Je zult me niet tegenkomen met beide schoensoorten. Ik draag Ecco's of Clarks. Maar als ik dan toch moet kiezen sneakers.
Barend Cornelis Koekkoek, of Wassily Kandinsky?
Je zult me niet tegenkomen met beide schoensoorten. Ik draag Ecco's of Clarks. Maar als ik dan toch moet kiezen sneakers.
Karamelzeezout. Een moderne combinatie, maar hij smaakt wel erg goed.
Jagen.J.C. Philpot schreef: ↑25 apr 2025, 09:35Karamelzeezout. Een moderne combinatie, maar hij smaakt wel erg goed.
Een zaterdagochtendje jagen in het bos, of een lezing culturele diversiteit bijwonen?
Heel goed. Wat is je de nieuwe keuze die je opgeeft?MGG schreef: ↑25 apr 2025, 10:14Jagen.J.C. Philpot schreef: ↑25 apr 2025, 09:35Karamelzeezout. Een moderne combinatie, maar hij smaakt wel erg goed.
Een zaterdagochtendje jagen in het bos, of een lezing culturele diversiteit bijwonen?
Als het zou mogen jagen op een wolf of een hert.
Sorry voor de . In plaats van een ?. De keuze isJ.C. Philpot schreef: ↑25 apr 2025, 10:20Heel goed. Wat is je de nieuwe keuze die je opgeeft?MGG schreef: ↑25 apr 2025, 10:14Jagen.J.C. Philpot schreef: ↑25 apr 2025, 09:35Karamelzeezout. Een moderne combinatie, maar hij smaakt wel erg goed.
Als het zou mogen jagen op een wolf of een hert.
Een hert. Een heerlijk hertenbiefstukje gaat er wel in