Overal???
Wat doen we vandaag?
-
- Verbannen
-
Re: Wat doen we vandaag?
bijna wel ja, enkel de N57 niet
N215, N218, Hartelkruis, A29 en A4.
N215, N218, Hartelkruis, A29 en A4.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik schrijf aan een nieuwe blog op: https://arithaschrijfblog.blogspot.com/
Valt me tegen, dus doe het in stukjes.
Geluierd en nu aan het BBQ-en.
De berg aflopen, logees oppikken bij het station en weer terug naar de camping
- Maanenschijn
Hoe is je vakantie tot nu toe?merel schreef:De berg aflopen, logees oppikken bij het station en weer terug naar de camping
Ik lees soms wat feitelijkheden, maar (nog) geen waardeoordeel

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Het lopen van een huttentocht is fantastisch. Je bent echt even finaal afgesloten van de buitenwereld en leeft in een bubbel.
- Maanenschijn
Super, heerlijke even niks. En ook goed weer, denk ik zo.merel schreef:Het lopen van een huttentocht is fantastisch. Je bent echt even finaal afgesloten van de buitenwereld en leeft in een bubbel.
Wij hebben ook heerlijk weer hier aan de rand van de Dolomieten. Ik ga de bergen een beetje meer waarderen. Het is prachtig hier

@ maanenschijn Op welke camping zitten jullie in de Dolomieten? Waarschijnlijk willen wij aankomend jaar in een andere regio een tocht wandelen. De Dolomieten staat ook op ons lijstje. En jullie zitten toch ook altijd op relatief rustige campings?
- Maanenschijn
Dit jaar hebben we voor onze jongste geboekt via Uno Animo. Dat geeft voor haar wat aanspraak. Het is wel een grote camping dit jaar, maar in een prachtig gebied: Trentino, Italië.merel schreef:@ maanenschijn Op welke camping zitten jullie in de Dolomieten? Waarschijnlijk willen wij aankomend jaar in een andere regio een tocht wandelen. De Dolomieten staat ook op ons lijstje. En jullie zitten toch ook altijd op relatief rustige campings?
Normaal zoeken we zelf altijd naar een wat eenvoudiger camping, kleiner. Dit jaar dus niet.
Goed bezig!Arja schreef: ↑31 jul 2024, 17:31 Ik schrijf aan een nieuwe blog op: https://arithaschrijfblog.blogspot.com/