Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
Brede grijns. Ik vind Toos een geweldige naam. 

Ik kan niet meer met een solconadres aanmelden. Ik denk dat ik het ooit gewijzigd heb naar Gmail.
Ik krijg het niet voor elkaar om het account te veranderen. Ik hoop dat ik geen identiteitscrisis krijg, ik voel me nog geen Toos
Ik krijg het niet voor elkaar om het account te veranderen. Ik hoop dat ik geen identiteitscrisis krijg, ik voel me nog geen Toos

Maar je hoeft ook niet met je mailadres aan te melden. Alleen je nickname en je wachtwoord. Je mailadres is alleen maar nodig als je je wachtwoord vergeten bent, dan kan je die aanvragen en wordt de link naar je mail verzonden.
Gelukt. Eindelijk weer mezelf.
Met dank voor de hulp. En het geduld
Met dank voor de hulp. En het geduld

Mooi. Wat heb je nu precies gedaan?
Haha, super simpel.Tiberius schreef:Mooi. Wat heb je nu precies gedaan?
Wisselen van account.

Ik zal de schuld maar aan de morfine geven.
- Maanenschijn
Ik moet er een beetje van grinniken: Helma die plotseling Toos is geworden en we in het echt met weer een andere naam kennen.Toos schreef:Ik vind het apart dat ik gewoon wel ingelogd ben met helma
Maar ik vind Toos best leuk.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ach ja, what's in a name?
Kan deze hele episode niet weg, anders is het hele effect ervan verdwenen.
Mijn browser waarschuwt dat refoforum een onveilige site is. Inderdaad staat er geen https:// etc meer in de balk.
Het TLS certificaat voor refoforum.nl is in orde, zie https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze ... .203.73.28
Welke browser gebruik je? Krijg je hetzelfde probleem als je een andere browser gebruikt?
Ja, bij een andere browser is het wel ok.