Kleine ergernissen

DDD
Berichten: 28891
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

Herman schreef: 01 mei 2024, 20:07 Dat heeft meer met de ouderdom van je telefoonsoftware te maken dan met het model.
Ik had dat een tijd terug ook met de Rabobank app. Dat vond ik ook een ergernis in de categorie: koop maar een nieuwe auto want de banden zijn versleten.
Ja precies. Daarom heb ik er nu een gekocht met zeven jaar belofte. Voor wat het waard is, want ik ben niet onder de indruk van het fatsoen van Samsung. Een telefoon verkopen die heel basale functies nog niet heeft. Maar goed. Ik ga een poging doen om het met Gboard op te lossen.
HersteldHervormd
Berichten: 6196
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine ergernissen

Bericht door HersteldHervormd »

Koop dan ook een Iphone.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
DDD
Berichten: 28891
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

huisman schreef: 01 mei 2024, 20:11
DDD schreef: 01 mei 2024, 20:06 Hij geeft bij mij een foutmelding, dat hij vanaf 23 juni a.s. niet meer werkt vanwege gebrekkig softwareonderhoud.

Samsung geeft geen nieuwe beveiligingsupdates.

Wat gek dat dat bij jou geen probleem is.
Nog niet iig. Zie bij ABN-AMRO alleen minimale besturingseisen en daar voldoet de S10 ruim aan. Misschien verschil tussen zakelijk en particulier? Ik heb alleen particuliere rekeningen bij ABN-AMRO.
Dat zou kunnen. Ik heb ook een zakelijke rekening. Al zou ik het in beide gevallen belangrijk vinden dat niemand daar zomaar wat afhaalt.
DDD
Berichten: 28891
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

HersteldHervormd schreef: 01 mei 2024, 20:15 Koop dan ook een Iphone.
Op zich is dat een heel goed ding, ongetwijfeld. Maar de dwang om alles van Apple te kopen, staat me erg tegen. Iedere vorm van samenwerking moet door de overheid worden afgedwongen. Dat vind ik geen goed teken.
merel
Berichten: 9969
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine ergernissen

Bericht door merel »

DDD schreef: 01 mei 2024, 20:06 Hij geeft bij mij een foutmelding, dat hij vanaf 23 juni a.s. niet meer werkt vanwege gebrekkig softwareonderhoud.

Samsung geeft geen nieuwe beveiligingsupdates.

Wat gek dat dat bij jou geen probleem is.
Mijn man moest hierom ook een andere telefoon kopen. Hij baalde ook.
Laatst gewijzigd door merel op 01 mei 2024, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12142
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Herman »

We willen nu graag allemaal weten wat de man van merel heeft gehaald.
DDD
Berichten: 28891
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

Ik vermoed zomaar dat hij baalde.

Het is iets waar de EU nodig iets aan zou moeten doen. Het is te gek voor woorden dat je een telefoon koopt van 900 euro (zoiets zal het destijds wel geweest zijn) en dat Samsung dan na vijf jaar zegt: wij vinden het wel weer mooi geweest.

De boeven. Wat dat betreft, zou ik wel over willen stappen op een Fairphone, maar dat heeft weer andere nadelen in de overdracht van bestanden.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17475
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Kleine ergernissen

Bericht door huisman »

Herman schreef: 01 mei 2024, 20:33 We willen nu graag allemaal weten wat de man van merel heeft gehaald.
Dat schrijft ze. Hij haalde ook .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel
Berichten: 9969
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine ergernissen

Bericht door merel »

Klopt, het was een typefout. Het moest inderdaad ' baalde' zijn.
Geytenbeekje
Berichten: 8307
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Geytenbeekje »

HersteldHervormd schreef: 01 mei 2024, 20:15 Koop dan ook een Iphone.
Als je nooit een iphone hebt gehad is het lastig om er een te kopen geheel ander besturingsmechaniek, ik zou er nooit 1 willen iig
Ambtenaar
Berichten: 9320
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef: 01 mei 2024, 20:16
Op zich is dat een heel goed ding, ongetwijfeld. Maar de dwang om alles van Apple te kopen, staat me erg tegen. Iedere vorm van samenwerking moet door de overheid worden afgedwongen. Dat vind ik geen goed teken.
Volgende keer dan maar een toestel met een kale versie van Android, zoals bijv. een Pixel. Heb je ook geen last van allerlei bloatware.
Wim Anker
Berichten: 3946
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Wim Anker »

DDD schreef: 01 mei 2024, 20:41 Ik vermoed zomaar dat hij baalde.

Het is iets waar de EU nodig iets aan zou moeten doen. Het is te gek voor woorden dat je een telefoon koopt van 900 euro (zoiets zal het destijds wel geweest zijn) en dat Samsung dan na vijf jaar zegt: wij vinden het wel weer mooi geweest.

De boeven. Wat dat betreft, zou ik wel over willen stappen op een Fairphone, maar dat heeft weer andere nadelen in de overdracht van bestanden.
Een S24 voor 900 euro kopen alleen nerds, gadgets verslaafden of patsers. Hoor je niet bij die categorie koop dan niet het nieuwste topmodel. En verder kan dat ding van alles maar jij snapt niet hoe het aan de praat te krijgen. De recenties op de S24 zijn gewoon uitstekend.
HersteldHervormd
Berichten: 6196
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine ergernissen

Bericht door HersteldHervormd »

Geytenbeekje schreef: 01 mei 2024, 21:01
HersteldHervormd schreef: 01 mei 2024, 20:15 Koop dan ook een Iphone.
Als je nooit een iphone hebt gehad is het lastig om er een te kopen geheel ander besturingsmechaniek, ik zou er nooit 1 willen iig
Ik heb tot 2020 altijd Android gehad, daarna pas een Iphone.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HersteldHervormd
Berichten: 6196
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine ergernissen

Bericht door HersteldHervormd »

Wim Anker schreef: 01 mei 2024, 21:23
DDD schreef: 01 mei 2024, 20:41 Ik vermoed zomaar dat hij baalde.

Het is iets waar de EU nodig iets aan zou moeten doen. Het is te gek voor woorden dat je een telefoon koopt van 900 euro (zoiets zal het destijds wel geweest zijn) en dat Samsung dan na vijf jaar zegt: wij vinden het wel weer mooi geweest.

De boeven. Wat dat betreft, zou ik wel over willen stappen op een Fairphone, maar dat heeft weer andere nadelen in de overdracht van bestanden.
Een S24 voor 900 euro kopen alleen nerds, gadgets verslaafden of patsers. Hoor je niet bij die categorie koop dan niet het nieuwste topmodel. En verder kan dat ding van alles maar jij snapt niet hoe het aan de praat te krijgen. De recenties op de S24 zijn gewoon uitstekend.
Klopt geen cent van de recensies denk.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HersteldHervormd
Berichten: 6196
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine ergernissen

Bericht door HersteldHervormd »

DDD schreef: 01 mei 2024, 20:16
HersteldHervormd schreef: 01 mei 2024, 20:15 Koop dan ook een Iphone.
Op zich is dat een heel goed ding, ongetwijfeld. Maar de dwang om alles van Apple te kopen, staat me erg tegen. Iedere vorm van samenwerking moet door de overheid worden afgedwongen. Dat vind ik geen goed teken.
Daar ben je toch zelf bij? Ik heb een Iphone privé, toevallig kreeg ik een nieuwe telefoon voor werk, dat was ook een Iphone, verder gebruik ik geen Apple producten. Alhoewel ik wel kan ‘genieten’ van de kwaliteit, dus misschien in de toekomst. Maar drang? Welnee…
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie