Hoe was je zondag [2]?

aggieoudje
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door aggieoudje »

Cornelia83 schreef: 22 mei 2023, 22:20 In de ochtenddienst ging Ds. A. van Vuuren voor. Hij preekte over Handelingen 3: 21a Hem moet de Hemel ontvangen tot de tijden waarin alle dingen worden hersteld.
Thema: Jezus Hemelvaart
1. Glorieuze ontvangst
2. Tijdelijk verblijf
Schriftlezing Efeze 2: 1 t/m 10, Openbaring 21: 1 t/m 5
(In ons andere kerkgebouw werd de Heilige Doop bediend aan 1 kindje van de gemeente. Ds. J.A.W. Verhoeven leidde deze dienst)

In de avonddienst ging Ds. E. Gouda voor. Hij preekte over Lukas 15: 20a En hij stond op en ging naar zijn vader.
Thema: Opstaan en teruggaan
Schriftlezing Lukas 15: 11 t/m 24

Vooral de ochtenddienst een bemoedigende en fijne preek!
(En aggieoudje wat was het mooi dat onze organiste, die jij zo goed kent, zo de zondag na de begrafenis van haar geliefde man alweer de eredienst(avond) mocht begeleiden, we hebben fijn gezongen)
Nu mogen we met verlangen uitkijken naar volgende week zondagmorgen, 1e Pinksterdag, als bij gezondheid onze oud predikant Ds. J.J. Mulder weer in ons midden mag voorgaan!
Wat mochten we het gisterenochtend goed hebben met Ds J.J. Mulder! Oud en vertrouwd een hele fijne preek!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Mauries06
Berichten: 83
Lid geworden op: 06 sep 2022, 00:59

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Mauries06 »

Gisterenochtend hadden we Ds. A. van Wijk.
Schriftlezing: Handelingen 2:1-36,
Tekst: Handelingen 2:4
En zij werden allen vervuld met den Heiligen Geest, en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.

Gistermiddag hadden we ds. Kaptein die zijn kleindochter liet dopen bij ons in de gemeente.
Schriftlezing: Lukas 11:1-13
Tekst: Lukas 11:13
Indien dan gij, die boos zijt, weet uw kinderen goede gaven te geven, hoeveel te meer zal de hemelse Vader den Heiligen Geest geven dengenen, die Hem bidden?

Thema: De allerbeste Vader wil ook het allerbeste geven
1) Wanneer wil Hij geven?
2) Wat wil Hij geven?

En vanochtend was ik in de OGG in Hendrik-Ido-Ambacht, waar Ds. Onderdelinden preekte.
Schriftlezing: Ezechiël 37: 1-14
Tekst: Ezechiël 37:1
De hand des HEEREN was op mij, en de HEERE voerde mij uit in den geest, en zette mij neder in het midden ener vallei; dezelve nu was vol beenderen.

Thema: levendmaking in de vallei van dorre doodsbeenderen.
En hij had nog 5 punten, maar die heb ik niet helemaal goed onthouden helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-A127F met Tapatalk

Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Simon0612 »

Mauries06 schreef: 29 mei 2023, 19:21 Gisterenochtend hadden we Ds. A. van Wijk.
Schriftlezing: Handelingen 2:1-36,
Tekst: Handelingen 2:4
En zij werden allen vervuld met den Heiligen Geest, en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.

Gistermiddag hadden we ds. Kaptein die zijn kleindochter liet dopen bij ons in de gemeente.
Schriftlezing: Lukas 11:1-13
Tekst: Lukas 11:13
Indien dan gij, die boos zijt, weet uw kinderen goede gaven te geven, hoeveel te meer zal de hemelse Vader den Heiligen Geest geven dengenen, die Hem bidden?

Thema: De allerbeste Vader wil ook het allerbeste geven
1) Wanneer wil Hij geven?
2) Wat wil Hij geven?

En vanochtend was ik in de OGG in Hendrik-Ido-Ambacht, waar Ds. Onderdelinden preekte.
Schriftlezing: Ezechiël 37: 1-14
Tekst: Ezechiël 37:1
De hand des HEEREN was op mij, en de HEERE voerde mij uit in den geest, en zette mij neder in het midden ener vallei; dezelve nu was vol beenderen.

Thema: levendmaking in de vallei van dorre doodsbeenderen.
En hij had nog 5 punten, maar die heb ik niet helemaal goed onthouden helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-A127F met Tapatalk
Mooi om te lezen dat je ze nog bezoekt, en dat je niet gevallen bent over de vooroordelen die geuit werden toen je de eerste keer wilde gaan!
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Mauries06
Berichten: 83
Lid geworden op: 06 sep 2022, 00:59

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Mauries06 »

Simon0612 schreef: 29 mei 2023, 22:33
Mauries06 schreef: 29 mei 2023, 19:21 Gisterenochtend hadden we Ds. A. van Wijk.
Schriftlezing: Handelingen 2:1-36,
Tekst: Handelingen 2:4
En zij werden allen vervuld met den Heiligen Geest, en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.

Gistermiddag hadden we ds. Kaptein die zijn kleindochter liet dopen bij ons in de gemeente.
Schriftlezing: Lukas 11:1-13
Tekst: Lukas 11:13
Indien dan gij, die boos zijt, weet uw kinderen goede gaven te geven, hoeveel te meer zal de hemelse Vader den Heiligen Geest geven dengenen, die Hem bidden?

Thema: De allerbeste Vader wil ook het allerbeste geven
1) Wanneer wil Hij geven?
2) Wat wil Hij geven?

En vanochtend was ik in de OGG in Hendrik-Ido-Ambacht, waar Ds. Onderdelinden preekte.
Schriftlezing: Ezechiël 37: 1-14
Tekst: Ezechiël 37:1
De hand des HEEREN was op mij, en de HEERE voerde mij uit in den geest, en zette mij neder in het midden ener vallei; dezelve nu was vol beenderen.

Thema: levendmaking in de vallei van dorre doodsbeenderen.
En hij had nog 5 punten, maar die heb ik niet helemaal goed onthouden helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-A127F met Tapatalk
Mooi om te lezen dat je ze nog bezoekt, en dat je niet gevallen bent over de vooroordelen die geuit werden toen je de eerste keer wilde gaan!
Zeker, het was fijn om daar weer onder het Woord te zijn!
Ger-Gemeente
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 mar 2023, 16:33

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Ger-Gemeente »

Zondag hadden we 3 keer leesdienst

's Morgens een leespreek van Ds. J. Karels over Handelingen 2:1-4
's Middags een leespreek van Ds. W.C. Lamain over Handelingen 2:47b
's Avonds een leespreek van Ds. E. Venema over Zondag 22
Cornelia83
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2020, 19:39

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Cornelia83 »

Zondagmorgen, 1e Pinksterdag mochten we onze oud predikant Ds. J.J. Mulder in ons midden hebben! Het was goed om hem weer te ontmoeten onder het woord.
Hij preekte over Galaten 4: 4 t/m 7 Maar toen de volheid van de tijd gekomen was, zond God Zijn Zoon uit, geboren uit een vrouw, geboren onder de wet, om hen die onder de wet waren vrij te kopen, opdat wij de aanneming tot kinderen zouden ontvangen. Nu, omdat u kinderen bent, heeft God de Geest van Zijn Zoon uitgezonden in uw harten, Die roept: Abba Vader! Dus nu bent u geen slaaf meer, maar een zoon; en als u een zoon bent, dan bent u ook erfgenaam van God door Christus.
Thema De Geest van de Zoon uitgezonden in mijn hart
1. Fundament
2. Zegen zelf
3. Vrucht daarvan
Schriftlezing Galaten 3: 24 t/m 4: 7
https://kerkdienstgemist.nl/stations/13 ... 6108801371

In de avonddienst ging Ds. G.J. Hiensch voor. Hij preekte over Handelingen 2: 1 t/m 13 over de uitstorting van de Heilige Geest
Schriftlezing Exodus 23: 14 t/m 17 en Handelingen 2: 1 t/m 13

Op de 2e Pinksterdag ging onze pastoraal werk Dhr. M. v. Werkhoven voor. Hij preekte over Handelingen 1: 8 Maar u zult de kracht van de Heilige Geest ontvangen, Die over u komen zal: en u zult Mijn getuigen zijn, zowel in Jeruzalem als in heel Judea en Samaria en tot aan het uiterste van de aarde.
Thema Getuigen gezocht
1. Wat is het
2. Hoe kan het
3. Wat betekend het voor u, jou en mij
Schriftlezing Lukas 24: 44 t/m 49 en Handelingen 1: 1 t/m 8
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door -DIA- »

1e Pinksterdag, morgendienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:7b (uitgangspunt)
Zie, zijn niet al dezen die daar spreken, Galileeërs?
Thema en punten:
SPREKENDE GALLEËRS
1. Wanneer zij spreken
2. Voor wie zij spreken
3. Wie er spreken
4. Wat zij spreken


Middagdienst:
Leesdienst, preek van ds. C. Wisse
HANDELINGEN 27:33-44
En ondertussen dat het dag zou worden, vermaande Paulus hen allen, dat zij zouden spijze nemen, en zeide: Het is heden de veertiende dag dat gij verwachtende blijft zonder eten en niets hebt genomen. Daarom vermaan ik u spijze te nemen, want dat dient tot uw behoudenis; want niemand van u zal een haar van het hoofd vallen. En als hij dit gezegd en brood genomen had, dankte hij God in aller tegenwoordigheid; en hetzelve gebroken hebbende, begon hij te eten. En zij allen goedsmoeds geworden zijnde, namen ook zelven spijze. Wij waren nu in het schip in alles tweehonderd zes en zeventig zielen. En als zij met spijze verzadigd waren, lichtten zij het schip en wierpen het koren uit in de zee. (verzen 33-38)
Thema en punten:
EEN GROTE NOOD EN UITREDDING OP DE WEG NAAR ROME
1. De reis naar Rome
2. Een bange stranding
3. Een behouden aankomst


Avonddienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:16-18
Maar dit is het wat gesproken is door den profeet Joël: En het zal zijn in de laatste dagen (zegt God), Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, en uw jongelingen zullen gezichten zien, en uw ouden zullen dromen dromen. En ook op Mijn dienstknechten en op Mijn dienstmaagden zal Ik in die dagen van Mijn Geest uitstorten, en zij zullen profeteren.
Thema en punten:
DE PINKSTERBELOFTE VERVULD
1. Het tijdstip
2. De omvang
3. De personen


2e Pinksterdag, 29 mei 2023
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:40
En met veel meer andere woorden betuigde hij en vermaande hen, zeggende: Wordt behouden van dit verkeerd geslacht.
Thema:
HET SLOT VAN DE PINKSTERREDE
1. Een Schriftuurlijk slot
2. Een aangrijpend slot
3. Een nodigend slot
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door GerefGemeente-lid »

-DIA- schreef: 01 jun 2023, 12:52 1e Pinksterdag, morgendienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:7b (uitgangspunt)
Zie, zijn niet al dezen die daar spreken, Galileeërs?
Thema en punten:
SPREKENDE GALLEËRS
1. Wanneer zij spreken
2. Voor wie zij spreken
3. Wie er spreken
4. Wat zij spreken


Middagdienst:
Leesdienst, preek van ds. C. Wisse
HANDELINGEN 27:33-44
En ondertussen dat het dag zou worden, vermaande Paulus hen allen, dat zij zouden spijze nemen, en zeide: Het is heden de veertiende dag dat gij verwachtende blijft zonder eten en niets hebt genomen. Daarom vermaan ik u spijze te nemen, want dat dient tot uw behoudenis; want niemand van u zal een haar van het hoofd vallen. En als hij dit gezegd en brood genomen had, dankte hij God in aller tegenwoordigheid; en hetzelve gebroken hebbende, begon hij te eten. En zij allen goedsmoeds geworden zijnde, namen ook zelven spijze. Wij waren nu in het schip in alles tweehonderd zes en zeventig zielen. En als zij met spijze verzadigd waren, lichtten zij het schip en wierpen het koren uit in de zee. (verzen 33-38)
Thema en punten:
EEN GROTE NOOD EN UITREDDING OP DE WEG NAAR ROME
1. De reis naar Rome
2. Een bange stranding
3. Een behouden aankomst


Avonddienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:16-18
Maar dit is het wat gesproken is door den profeet Joël: En het zal zijn in de laatste dagen (zegt God), Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, en uw jongelingen zullen gezichten zien, en uw ouden zullen dromen dromen. En ook op Mijn dienstknechten en op Mijn dienstmaagden zal Ik in die dagen van Mijn Geest uitstorten, en zij zullen profeteren.
Thema en punten:
DE PINKSTERBELOFTE VERVULD
1. Het tijdstip
2. De omvang
3. De personen


2e Pinksterdag, 29 mei 2023
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:40
En met veel meer andere woorden betuigde hij en vermaande hen, zeggende: Wordt behouden van dit verkeerd geslacht.
Thema:
HET SLOT VAN DE PINKSTERREDE
1. Een Schriftuurlijk slot
2. Een aangrijpend slot
3. Een nodigend slot
Heb je geshopt? ;)
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door -DIA- »

Ger-Gemeente schreef: 30 mei 2023, 08:23 Zondag hadden we 3 keer leesdienst

's Morgens een leespreek van Ds. J. Karels over Handelingen 2:1-4
's Middags een leespreek van Ds. W.C. Lamain over Handelingen 2:47b
's Avonds een leespreek van Ds. E. Venema over Zondag 22
Als er een preek wordt gelezen van ds. Lamain zouden ze niet hoeven te zeggen van wie de preek was,
dat geldt ook voor ds. Venema. Die zijn niet na te doen, die hebben een unieke preekstijl.
En ja, ds. Karels... Hoe vaak hebben we hen ook niet gehoord. Wat we merken was wel dat hij veel uit de psalmen citeerde, maar dat is niet vreemd. We weten hoe er op de zondagavonden altijd bij het orgel werd gezongen, ook voor hij dominee was.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door -DIA- »

GerefGemeente-lid schreef: 01 jun 2023, 12:54
-DIA- schreef: 01 jun 2023, 12:52 1e Pinksterdag, morgendienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:7b (uitgangspunt)
Zie, zijn niet al dezen die daar spreken, Galileeërs?
Thema en punten:
SPREKENDE GALLEËRS
1. Wanneer zij spreken
2. Voor wie zij spreken
3. Wie er spreken
4. Wat zij spreken


Middagdienst:
Leesdienst, preek van ds. C. Wisse
HANDELINGEN 27:33-44
En ondertussen dat het dag zou worden, vermaande Paulus hen allen, dat zij zouden spijze nemen, en zeide: Het is heden de veertiende dag dat gij verwachtende blijft zonder eten en niets hebt genomen. Daarom vermaan ik u spijze te nemen, want dat dient tot uw behoudenis; want niemand van u zal een haar van het hoofd vallen. En als hij dit gezegd en brood genomen had, dankte hij God in aller tegenwoordigheid; en hetzelve gebroken hebbende, begon hij te eten. En zij allen goedsmoeds geworden zijnde, namen ook zelven spijze. Wij waren nu in het schip in alles tweehonderd zes en zeventig zielen. En als zij met spijze verzadigd waren, lichtten zij het schip en wierpen het koren uit in de zee. (verzen 33-38)
Thema en punten:
EEN GROTE NOOD EN UITREDDING OP DE WEG NAAR ROME
1. De reis naar Rome
2. Een bange stranding
3. Een behouden aankomst


Avonddienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:16-18
Maar dit is het wat gesproken is door den profeet Joël: En het zal zijn in de laatste dagen (zegt God), Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, en uw jongelingen zullen gezichten zien, en uw ouden zullen dromen dromen. En ook op Mijn dienstknechten en op Mijn dienstmaagden zal Ik in die dagen van Mijn Geest uitstorten, en zij zullen profeteren.
Thema en punten:
DE PINKSTERBELOFTE VERVULD
1. Het tijdstip
2. De omvang
3. De personen


2e Pinksterdag, 29 mei 2023
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:40
En met veel meer andere woorden betuigde hij en vermaande hen, zeggende: Wordt behouden van dit verkeerd geslacht.
Thema:
HET SLOT VAN DE PINKSTERREDE
1. Een Schriftuurlijk slot
2. Een aangrijpend slot
3. Een nodigend slot
Heb je geshopt? ;)
Ik noem dat in dit geval toch geen shoppen... ;)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door gallio »

-DIA- schreef: 01 jun 2023, 12:52 Middagdienst:
Leesdienst, preek van ds. C. Wisse
HANDELINGEN 27:33-44
Thema en punten:
EEN GROTE NOOD EN UITREDDING OP DE WEG NAAR ROME
1. De reis naar Rome
2. Een bange stranding
3. Een behouden aankomst
Had deze leespreek nog iets te maken met Pinksteren? Ik vraag me eigenlijk af waarom men deze preek gekozen heeft voor de middagdienst.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door -DIA- »

gallio schreef: 01 jun 2023, 13:38
-DIA- schreef: 01 jun 2023, 12:52 Middagdienst:
Leesdienst, preek van ds. C. Wisse
HANDELINGEN 27:33-44
Thema en punten:
EEN GROTE NOOD EN UITREDDING OP DE WEG NAAR ROME
1. De reis naar Rome
2. Een bange stranding
3. Een behouden aankomst
Had deze leespreek nog iets te maken met Pinksteren? Ik vraag me eigenlijk af waarom men deze preek gekozen heeft voor de middagdienst.
Nee die preek was in Noord, (in N en Z was allebei leesdienst) en dan hebben met de feestdagen in de middagdiensten (op zondag) toch een gewone zondag. Dus bv. vervolgstoffen gaan dan ook gewoon door.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door GerefGemeente-lid »

-DIA- schreef: 01 jun 2023, 12:58
GerefGemeente-lid schreef: 01 jun 2023, 12:54
-DIA- schreef: 01 jun 2023, 12:52 1e Pinksterdag, morgendienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:7b (uitgangspunt)
Zie, zijn niet al dezen die daar spreken, Galileeërs?
Thema en punten:
SPREKENDE GALLEËRS
1. Wanneer zij spreken
2. Voor wie zij spreken
3. Wie er spreken
4. Wat zij spreken


Middagdienst:
Leesdienst, preek van ds. C. Wisse
HANDELINGEN 27:33-44
En ondertussen dat het dag zou worden, vermaande Paulus hen allen, dat zij zouden spijze nemen, en zeide: Het is heden de veertiende dag dat gij verwachtende blijft zonder eten en niets hebt genomen. Daarom vermaan ik u spijze te nemen, want dat dient tot uw behoudenis; want niemand van u zal een haar van het hoofd vallen. En als hij dit gezegd en brood genomen had, dankte hij God in aller tegenwoordigheid; en hetzelve gebroken hebbende, begon hij te eten. En zij allen goedsmoeds geworden zijnde, namen ook zelven spijze. Wij waren nu in het schip in alles tweehonderd zes en zeventig zielen. En als zij met spijze verzadigd waren, lichtten zij het schip en wierpen het koren uit in de zee. (verzen 33-38)
Thema en punten:
EEN GROTE NOOD EN UITREDDING OP DE WEG NAAR ROME
1. De reis naar Rome
2. Een bange stranding
3. Een behouden aankomst


Avonddienst:
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:16-18
Maar dit is het wat gesproken is door den profeet Joël: En het zal zijn in de laatste dagen (zegt God), Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, en uw jongelingen zullen gezichten zien, en uw ouden zullen dromen dromen. En ook op Mijn dienstknechten en op Mijn dienstmaagden zal Ik in die dagen van Mijn Geest uitstorten, en zij zullen profeteren.
Thema en punten:
DE PINKSTERBELOFTE VERVULD
1. Het tijdstip
2. De omvang
3. De personen


2e Pinksterdag, 29 mei 2023
Ds. S.W. Janse
Tekst:
HANDELINGEN 2:40
En met veel meer andere woorden betuigde hij en vermaande hen, zeggende: Wordt behouden van dit verkeerd geslacht.
Thema:
HET SLOT VAN DE PINKSTERREDE
1. Een Schriftuurlijk slot
2. Een aangrijpend slot
3. Een nodigend slot
Heb je geshopt? ;)
Ik noem dat in dit geval toch geen shoppen... ;)
Waarom niet? Je bent toch lid in Noord en niet in Zuid?

Maar ik had hetzelfde gedaan hoor. ;)
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Bertiel
Berichten: 4538
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door Bertiel »

Gisterenmorgen
ds. A. Kos - openbare belijdenis
2 Kor 12:1-10, tekst :9
Zijn kracht in onze zwakheid
1. Genoeg genade?
2. Genade genoeg
3. Zijn kracht

Gisterenavond
Kand E. Verhelst
Joh 16 : 1-15
Tekst: 8-11
De overtuiging door de Heilige Geest
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
rian
Berichten: 176
Lid geworden op: 14 nov 2019, 16:12

Re: Hoe was je zondag [2]?

Bericht door rian »

Morgendienst
Leesdienst, ds. A. Moerkerken
HC zondag 38
'De dag des Heeren'


Avonddienst
Tekst: Openbaring 8:1-5
Student. J.J. Hoogerbrug
'Toen Het het zevende zegel geopend had werd er een stilzwijgen van omtrent een half uur'
'Al wat uit het geloof niet is, dat is zonde'
Romeinen 14:23
Plaats reactie