Prive bericht

Plaats reactie
Uit1996

Prive bericht

Bericht door Uit1996 »

Goedemiddag

Als ik op een forum een reactie krijg, krijg ik hier een mail van.
Bij een privebericht ook, alleen als ik deze open op de site, staat er dat mijn inbox leeg is.
Ik kan nergens terugvinden waar dit priveberichtje is gebleven, behalve dat hij in mijn email inbox staat, maar niet op deze site.

Weet iemand hoe dat kan?
J.C. Philpot

Re: Prive bericht

Bericht door J.C. Philpot »

Prive-berichten zijn enkele jaren geleden dichtgezet. Er gebeurde naar verluid zaken via prive berichten die het daglicht niet konden verdragen.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 30 jul 2024, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

En privéberichten komen als het goed is in je mail, en daar kan je weer op antwoorden.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Arja

Bericht door Arja »

Johann Gottfried Walther schreef: 30 jul 2024, 13:14 En privéberichten komen als het goed is in je mail, en daar kan je weer op antwoorden.
O echt? Dan hoop ik maar dat niemand mij een provébericht getsuurd heeft want ik heb me volgens mij gebonden aan een gmail, die ik niet meer gebruik en ook niet meer weet.

Ik ga een email in mijn profiel zetten nu
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Ad, bedankt!

Tja, prive-berichten doen het niet, dus nu maar even zo
- Niet meer zo actief -
Plaats reactie