De laatste was vast en zeker de oud-docente van heel wat reformatorische middelbare scholen. Een onvergetelijke vrouw. Ik heb de dienst ook gevolgd.helma schreef: ↑10 mar 2025, 21:16 Oh moeilijk. Gecondoleerd! Wel fijn dat er een online mogelijkheid is.
Ik had twee rouwdiensten vandaag, heb er ook een online gedaan.
Vanmorgen van een familielid, 49 jaar. Vanavond iemand uit de vriendenkring van mijn ouders 79 jaar. Beiden ingegaan tot de briuiloft van het Lam.
Allebei op een andere manier geleid maar getuigd van Gods genade.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Ja, dat klopt. Ze zal door velen gemist worden hier op aarde.
Met ontroering staren we haar na...
Met ontroering staren we haar na...
Vandaag oma-dag in Gouda. Heb (met een slapende baby) even een bezoekje gebracht aan Museum Gouda. De tentoonstelling over Edith Beek bekeken.
Lianne Biemond heeft een kinderboek geschreven over het Joodse meisje uit Gouda wat door verraad in Westerbork terecht kwam. Aangrijpend verhaal.
https://www.museumgouda.nl/nl/nu-te-zie ... uds-meisje
Er was ook een tentoonstelling over religie in Gouda, met onder andere een bijdrage van de Gereformeerde Gemeente. Mooi om te zien/horen! Stukje Evangelisatie.
Verder was het niet zo'n handig museum voor een kinderwagen...dus ik heb maar een klein gedeelte bezocht. Met dank aan mijn museumkaart.
Lianne Biemond heeft een kinderboek geschreven over het Joodse meisje uit Gouda wat door verraad in Westerbork terecht kwam. Aangrijpend verhaal.
https://www.museumgouda.nl/nl/nu-te-zie ... uds-meisje
Er was ook een tentoonstelling over religie in Gouda, met onder andere een bijdrage van de Gereformeerde Gemeente. Mooi om te zien/horen! Stukje Evangelisatie.
Verder was het niet zo'n handig museum voor een kinderwagen...dus ik heb maar een klein gedeelte bezocht. Met dank aan mijn museumkaart.
Morgen naar de mannenzang in Veen.
Alle mannen hartelijk welkom!
Alle mannen hartelijk welkom!
Twee daagjes Antwerpen.
Mooi weer voor! Geniet ervan.
Lijkt me mooi. Een mooi dorpje ongeveer ter grootte van Enter, om maar eens een vergelijking te maken. Maar.... Veen, een beetje ver weg hiervandaan, zeker meer dan anderhalf uur rijden met een snelle auto...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja dat begrijp ik. Datzelfde had ik met de mannenzang in Rijssen. Ik denk dat je wel online kunt meeluisteren.
https://youtube.com/@mannenzangveen?si=1LuaSeSIOaDtWmgV
Dank voor de link! Nog bekenden in beeld?Bourdon16 schreef: ↑21 mar 2025, 12:29Ja dat begrijp ik. Datzelfde had ik met de mannenzang in Rijssen. Ik denk dat je wel online kunt meeluisteren.
https://youtube.com/@mannenzangveen?si=1LuaSeSIOaDtWmgV

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Dodo
We hebben ons vaste nummer opgezegd. Er werd eigenlijk nauwelijks meer gebruik van gemaakt maar kostte wel elke maand geld. Alleen wat zakelijke contacten van mijn man gebruiken het nummer. Hij vond het betrouwbaarder overkomen bij mogelijke klanten om een vast nummer te hebben, maar tegenwoordig is mobiel echt heel normaal.
De kinderen vonden het nog het gekst. Een tijdperk voorbij... Ik heb ze vroeger met een klein deuntje dat nummer uit het hoofd laten leren en ze weten het nog precies. Maar dat is over. Zoals alles over gaat.
De kinderen vonden het nog het gekst. Een tijdperk voorbij... Ik heb ze vroeger met een klein deuntje dat nummer uit het hoofd laten leren en ze weten het nog precies. Maar dat is over. Zoals alles over gaat.
Ik moest even lachen over over jouw laatste zinnen. Bij elke verandering in huis vanwege een volgende fase in het opgroeien wordt hier ook luid geprotesteerd. Bij het wegdoen van triptrap stoelen, de zandbak etc. Het liefst willen ze alles bewarwnDodo schreef: ↑22 mar 2025, 11:26 We hebben ons vaste nummer opgezegd. Er werd eigenlijk nauwelijks meer gebruik van gemaakt maar kostte wel elke maand geld. Alleen wat zakelijke contacten van mijn man gebruiken het nummer. Hij vond het betrouwbaarder overkomen bij mogelijke klanten om een vast nummer te hebben, maar tegenwoordig is mobiel echt heel normaal.
Vanmiddag aangereden door fatbike..
Na ziekenhuisbezoek nu weer thuis.
Schouder onder de kop gebroken, kleine breuk in de elleboog en wat kneuzingen.
Dat betekent voorlopig weer lessen in afhankelijkheid leren...
(Het is gelukkig niet mijn hoofd...het had zomaar anders kunnen zijn)
Na ziekenhuisbezoek nu weer thuis.
Schouder onder de kop gebroken, kleine breuk in de elleboog en wat kneuzingen.
Dat betekent voorlopig weer lessen in afhankelijkheid leren...
(Het is gelukkig niet mijn hoofd...het had zomaar anders kunnen zijn)
Oei, wat naar! Beterschap Helma!
Laatst gewijzigd door TSD op 22 mar 2025, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Heftig! Beterschap gewenst..