Heb jij een 2e account op Refoforum?

Ik heb een 2e account op Refoforum

Ja
11
21%
Nee
42
79%
Weet ik niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 53

Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Mannetje »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 18:22
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 18:20
Psalm schreef: 24 okt 2023, 18:14 Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuit :)
Jaja. Lastig om nog serieus te nemen zo. Jammer!
Ja, sorry hoor. Ik ben gewoon heel duidelijk constant. Maar als jij mij als een agent gaat ondervragen dan neem ik het er wel van. Hopelijk kun je de humor daar van inzien.

En voor de helderheid, omdat het blijkbaar hoog zit, kan ik zeggen: dit is mijn enige account op Refoforum. Ik heb geen andere accounts.
En voor alle, alle, alle scherpte: je hebt ook nooit eerder een account gehad op refoforum?

Overigens vroeg je pas naar wantrouwen, ik heb de exacte vraag even niet meer paraat, maar ik zal heel eerlijk zeggen dat ik nieuwe forummers vaak eerst een poosje laat gaan om te kijken wie of wat ze zijn. Er zijn al te vaak trollen, draaideurforummers, enzovoorts geweest. En zeker als er bepaald gedrag wordt vertoond, ben ik meteen erg op mijn hoede. Ik ga dit even niet verder specificeren, ik bedoel deze opmerking ook niet op jouw persoonlijk van toepassing, maar in zijn algemeenheid lukt het mij slecht om nieuwe refoforummers helemaal onbevangen te begroeten.
En eigenlijk vind ik dat raar van mijzelf, ik ben namelijk eerder te naïef dan te achterdochtig in het echte leven.
-
DDD
Berichten: 28736
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door DDD »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 18:22
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 18:20
Psalm schreef: 24 okt 2023, 18:14 Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuit :)
Jaja. Lastig om nog serieus te nemen zo. Jammer!
Ja, sorry hoor. Ik ben gewoon heel duidelijk constant. Maar als jij mij als een agent gaat ondervragen dan neem ik het er wel van. Hopelijk kun je de humor daar van inzien.

En voor de helderheid, omdat het blijkbaar hoog zit, kan ik zeggen: dit is mijn enige account op Refoforum. Ik heb geen andere accounts.
Dit is natuurlijk nog steeds geen antwoord op de vraag.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Ad Anker »

DDD schreef: 24 okt 2023, 19:14
Psalm schreef: 24 okt 2023, 18:22
Ad Anker schreef: 24 okt 2023, 18:20
Psalm schreef: 24 okt 2023, 18:14 Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuit :)
Jaja. Lastig om nog serieus te nemen zo. Jammer!
Ja, sorry hoor. Ik ben gewoon heel duidelijk constant. Maar als jij mij als een agent gaat ondervragen dan neem ik het er wel van. Hopelijk kun je de humor daar van inzien.

En voor de helderheid, omdat het blijkbaar hoog zit, kan ik zeggen: dit is mijn enige account op Refoforum. Ik heb geen andere accounts.
Dit is natuurlijk nog steeds geen antwoord op de vraag.
:)
Gebruikersavatar
Psalm
Berichten: 930
Lid geworden op: 15 mei 2023, 20:15

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Psalm »

Die krijgen jullie ook mooi niet. Blijf maar mooi gissen met z'n allen. Ik ben duidelijk genoeg geweest, maar jullie willen gewoon niet luisteren. Ik ga niet dieper buigen voor deze vragen. Ik heb het al méér dan genoeg toegelicht.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Zeeuw »

Is er trouwens ook nog de optie 'de nickname die ik heb is eerder door iemand anders in gebruik geweest'?
HHR
Berichten: 990
Lid geworden op: 15 jun 2023, 09:02

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door HHR »

Psalm schreef: 24 okt 2023, 20:11 Die krijgen jullie ook mooi niet. Blijf maar mooi gissen met z'n allen. Ik ben duidelijk genoeg geweest, maar jullie willen gewoon niet luisteren. Ik ga niet dieper buigen voor deze vragen. Ik heb het al méér dan genoeg toegelicht.
Je bent niet duidelijk genoeg geweest. Je draait.
Dat kun je afdoen als een spelletje. Maar je kunt ook zeggen: Nee, ik ben nog nooit eerder actief geweest op RF, nooit eerder een account gehad, op 15 mei 2023, heb ik mijn eerste post geplaatst op dit forum.


Persoonlijk vind ik het wel heel toevallig dat het account waarvan ik denk dat jij het bent, tot 15 mei bijna dagelijks postte, en na 15 mei, toen jij begon, opeens een periode niet.
Beste M ;)
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?

Bericht door Zita »

Al het nodige is over dit onderwerp wel gezegd. Daarom: :lock
Gesloten