Iedere leeftijd heeft zo zijn eigen soort kleding.
Een jongen van 16 in zwart pak misstaat en een man van 78 op speakers, jeans met gaten hopdie misstaat ook.
Kleding
Re: Kleding
Op speakers loopt ook best moeilijk. Hopdie?Delftenaar schreef: ↑23 aug 2024, 14:44 Iedere leeftijd heeft zo zijn eigen soort kleding.
Een jongen van 16 in zwart pak misstaat en een man van 78 op speakers, jeans met gaten hopdie misstaat ook.
- Arja
- Contacteer:
Hoezo zijn sneakers raar bij een man van 78? Je hebt mooie sneakers met een goede ondersteuning voor de voet. En je kunt ook nog eens elastische veters gebruiken. Ik ken iemand van 81 met prachtige sneakers. Niks mis mee Jeans kan ook nog wel Maar een gaten hoodie vind ik voor niemand netjes voor iedereen. Vooral als er geen stof onder zit en je zo de huid ziet.Zeeuw schreef: ↑23 aug 2024, 14:58Op speakers loopt ook best moeilijk. Hopdie?Delftenaar schreef: ↑23 aug 2024, 14:44 Iedere leeftijd heeft zo zijn eigen soort kleding.
Deel 2 Opoe Ruit: https://arithaschrijfblog.blogspot.com/
Ja, speakers lijken me écht lastig lopen, en vooral voor een bejaarde.Arja schreef: ↑24 aug 2024, 17:41Hoezo zijn sneakers raar bij een man van 78? Je hebt mooie sneakers met een goede ondersteuning voor de voet. En je kunt ook nog eens elastische veters gebruiken. Ik ken iemand van 81 met prachtige sneakers. Niks mis mee Jeans kan ook nog wel Maar een gaten hoodie vind ik voor niemand netjes voor iedereen. Vooral als er geen stof onder zit en je zo de huid ziet.Zeeuw schreef: ↑23 aug 2024, 14:58Op speakers loopt ook best moeilijk. Hopdie?Delftenaar schreef: ↑23 aug 2024, 14:44 Iedere leeftijd heeft zo zijn eigen soort kleding.
Je kan wel lekker over iedereen heen kijken.Ad Anker schreef: ↑24 aug 2024, 18:08Ja, speakers lijken me écht lastig lopen, en vooral voor een bejaarde.Arja schreef: ↑24 aug 2024, 17:41Hoezo zijn sneakers raar bij een man van 78? Je hebt mooie sneakers met een goede ondersteuning voor de voet. En je kunt ook nog eens elastische veters gebruiken. Ik ken iemand van 81 met prachtige sneakers. Niks mis mee Jeans kan ook nog wel Maar een gaten hoodie vind ik voor niemand netjes voor iedereen. Vooral als er geen stof onder zit en je zo de huid ziet.Zeeuw schreef: ↑23 aug 2024, 14:58Op speakers loopt ook best moeilijk. Hopdie?Delftenaar schreef: ↑23 aug 2024, 14:44 Iedere leeftijd heeft zo zijn eigen soort kleding.
Mijn oma van 84 jaar draagt "reformatorische" kleding, maar ook sneakers. Simpelweg omdat die lekker zitten en je er goed op kunt wandelen.Zeeuw schreef: ↑24 aug 2024, 18:37Je kan wel lekker over iedereen heen kijken.Ad Anker schreef: ↑24 aug 2024, 18:08Ja, speakers lijken me écht lastig lopen, en vooral voor een bejaarde.Arja schreef: ↑24 aug 2024, 17:41Hoezo zijn sneakers raar bij een man van 78? Je hebt mooie sneakers met een goede ondersteuning voor de voet. En je kunt ook nog eens elastische veters gebruiken. Ik ken iemand van 81 met prachtige sneakers. Niks mis mee Jeans kan ook nog wel Maar een gaten hoodie vind ik voor niemand netjes voor iedereen. Vooral als er geen stof onder zit en je zo de huid ziet.
Tis prachtig.Konijntje schreef: ↑26 aug 2024, 18:25Mijn oma van 84 jaar draagt "reformatorische" kleding, maar ook sneakers. Simpelweg omdat die lekker zitten en je er goed op kunt wandelen.Zeeuw schreef: ↑24 aug 2024, 18:37Je kan wel lekker over iedereen heen kijken.Ad Anker schreef: ↑24 aug 2024, 18:08Ja, speakers lijken me écht lastig lopen, en vooral voor een bejaarde.Arja schreef: ↑24 aug 2024, 17:41
Hoezo zijn sneakers raar bij een man van 78? Je hebt mooie sneakers met een goede ondersteuning voor de voet. En je kunt ook nog eens elastische veters gebruiken. Ik ken iemand van 81 met prachtige sneakers. Niks mis mee Jeans kan ook nog wel Maar een gaten hoodie vind ik voor niemand netjes voor iedereen. Vooral als er geen stof onder zit en je zo de huid ziet.