De browser Brave. Met ingebouwde addblock functionaliteit en privacy.MGG schreef: ↑17 nov 2023, 22:04Ik dacht dat adblockers op YouTube niet werken. Mocht dat wel zo zijn, heeft iemand een tip voor een goede adblocker?Mannetje schreef: ↑17 nov 2023, 21:44Een adblocker misschien?MGG schreef: ↑17 nov 2023, 21:02 Het is vooral een verbazing, maar ook een kleine ergernis.
Ik kijk een stukje van een verkiezingsdebat en binnen 15 minuten reclame van FVD, SGP en GL/Pvda. Vandaag ook reclame van JA21, Volt, D66 en het CDA gezien. Is er geen mogelijkheid om reclame van politieke partijen uit te zetten...
Kleine ergernissen [editie najaar 2023]
-
Re: Kleine ergernissen [editie najaar 2023]
Ik gebruik zelf de adblocker uBlock. Die is klein en snel en blokkeert buitengewoon goed qdvertenties, ook op Youtube. En is gratis.J.C. Philpot schreef:De browser Brave. Met ingebouwde addblock functionaliteit en privacy.MGG schreef: ↑17 nov 2023, 22:04Ik dacht dat adblockers op YouTube niet werken. Mocht dat wel zo zijn, heeft iemand een tip voor een goede adblocker?Mannetje schreef: ↑17 nov 2023, 21:44Een adblocker misschien?MGG schreef: ↑17 nov 2023, 21:02 Het is vooral een verbazing, maar ook een kleine ergernis.
Ik kijk een stukje van een verkiezingsdebat en binnen 15 minuten reclame van FVD, SGP en GL/Pvda. Vandaag ook reclame van JA21, Volt, D66 en het CDA gezien. Is er geen mogelijkheid om reclame van politieke partijen uit te zetten...
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
-
Bijzondere vreemde poster met een vreemde gedachtengang die ik niet kan volgen.
En tevens ook bijzonder dat het zulke agressieve reacties oproept.
Om welk topic gaat het?J.C. Philpot schreef: ↑20 nov 2023, 07:43 Bijzondere vreemde poster met een vreemde gedachtengang die ik niet kan volgen.
-
Ik reageer op de link die door Wim is gedeeld, over een poster die veel commotie veroorzaakt:CvdW schreef: ↑20 nov 2023, 08:19Om welk topic gaat het?J.C. Philpot schreef: ↑20 nov 2023, 07:43 Bijzondere vreemde poster met een vreemde gedachtengang die ik niet kan volgen.
Wim Anker schreef: ↑18 nov 2023, 22:03 https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... m-arm-kind
@DDD wordt op z'n wenken bediend.
Ik kan het niet volgen.... maar ook "bijzonder dat".J.C. Philpot schreef: ↑20 nov 2023, 07:43 Bijzondere vreemde poster met een vreemde gedachtengang die ik niet kan volgen.
Een idee om eerst proberen e.e.a wel te volgen alvorens iets bijzonder te vinden?
-
Nee hoor.
De gedachtegang dat we aan geboortebeperking moeten doen voor het milieu, zal ik nooit kunnen en willen volgen.
Tegelijkertijd zal ik nooit een reclamebureau bellen en de huid vol schelden, en plannen maken om bushokjes te vernietigen.
Dit is een discussieforum. Mischien een idee het gesprek hierover met medeforummers, die wel deze gedachtengang, in diverse varianten, volgen zoals @DDD e.e.a. aan te gaan?J.C. Philpot schreef: ↑20 nov 2023, 08:41Nee hoor.
De gedachtegang dat we aan geboortebeperking moeten doen voor het milieu, zal ik nooit kunnen en willen volgen.
Tegelijkertijd zal ik nooit een reclamebureau bellen en de huid vol schelden, en plannen maken om bushokjes te vernietigen.
Dat is inderdaad een stuk moeilijker dan bushokjes slopen of degenen die dat doen becommentariëren.
-
Dat is inderdaad een idee. Ik zal er eens over nadenken. Meestal kies ik mijn discussies, en stort ik me niet overal in.
Kleine ergernis: NS die na al die jaren in het herfstseizoen nog steeds niet normaal op tijd kan rijden.
Sinds september is zo ongeveer elke trein die ik pak te laat, en 5 a 10 minuten vertraging betekent meestal overstap missen en dus 30 minuten later op bestemming, zoals nu.
Of, zoals vorige week, 61 minuten later op bestemming.
Sinds september is zo ongeveer elke trein die ik pak te laat, en 5 a 10 minuten vertraging betekent meestal overstap missen en dus 30 minuten later op bestemming, zoals nu.
Helaas herkenbaar. Gelukkig niet dagelijks,maar wel regelmatig.TSD schreef: ↑20 nov 2023, 18:25 Kleine ergernis: NS die na al die jaren in het herfstseizoen nog steeds niet normaal op tijd kan rijden.
Het neemt wel toe is ook mijn gevoel. Ik reis nu ongeveer vijf jaar (twee)wekelijks met de trein. In al die jaren vind ik dat ik keurig op bestemming ben gebracht door de NS met relatief weinig vertraging of gedoe. De incidenten zitten vrijwel allemaal in het laatste jaar. Het reizen is net wat minder betrouwbaar geworden. Als ik ergens op tijd moet zijn neem ik een extra marge door een trein eerder te nemen.merel schreef: ↑23 nov 2023, 15:47Helaas herkenbaar. Gelukkig niet dagelijks,maar wel regelmatig.TSD schreef: ↑20 nov 2023, 18:25 Kleine ergernis: NS die na al die jaren in het herfstseizoen nog steeds niet normaal op tijd kan rijden.
Fides Quaerens Intellectum
Mijn man reist al 12 jaar dagelijks met het OV en komt regelmatig via omwegen thuis. Ik reis 2a 3 keer per week met de trein en vanmiddag was het niet best. Ik liep om 14.45 uur het kantoor uit en was tegen 16.30 uur thuis. Ik denk dat fietsen net zo snel was geweest.Anselmus schreef: ↑23 nov 2023, 22:26Het neemt wel toe is ook mijn gevoel. Ik reis nu ongeveer vijf jaar (twee)wekelijks met de trein. In al die jaren vind ik dat ik keurig op bestemming ben gebracht door de NS met relatief weinig vertraging of gedoe. De incidenten zitten vrijwel allemaal in het laatste jaar. Het reizen is net wat minder betrouwbaar geworden. Als ik ergens op tijd moet zijn neem ik een extra marge door een trein eerder te nemen.merel schreef: ↑23 nov 2023, 15:47Helaas herkenbaar. Gelukkig niet dagelijks,maar wel regelmatig.TSD schreef: ↑20 nov 2023, 18:25 Kleine ergernis: NS die na al die jaren in het herfstseizoen nog steeds niet normaal op tijd kan rijden.
Eens. Het valt mij ook op. Dat was tot een jaar geleden wel anders. Nog steeds gaat de trein meestal op tijd, maar ik heb toch ook twee keer een half uur vertraging gehad.Anselmus schreef: ↑23 nov 2023, 22:26Het neemt wel toe is ook mijn gevoel. Ik reis nu ongeveer vijf jaar (twee)wekelijks met de trein. In al die jaren vind ik dat ik keurig op bestemming ben gebracht door de NS met relatief weinig vertraging of gedoe. De incidenten zitten vrijwel allemaal in het laatste jaar. Het reizen is net wat minder betrouwbaar geworden. Als ik ergens op tijd moet zijn neem ik een extra marge door een trein eerder te nemen.merel schreef: ↑23 nov 2023, 15:47Helaas herkenbaar. Gelukkig niet dagelijks,maar wel regelmatig.TSD schreef: ↑20 nov 2023, 18:25 Kleine ergernis: NS die na al die jaren in het herfstseizoen nog steeds niet normaal op tijd kan rijden.