Contant geld

HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Contant geld

Bericht door HersteldHervormd »

parsifal schreef:
HersteldHervormd schreef:
DDD schreef:Maar dat bedoel ik. Er staat best veel onzin op internet. Dus ik maak mij daar dan wel zorgen over.

Maar heel goed dat je even navraagt of het klopt, natuurlijk.
Zeker waar, meer onzin dan zin.
Maar omdat Parsifal insider is dacht ik dat hij er wel
Wat meer over zou moeten weten als het echt zo is.
Het is denk ik wel zo dat de helft van de Zweden afgelopen jaar voor minder dan 1000 kronen contant hebben gehandeld. Echt overal kun je met je mobiel betalen. Ik ging nog lang door met contanten (dan heb je beter idee van hoeveel je uitgeeft) maar ben daar ook jaren geleden mee gestopt.
Bedankt voor je info.
Hoe doen ze dat dan eigenlijk met winkelwagentjes, daar prop je toch even een muntje in vaak in Nederland? En bij vending machines?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Contant geld

Bericht door parsifal »

HersteldHervormd schreef: Bedankt voor je info.
Hoe doen ze dat dan eigenlijk met winkelwagentjes, daar prop je toch even een muntje in vaak in Nederland? En bij vending machines?
Er is iets meer vertrouwen in Zweden, die wagentjes staan gewoon los in Zweden en de automaten werken vrijwel alleen met pinpas, of chip.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie