Meeluisteren met je gemeente tijdens de coronaperiode

Thuisluisteren tijdens de coronaperiode

Ik ben altijd in de gelegenheid geweest om naar de kerk te kunnen gaan, thuisluisteren was niet nodig
2
4%
Ik heb altijd trouw meegeluisterd met onze eigen gemeente
29
59%
Ik heb vooral meegeluisterd met onze eigen gemeente, maar ook wel eens een gemeente van eigen kerkverband
6
12%
Ik heb vooral meegeluisterd met onze eigen gemeente, maar ook wel eens een gemeente van een ander kerkverband
5
10%
Ik heb af en toe meegeluisterd met onze eigen gemeente, maar grotendeels met een gemeente van eigen kerkverband
3
6%
Ik heb af en toe meegeluisterd met onze eigen gemeente, maar grotendeels met een gemeente van een ander kerkverband
2
4%
Tijdens de coronaperiode ben ik ergens anders gaan luisteren, nu ga ik daar ook naar de kerk
2
4%
Ik ben tijdens de coronaperiode van kerkverband verwisselt, maar dat heeft niks met corona te maken
0
Geen stemmen
Overig namelijk...
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2059
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Meeluisteren met je gemeente tijdens de coronaperiode

Bericht door Arja »

Wij hebben meegeluisterd en meegekeken met eigen kerk. Daarnaast luisterde ik halverwege de corona-periode een extra dienst van een gemeente waar ik al contact mee had.

Ik geloof dat we maar één of twee keer naar een andere kerk hebben geluisterd.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Meeluisteren met je gemeente tijdens de coronaperiode

Bericht door J.C. Philpot »

Wij hebben behoudens als er storing was, tijdens de coronaperiode alleen meegeluisterd naar eigen gemeente.

Ook een aantal keer fysiek naar een geheime locatie geweest waar Reformatorische kerkdiensten werden gehouden.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Meeluisteren met je gemeente tijdens de coronaperiode

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef:Wij hebben behoudens als er storing was, tijdens de coronaperiode alleen meegeluisterd naar eigen gemeente.

Ook een aantal keer fysiek naar een geheime locatie geweest waar Reformatorische kerkdiensten werden gehouden.
Dat laatste klinkt bijzonder broeder :)
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Meeluisteren met je gemeente tijdens de coronaperiode

Bericht door HersteldHervormd »

Zeeuw schreef:
J.C. Philpot schreef:Wij hebben behoudens als er storing was, tijdens de coronaperiode alleen meegeluisterd naar eigen gemeente.

Ook een aantal keer fysiek naar een geheime locatie geweest waar Reformatorische kerkdiensten werden gehouden.
Dat laatste klinkt bijzonder broeder :)
En dat vind ik nou ook.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie