Schokkend

HHR

Re: Schokkend

Bericht door HHR »

merel schreef: 10 jan 2025, 19:49 Ik begrijp de voorzichtigheid heel goed. Vannacht logeren er 12 meiden can 14-15 jaar bij ons in de woonkamer. Mijn man laat zich ook echt niet beneden zien als al die meiden zich omkleden voor de nacht en bij het opstaan.
Ja die leeftijd begrijp ik.
Maar ik bedoel meer dat je al voorzichtig moet zijn als je je 2,5 jarig neefje op je schoot trekt en een knuffel geeft.
merel

Bericht door merel »

met op schoot zitten en een knuffel heb ik geen moeite. Maar je hebt gelijk dat die grens heel dun is.

Afgelopen weekend stond in Trouw een aangrijpend interview met een zedendelinquent (vader) en zijn (voormalig) gezin. Vader had meerdere kinderen binnen het gezin misbruikt en de kinderen en zijn ex-vrouw vertelden anoniem wat het bij hen had stukgemaakt.
parsifal

Bericht door parsifal »

Nog steeds geschokt door schietpartij in Örebro in Zweden gisteren.
Ook geschokt door Zweedse pers: https://x.com/kurrejonsson/status/1886809573501125033
Aftonbladet krijgt het voor elkaar om al met vader van de verdachte te bellen, voordat de vader ook maar weet dat zijn zoon mogelijk betrokken is bij deze schietpartij. Alles voor de sensatie.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie