Voor een vissie...
Schitterende foto's (2)
- HersteldHervormd
Re: Schitterende foto's (2)
Als je naar de viskraam gaat voor een vissie dan is het aan te raden eerst een gesprek met een hypotheker aan te vragen.
Is gewoon kansloos duur aan het worden.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Met hengeltje naar de slootkant?HersteldHervormd schreef: ↑28 okt 2024, 21:06Als je naar de viskraam gaat voor een vissie dan is het aan te raden eerst een gesprek met een hypotheker aan te vragen.
-
- HersteldHervormd
Als je zin hebt in een hoop graten is dat zeker een optieMannetje schreef: ↑28 okt 2024, 21:10Met hengeltje naar de slootkant?HersteldHervormd schreef: ↑28 okt 2024, 21:06Als je naar de viskraam gaat voor een vissie dan is het aan te raden eerst een gesprek met een hypotheker aan te vragen.
Wij proberen iedere week wel een keer vette vis, zoals zalm, te eten, maar dit is altijd uit de diepvries van de super. Verse is gewoon een beetje te duur.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Twee straten verderop staat eens per week een viskraam. Gezien de drukte daarvoor lijkt de prijs wel mee te vallen.HersteldHervormd schreef: ↑28 okt 2024, 21:06Als je naar de viskraam gaat voor een vissie dan is het aan te raden eerst een gesprek met een hypotheker aan te vragen.
Alle voedsel is duur momenteel.
Sprak vrijdag een vishandelaar die nog nooit zoveel verdiende als tegenwoordig.refo schreef: ↑29 okt 2024, 14:56Twee straten verderop staat eens per week een viskraam. Gezien de drukte daarvoor lijkt de prijs wel mee te vallen.HersteldHervormd schreef: ↑28 okt 2024, 21:06Als je naar de viskraam gaat voor een vissie dan is het aan te raden eerst een gesprek met een hypotheker aan te vragen.
Alle voedsel is duur momenteel.
Genieten ja, al die paddestoelen.
Zóveel soorten. En zo kunstig ontworpen.
Ik vroeg me af of er op de nieuwe aarde ook paddestoelen zijn..het is eigenlijk een soort schimmel toch?
Zóveel soorten. En zo kunstig ontworpen.
Ik vroeg me af of er op de nieuwe aarde ook paddestoelen zijn..het is eigenlijk een soort schimmel toch?
Ik hoorde vandaag dat het eigenlijk de voortplantingsorganen zijn van een schimmelstelsel, en dat bomen en paddenstoelen elkaar nodig hebben. Het meeste van dat samengaan gebeurt ondergronds en ongezien, en soms komen er wat voortplantingsorganen bovengronds
~~Soli Deo Gloria~~
Heel prachtig!
Ik denk dat we schimmels niet als iets negatiefs hoeven te zien, ze hebben hun nut. Geschapen organismen. Ik denk eigenlijk niet dat ze pas zijn ontstaan na de zondeval. Als fenomeen in huis en op etenswaren hebben ze een negatief stempel en effect gekregen, dat wel.
Prachtig Mannetje! Ik kan ook erg genieten van luchten.Mannetje schreef:Wat zijn de luchten weer mooi deze dagen!
Uiterwaarden die onder water staan? Of zie ik dat verkeerd?
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!