worden dan aan IVF. ....
Tja dat schiet lekker op. Wat voor de een belangrijk is, is voor de ander zo onnozel.

En, krijgen van kinderen is toch haast onmisbaar in onze gezindte? Bij elke huwelijksdienst wordt hier een zegen over gevraagd.

Trouwens, stukje in het RD laatst nog gelezen? Vorige week?
Gebruikersavatar
joepie
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door joepie »

Barryvrouw schreef:
Afgewezen schreef: ..... lijkt mij dat het geld voor de gezondheidszorg nuttiger besteed kan worden dan aan IVF. ....
Tja dat schiet lekker op. Wat voor de een belangrijk is, is voor de ander zo onnozel.

En, krijgen van kinderen is toch haast onmisbaar in onze gezindte? Bij elke huwelijksdienst wordt hier een zegen over gevraagd.

Trouwens, stukje in het RD laatst nog gelezen? Vorige week?
Nee, laat eens zien...
Ps. 55: 23 Werp uw bekommernis op de HERE,
Hij zal voor u zorgen;
Hij zal nimmermeer toelaten, dat de rechtvaardige wankelt.
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Krijg 'm nog niet voor de dag op de site van het refdag.nl. En de krant is al foetsie. Ik ga zo nog eens op wat andere woorden googlen.

Had gehoopt dat Afgewezen het had gelezen in het kader van -het-onmisbaar-zijn-van-kinderen-opmerking.

Maar ik ga zo later m'n best nog even doen. Nu nog eerst even weer aan de slag.
Plaats reactie