Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Re: Verkiezingen Tweede Kamer 2023
ik ben benieuwd of daar een DSM-IV codering voor is 

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Maanenschijn
Aan de trits Herman-rechts-progressief moet ik even wennen.Herman schreef:Ik zit in een progressief rechts blok. Daar zitten geen politieke partijen. Ik zit volgens deze stemhulp evenver van de SGP als van D66.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Dat "neem mij niet al te serieus", geldt dat ook voor deze post?Geytenbeekje schreef: ↑30 okt 2023, 16:52Bij mij zat hij tuusen pvda/gl en denk, dus ben qua standpunten nog wat linkser dan CU.
-
Nee, dat is wel echt zo, dat ik linkser ben dan CUJob schreef: ↑30 okt 2023, 19:57Dat "neem mij niet al te serieus", geldt dat ook voor deze post?Geytenbeekje schreef: ↑30 okt 2023, 16:52Bij mij zat hij tuusen pvda/gl en denk, dus ben qua standpunten nog wat linkser dan CU.![]()

- FlyingEagle
Kieskompas gedaan. Ik ben volgens hem rechts conservatief, niet verrassend. BBB, SGP, CDA, VVD.
Wat ik altijd heb met die stemwijzers is dat ik op heel veel stellingen niet echt een uitgesproken mening heb. Ik kan vaak de gevolgen niet overzien dus heb ik niet echt een mening over bijvoorbeeld of de staat gemeenten moet gaan dwingen om meer huizen te bouwen.
Wat ik altijd heb met die stemwijzers is dat ik op heel veel stellingen niet echt een uitgesproken mening heb. Ik kan vaak de gevolgen niet overzien dus heb ik niet echt een mening over bijvoorbeeld of de staat gemeenten moet gaan dwingen om meer huizen te bouwen.
-
En wat is het verschil tussen helemaal mee eens en mee eens. Wanneer ben je helemaal mee eens en wanneer ben je er mee eens? Ook zo'n leukeFlyingEagle schreef: ↑30 okt 2023, 20:59 Kieskompas gedaan. Ik ben volgens hem rechts conservatief, niet verrassend. BBB, SGP, CDA, VVD.
- FlyingEagle
Ja. De weging die ze er aan geven is wel anders dus het maakt nogal uit of je helemaal eens of mee eens aan een stelling plakt.Geytenbeekje schreef:En wat is het verschil tussen helemaal mee eens en mee eens. Wanneer ben je helemaal mee eens en wanneer ben je er mee eens? Ook zo'n leukeFlyingEagle schreef: ↑30 okt 2023, 20:59 Kieskompas gedaan. Ik ben volgens hem rechts conservatief, niet verrassend. BBB, SGP, CDA, VVD.
Zijn er mensen hier die iets hebben gevolgd van het gesprek tussen Omtzigt en Timmermans? Hoe was het? De moeite waard om terug te zien? Goed concept?
-
Bij het Kieskompas kom ik uit bij de SGP en de VVD. Nog een bevestiging dat de SGP goed bij mij past.
Het is wel leuk dat terugzien niet kan als je niet hebt gekeken. Vond het een aardig slimme opmerking waaruit blijkt dat refo postings goed leest.