Die heb ik niet bewust gezien ...
Daar stonden de creaties van fans. Enorme kastelen, treinbaan, een baan waarin balletjes op allerlei bijzondere manieren werden rondgestuurd en nog veel meer moois.
Die heb ik niet bewust gezien ...
Dan hebben we het over hetzelfde deel. De kerktoren van Nijkerk stond daar ook. Zijn jouw jongens ook meegeweest?
Heel herkenbaar, ik was er ook weer na vele jaren niet geweest te zijn. Er is weer veel gezegd om de komende weken nog eens over na en door te denken. Ik zal de preek van Van Campen van afgelopen zondag volgende week in de auto eens luisteren. Dat maakt het nog completer vermoed ik.Martijn schreef: ↑02 nov 2024, 17:31 Vandaag naar de Zeeuwse Mannendag geweest. Na een aantal jaren weer tijd vrijgemaakt in de agenda hiervoor. Geen spijt van. Met een zeer divers gezelschap van behoudend reformatorisch tot evangelisch geluisterd naar bijdragen over het thema: Jozef, de man met God. Hoe kun jij een zegen zijn? Sprekers waren ds Ruud van Campen en André Meulmeester.
Heerlijk om zo samen naar de boodschap van de Bijbel te luisteren en samen te zingen (van 1773 tot opwekking ) en veel ruimte voor ontmoeting.