Vraag (algemeen)

Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Bourdon16 »

Mannetje schreef: 09 jun 2023, 13:42 Weet iemand een leuke natuurspeeltuin met water, geschikt voor kinderen uit groep 8?
De speelnatuur op Tiengemeten is dicht en nu ben ik op zoek naar een vervanger...
https://www.deneswaarden.nl/

Dit is wel een leuke plek maar misschien iets te ver en ook meer geschikt voor kleinere kinderen.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Mannetje »

Ziet er zeker leuk uit! Maar inderdaad denk ik daar dat 12 jaar wel echt bovengrens of boven de bovengrens is qua doelgroep.
En het is ruim een uur rijden...

Maar ik heb hem genoteerd staan.
-
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door merel »

Mannetje schreef: 09 jun 2023, 14:01 Ziet er zeker leuk uit! Maar inderdaad denk ik daar dat 12 jaar wel echt bovengrens of boven de bovengrens is qua doelgroep.
En het is ruim een uur rijden...

Maar ik heb hem genoteerd staan.
De Speeldernis in Rotterdam , maar ik vermoed dat dat ook te er is.
Eloesje
Berichten: 215
Lid geworden op: 16 feb 2022, 15:35

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Eloesje »

Waterspeeltuin Brielse meer, heb je ook een trek-pontje naar een eilandje. Misschien ook iets meer voor jonge kinderen maar volgens mij vermaken de ouderen zich hier ook prima
Susanna
Berichten: 1061
Lid geworden op: 21 jul 2020, 21:01

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Susanna »

Linnaeushof - Bennebroek?
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Mannetje »

Het werd speelnatuur Oisterwijk. Waterpompen, heel veel schaduw, mooie verstopplekken.
-
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Mannetje »

Eloesje schreef: 09 jun 2023, 14:45 Waterspeeltuin Brielse meer, heb je ook een trek-pontje naar een eilandje. Misschien ook iets meer voor jonge kinderen maar volgens mij vermaken de ouderen zich hier ook prima
Die heb ik overwogen, maar dan moest ik over de Haringvlietdam en dat leek mij wat filegevoelig...
-
margrietha
Berichten: 185
Lid geworden op: 26 mei 2016, 23:08

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door margrietha »

Mannetje schreef: 09 jun 2023, 13:42 Weet iemand een leuke natuurspeeltuin met water, geschikt voor kinderen uit groep 8?
De speelnatuur op Tiengemeten is dicht en nu ben ik op zoek naar een vervanger...
In de laaste Gezinsgids, die hier al weg is ik kan het niet meer nakijken, stond een stukje over zoiets, in Brabant meen ik.
Eten en drinken waren bij de prijs ook inbegrepen. Mensen gingen er voor een familiedag heen met diverse leeftijden
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Mannetje »

Hier kon je zelf gelukkig eten en drinken meenemen, zo'n all-inn feestje is niets voor ons...
-
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door windorgel »

margrietha schreef:
Mannetje schreef: 09 jun 2023, 13:42 Weet iemand een leuke natuurspeeltuin met water, geschikt voor kinderen uit groep 8?
De speelnatuur op Tiengemeten is dicht en nu ben ik op zoek naar een vervanger...
In de laaste Gezinsgids, die hier al weg is ik kan het niet meer nakijken, stond een stukje over zoiets, in Brabant meen ik.
Eten en drinken waren bij de prijs ook inbegrepen. Mensen gingen er voor een familiedag heen met diverse leeftijden
Dat was klimpark Duinoord. Wel prijzig hoor!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Dodo »

Wat doen jullie als er kinderen aan de deur komen voor lege flessen, al dan niet met vermelding van een goed doel? Nu al twee keer in korte tijd gehad, ze hadden geen uitleg bij zich dat het een schoolactie was of zo. Ik heb eigenlijk geen zin om ze dan wat mee te geven, maar het is toch niet leuk om ze weg te sturen.
refomart
Inactief
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 dec 2022, 10:33

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door refomart »

Dodo schreef: 08 jul 2023, 12:04 Wat doen jullie als er kinderen aan de deur komen voor lege flessen, al dan niet met vermelding van een goed doel? Nu al twee keer in korte tijd gehad, ze hadden geen uitleg bij zich dat het een schoolactie was of zo. Ik heb eigenlijk geen zin om ze dan wat mee te geven, maar het is toch niet leuk om ze weg te sturen.
Als je het niet vertrouwd, even vragen waar ze wonen. Dat willen ze veelal niet prijsgeven en druipen ze af. Mochten ze blijven staan naar binnen gaan met de mededeling dat je even controleert bij de politie of het wel mag. Voor de kleine crimineeltjes is dat vaak afdoende.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door helma »

Als ze vaag verhaal hebben geef ik 1 fles.
Meestal zijn het buurkinderen die ik ken en dan vertrouw ik het wel.
Momenteel hebben we een officiële spaartas voor lege flessen tbv het zendingswerk in ZA van de GGiN.
Die kan ik in onze straat inleveren bij kinderen . Ideaal zo'n tas.Afbeelding
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Zeeuw »

Ik heb een paar keer bij 'de boer' rauwe melk gekocht. Heel lekker. Je krijgt er zo een soort 'plastic jerrycan'. Zo eentje met een handvatje en een niet al te groot gat vanboven. Ik wil die vaker hergebruiken, maar na 3 keer krijg ik het echt bijna niet meer schoon. Iemand goede tips?
Ambtenaar
Berichten: 9145
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door Ambtenaar »

Zeeuw schreef: 17 jul 2023, 17:40 Ik heb een paar keer bij 'de boer' rauwe melk gekocht. Heel lekker. Je krijgt er zo een soort 'plastic jerrycan'. Zo eentje met een handvatje en een niet al te groot gat vanboven. Ik wil die vaker hergebruiken, maar na 3 keer krijg ik het echt bijna niet meer schoon. Iemand goede tips?
Waterstofperoxide. Dat ontsmet ook lekker.
Plaats reactie