Het begint al met steekstoel en deze dominee zou iets framen.
Lijkt me dat er dan niet serieus met deze boodschap wordt omgegaan. Lekker makkelijk schieten. Mijns inziens heeft hij daar een heel terecht punt. Dat stip ik aan.
Het begint al met steekstoel en deze dominee zou iets framen.
Johann Gottfried Walther schreef: ↑28 jan 2025, 05:49Preston, leert ook duidelijk de leer van de voorbereidingen, die door velen niet goed verstaan wordt, en toch houdt hij vast aan: er zijn geen voorwaarden om tot Christus te komen, u kunt niet zeggen, dat u niet geschikt bent....
Bijzonder om uit de mond van een agnost te horen.Simon0612 schreef: ↑Gisteren, 07:12 Bijzonder verhaal! Ben wel benieuwd naar dat boek.
https://www.rd.nl/artikel/1094846-agnos ... formeerden
Ik herken het totaal niet uit mijn omgeving. Ook niet uit de media of de moderne kunst. Het is meer onwetendheid dan onwil.MGG schreef: ↑Gisteren, 22:49 "Mijn clichés en vooroordelen vormden zich door de media. Bij de NOS lees je alleen iets over deze groep als er een vaccinatiecampagne of antiabortusprotest is. Raar eigenlijk dat progressieve mensen zo begaan zijn met gemarginaliseerde groepen, maar vaak laatdunkend en neerbuigend doen over de Biblebelt. Met twee maten meten, daar houd ik niet van.”
Het bovenstaande stukje vind ik treffend verwoord.