Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Het zal @huisman verheugen dat ik vandaag in het vliegtuig stap naar een zonnige bestemming.
Fijne vakantie gewenst
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De vliegtuigen zitten tegenwoordig vol met principiële niet-vliegers.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Maanenschijn
Ik ben met mijn dertig jaar oude caravan en twintig jaar oude Volvo-met-rookwolk naar de Utrechtse Heuvelrug getrokken. Omgeving Soest. Wat is het daar ook mooi. En heerlijk weer.
We hebben wel onze hypermoderne e-bikes bij ons, om wat rookwolken te compenseren.
We hebben wel onze hypermoderne e-bikes bij ons, om wat rookwolken te compenseren.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dan zitten we vandaag dicht bij elkaarMaanenschijn schreef: ↑02 mei 2024, 10:04 Ik ben met mijn dertig jaar oude caravan en twintig jaar oude Volvo-met-rookwolk naar de Utrechtse Heuvelrug getrokken. Omgeving Soest. Wat is het daar ook mooi. En heerlijk weer.
- Maanenschijn
Leuk, ik zal bij elk mereltje wat ik hoor kijken of jij het bent .merel schreef:Dan zitten we vandaag dicht bij elkaarMaanenschijn schreef: ↑02 mei 2024, 10:04 Ik ben met mijn dertig jaar oude caravan en twintig jaar oude Volvo-met-rookwolk naar de Utrechtse Heuvelrug getrokken. Omgeving Soest. Wat is het daar ook mooi. En heerlijk weer.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Je benzinebudget was ter hoogte van Amersfoort op, begrijp ik?Maanenschijn schreef: ↑02 mei 2024, 10:04 Ik ben met mijn dertig jaar oude caravan en twintig jaar oude Volvo-met-rookwolk naar de Utrechtse Heuvelrug getrokken. Omgeving Soest. Wat is het daar ook mooi. En heerlijk weer.
Helaas zit merel vandaag niet in de vrije natuur, maar tussen 4 muren.Maanenschijn schreef: ↑02 mei 2024, 10:24Leuk, ik zal bij elk mereltje wat ik hoor kijken of jij het bent .merel schreef:Dan zitten we vandaag dicht bij elkaarMaanenschijn schreef: ↑02 mei 2024, 10:04 Ik ben met mijn dertig jaar oude caravan en twintig jaar oude Volvo-met-rookwolk naar de Utrechtse Heuvelrug getrokken. Omgeving Soest. Wat is het daar ook mooi. En heerlijk weer.
Dan ben je niet de enige, wat een drukte op Schiphol!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Fijn dat jullie bijdragen aan mijn salariëring.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.