1. Ik denk dat hij steeds meer in het nauw kwam. Tunnels werden opgeblazen en hij moest wel bovengronds komen.
2.Dat maakt op mij ook diepe indruk.
Dank voor het delen. Iemand die weet waar hij het over heeft...Edelweiss schreef:Voor wie een half uurtje tijd en interesse heeft. Mosab Hassan Yousef spreekt het Europese Parlement toe en noemt een aantal interessante zaken.
Hartelijk met je eens; het stond al te lang op mijn leeslijst en heb het afgelopen zaterdag aangeschaft. Zondag heb ik het boek in één ruk uitgelezen. Ik kon het niet wegleggen. Wat een rijke inhoud!helma schreef: ↑25 okt 2024, 08:37Dank voor het delen. Iemand die weet waar hij het over heeft...Edelweiss schreef:Voor wie een half uurtje tijd en interesse heeft. Mosab Hassan Yousef spreekt het Europese Parlement toe en noemt een aantal interessante zaken.
Ik heb zijn boek gelezen over xijn omkeer. Ook een must-read.
Zit geen url onderEdelweiss schreef: ↑11 nov 2024, 11:03 Een interessante en hoogst opmerkelijke ontwikkeling: Gaza’s top Islamic scholar issues fatwa criticising 7 October attack.
Ik heb een klassieke maandagMister schreef: ↑11 nov 2024, 12:12Zit geen url onderEdelweiss schreef: ↑11 nov 2024, 11:03 Een interessante en hoogst opmerkelijke ontwikkeling: Gaza’s top Islamic scholar issues fatwa criticising 7 October attack.
Welk Libanees leger? Het leger van Hezbollah is qua omvang vergelijkbaar met het officiële leger. Veel vechtervaring en steun uit Iran en Syrië. Ik denk dat rationaliteit Hezbollah meer onder controle houdt dan het leger.Henk J schreef: ↑27 nov 2024, 09:31 Het lijkt aan de noordkant nu wel zo goed als over met de beschietingen, mooi en goed dat burgers weer terug kunnen naar hun huizen, zowel in Libanon als in Israël. Het is te hopen dat het Libanese leger en aanwezige VN-troepen nu wel Hezbollah onder controle gaan houden. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het arrestatiebevel tegen Netanyahu bij Israël wel meer druk heeft gezet om tot een bestand te komen. Wat je ook van het arrestatiebevel vind, internationaal gezien is het een gevoelige klap.