Daniël te midden van een 'Great Reset'

Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Vrieskast »

Erik1960 schreef:Deze man stond eerst bij De Jonge voor de deur en wordt ook verdacht van het bedreigen van een hoge ambtenaar van Justitie in oktober vorig jaar. Ik zie eerder een patroon dan een ‘ten einde raad’.
Die hoge ambtenaar, was dat misschien Joris Demmink?
Ik zie ook een patroon en dat zou misschien toch ooit wel eens kunnen kloppen. Ik heb steeds meer het idee, dat zelfs veel christenen niet beseffen hoe slinks de duivel is...
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Erik1960 »

Vrieskast schreef:
Erik1960 schreef:Deze man stond eerst bij De Jonge voor de deur en wordt ook verdacht van het bedreigen van een hoge ambtenaar van Justitie in oktober vorig jaar. Ik zie eerder een patroon dan een ‘ten einde raad’.
Die hoge ambtenaar, was dat misschien Joris Demmink?
Ik zie ook een patroon en dat zou misschien toch ooit wel eens kunnen kloppen. Ik heb steeds meer het idee, dat zelfs veel christenen niet beseffen hoe slinks de duivel is...
Joris Demmink is al bijna 10 jaar weg bij Justitie. Ga je niet wat ver om je punt te maken?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Vrieskast »

Erik1960 schreef:Ga je niet wat ver om je punt te maken?
Op zich niet. Ook ritueel kindermisbruik en -moord staan juist dankzij goed speurwerk van de FvD weer op de agenda. En zo gek is dan de vergelijking met het topic over koning Nebukadnezar niet: "Alles en iedereen moest voor hen op de knieën gaan. Tegenstanders werden in de vuuroven gegooid of kwamen in de leeuwenkuil terecht. Nebukadnezar is een type van de satan."
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Erik1960 »

Vrieskast schreef:
Erik1960 schreef:Ga je niet wat ver om je punt te maken?
Op zich niet. Ook ritueel kindermisbruik en -moord staan juist dankzij goed speurwerk van de FvD weer op de agenda. En zo gek is dan de vergelijking met het topic over koning Nebukadnezar niet: "Alles en iedereen moest voor hen op de knieën gaan. Tegenstanders werden in de vuuroven gegooid of kwamen in de leeuwenkuil terecht. Nebukadnezar is een type van de satan."
Even om misverstanden te voorkomen: wie of wat bedoel je met ‘de FvD’?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Vrieskast »

Erik1960 schreef:Even om misverstanden te voorkomen: wie of wat bedoel je met ‘de FvD’?
Forum voor Democratie.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Erik1960 »

Vrieskast schreef:
Erik1960 schreef:Even om misverstanden te voorkomen: wie of wat bedoel je met ‘de FvD’?
Forum voor Democratie.
Wat jammer dat je zo’n dubieuze club gebruikt als bron voor je standpunten. Ik heb verder geen vragen meer.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Hendrikus »

Vrieskast schreef:
Erik1960 schreef:Even om misverstanden te voorkomen: wie of wat bedoel je met ‘de FvD’?
Forum voor Democratie.
Dan is het niet de, maar het. Of gewoon FvD zonder lidwoord. Dat snappen we ook wel ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Vrieskast »

Erik1960 schreef:Wat jammer dat je zo’n dubieuze club gebruikt als bron voor je standpunten.
De waarheid zal eens aan het licht komen, en ik denk dat die menigeen nog zal verbazen ook... ;)
Online
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Herman »

Natuurlijk is dat speurwerk niet door de FvD gedaan. Daar is de media voor, met name Argos.
Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Vrieskast »

Hendrikus schreef:Dan is het niet de, maar het. Of gewoon FvD zonder lidwoord.
De partij FvD bedoelde ik, haha! :slurp
Maar bedankt voor deze Nederlandse les.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Erik1960 »

Herman schreef:Natuurlijk is dat speurwerk niet door de FvD gedaan. Daar is de media voor, met name Argos.
Heeft Argos speurwerk gedaan naar ritueel kindermisbruik en -moord?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Vrieskast
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 dec 2021, 20:30

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Vrieskast »

Herman schreef:Natuurlijk is dat speurwerk niet door de FvD gedaan. Daar is de media voor, met name Argos.
Dat klopt, maar FvD heeft het in de politiek ingebracht.

Tot de volgende ronde en een goede nachtrust allemaal! :baille
Online
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Herman »

Vrieskast schreef:
Herman schreef:Natuurlijk is dat speurwerk niet door de FvD gedaan. Daar is de media voor, met name Argos.
Dat klopt, maar FvD heeft het in de politiek ingebracht.
Dat klopt niet. Dat waren Kuiken (PvdA) en Nispen (SP).

https://open.overheid.nl/repository/ron ... sbruik.pdf
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Daniël te midden van een 'Great Reset'

Bericht door Isala »

Herman schreef:
Vrieskast schreef:
Herman schreef:Natuurlijk is dat speurwerk niet door de FvD gedaan. Daar is de media voor, met name Argos.
Dat klopt, maar FvD heeft het in de politiek ingebracht.
Dat klopt niet. Dat waren Kuiken (PvdA) en Nispen (SP).

https://open.overheid.nl/repository/ron ... sbruik.pdf
Ik ben blij dat het op de politieke agenda staat, maar het is noodzakelijk dat het er op blijft staan!
En dan op zo'n manier dat het de slachtoffers recht doet. Ik heb de uitzending van Argos gehoord, en daarna nog een andere uitzending gezien, maar dit is echt zo schokkend. Hier moet recht gedaan worden.
Tegelijk denk ik ook dat deze praktijk zó duister is, dat het heel moeilijk zal zijn om het daadwerkelijk aan het licht te brengen.
Hora est!
Plaats reactie