Wat doen we vandaag?

merel
Berichten: 9969
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Inmiddels een week verschillende logees gehad. Nu puinruimen. Vanavond komen weer 6 pubers logeren.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17474
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

merel schreef: 01 mei 2024, 12:54 Inmiddels een week verschillende logees gehad. Nu puinruimen. Vanavond komen weer 6 pubers logeren.

Pffff…..wat een drukte. Wij zitten met z’n tweeën in een mooi huisje midden in een heerlijk bos tussen de zwartkopjes, bonte spechten, roodborstjes en mezen en vinken.

Op een paar kilometer van dit natuurgebied met mooie wandelroutes.
https://www.nationaalpark-dwingelderveld.nl/

…….en het weer zit ook nog mee :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel
Berichten: 9969
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

huisman schreef: 01 mei 2024, 16:19
merel schreef: 01 mei 2024, 12:54 Inmiddels een week verschillende logees gehad. Nu puinruimen. Vanavond komen weer 6 pubers logeren.

Pffff…..wat een drukte. Wij zitten met z’n tweeën in een mooi huisje midden in een heerlijk bos tussen de zwartkopjes, bonte spechten, roodborstjes en mezen en vinken.

Op een paar kilometer van dit natuurgebied met mooie wandelroutes.
https://www.nationaalpark-dwingelderveld.nl/

…….en het weer zit ook nog mee :)
Jullie hebben inderdaad fantastisch weer! Heerlijk genieten.

Het is ook best druk. Helemaal nu we ook grotendeels werken deze vakantie. Het is ook best gezellig met al die pubers over de vloer.

Indertijd was dat ook de reden dat we wilden verhuizen, meer ruimte zodat de kinderen iedereen altijd mee konden nemen.

Afgelopen week logeerde mijn schoonmoeder ook bij ons en daarnaast puber meisjes. Best gezellig . Vanavond vrienden van mijn oudste. Dat zal meer lawaai worden.
DDD
Berichten: 28891
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Ik vind het heel leuk dat jullie dat allemaal doen. Dat zal best de nodige energie kosten.
Henk J
Berichten: 2623
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

Vandaag een militaire begraafplaats, pointe du hoc en saint mere eglise en het airborne museum daar bezocht. Wederom indrukwekkend, vooral de bomkraters en het klif op pointe du hoc.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 4006
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

merel schreef: 01 mei 2024, 17:18
merel schreef: 01 mei 2024, 12:54 Inmiddels een week verschillende logees gehad. Nu puinruimen. Vanavond komen weer 6 pubers logeren.


Jullie hebben inderdaad fantastisch weer! Heerlijk genieten.

Het is ook best druk. Helemaal nu we ook grotendeels werken deze vakantie. Het is ook best gezellig met al die pubers over de vloer.

Indertijd was dat ook de reden dat we wilden verhuizen, meer ruimte zodat de kinderen iedereen altijd mee konden nemen.

Afgelopen week logeerde mijn schoonmoeder ook bij ons en daarnaast puber meisjes. Best gezellig . Vanavond vrienden van mijn oudste. Dat zal meer lawaai worden.
Ik heb echt respect voor jullie met zo'n ruimhartig uitnodigingsbeleid, chapeau :hi
Online
Bertiel
Berichten: 4662
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Vandaag een aquarium opgezocht. Vanaf 9 uur continu regen. In de tent gelukkig droog maar wel fris met 11 graden. Volgende week de hele week dikke twintigers dus we houden de moed er maar in
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
merel
Berichten: 9969
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Terri schreef: 01 mei 2024, 17:32
merel schreef: 01 mei 2024, 17:18
merel schreef: 01 mei 2024, 12:54 Inmiddels een week verschillende logees gehad. Nu puinruimen. Vanavond komen weer 6 pubers logeren.


Jullie hebben inderdaad fantastisch weer! Heerlijk genieten.

Het is ook best druk. Helemaal nu we ook grotendeels werken deze vakantie. Het is ook best gezellig met al die pubers over de vloer.

Indertijd was dat ook de reden dat we wilden verhuizen, meer ruimte zodat de kinderen iedereen altijd mee konden nemen.

Afgelopen week logeerde mijn schoonmoeder ook bij ons en daarnaast puber meisjes. Best gezellig . Vanavond vrienden van mijn oudste. Dat zal meer lawaai worden.
Ik heb echt respect voor jullie met zo'n ruimhartig uitnodigingsbeleid, chapeau :hi
Respect is niet nodig hoor. We hebben de ruimte. Onze kinderen hebben daarnaast geen familie of neven/ nichten waar zij kunnen logeren. Dan maken we het op deze manier gezellig .
DDD
Berichten: 28891
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Bertiel schreef: 01 mei 2024, 17:34 Vandaag een aquarium opgezocht. Vanaf 9 uur continu regen. In de tent gelukkig droog maar wel fris met 11 graden. Volgende week de hele week dikke twintigers dus we houden de moed er maar in
Dat is wel vervelend. In Nederland is het geweldig weer. Toch een fijne vakantie verder!
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door FlyingEagle »

Henk J schreef:Vandaag een militaire begraafplaats, pointe du hoc en saint mere eglise en het airborne museum daar bezocht. Wederom indrukwekkend, vooral de bomkraters en het klif op pointe du hoc.
We waren er toen ik tiener was. Toen kon je nog door de kraters heen lopen. Vorig jaar weer geweest, alles afgezet en looppaden gemaakt. En een rotswand die langzaam afbrokkelt vanwege de instabiliteit.
Henk J
Berichten: 2623
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Henk J »

FlyingEagle schreef: 01 mei 2024, 18:11 We waren er toen ik tiener was. Toen kon je nog door de kraters heen lopen. Vorig jaar weer geweest, alles afgezet en looppaden gemaakt. En een rotswand die langzaam afbrokkelt vanwege de instabiliteit.
Een van de bunkers was nu ook afgezet, gezien de paden en de infoborden op die bunker stonden mocht je daar voorheen wel komen. Die rotsen brokkelen sowieso af en met die bunkers en zoveel toeristen zal dat alleen maar sneller gaan denk ik.
newton
Berichten: 688
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door newton »

huisman schreef: 30 apr 2024, 23:52
Henk J schreef: 30 apr 2024, 22:58 Op Gold beach geweest, indrukwekkend om te zien wat men nu bijna 80 jaar geleden deed voor onze vrijheid.
Ben diverse keren op deze stranden en in de musea en op de begraafplaatsen geweest. Zou de huidige generatie/jongeren dit ook doen of vluchten voor oorlog en geweld?
Onze oudste zoon meldt zich in Juli voor de AMO. Nog 2 van zijn vrienden hebben plannen in die richting. Vriend van ander zoon wil na volgend jaar VWO examen ook naar defensie.
De huidige generatie vlucht niet weg, maar denkt heel bewust na, juist in een steeds minder stabiele wereld.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17474
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

newton schreef: 01 mei 2024, 22:02
huisman schreef: 30 apr 2024, 23:52
Henk J schreef: 30 apr 2024, 22:58 Op Gold beach geweest, indrukwekkend om te zien wat men nu bijna 80 jaar geleden deed voor onze vrijheid.
Ben diverse keren op deze stranden en in de musea en op de begraafplaatsen geweest. Zou de huidige generatie/jongeren dit ook doen of vluchten voor oorlog en geweld?
Onze oudste zoon meldt zich in Juli voor de AMO. Nog 2 van zijn vrienden hebben plannen in die richting. Vriend van ander zoon wil na volgend jaar VWO examen ook naar defensie.
De huidige generatie vlucht niet weg, maar denkt heel bewust na, juist in een steeds minder stabiele wereld.
Mooi om te lezen. :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5470
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

Bertiel schreef: 01 mei 2024, 17:34 Vandaag een aquarium opgezocht. Vanaf 9 uur continu regen. In de tent gelukkig droog maar wel fris met 11 graden. Volgende week de hele week dikke twintigers dus we houden de moed er maar in
Waar zit je Bertiel?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Online
Bertiel
Berichten: 4662
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Vlakbij Tours
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Plaats reactie