Samenvoegen kerkverbanden

Met welk kerkverband zie je het zitten om samen één kerkverband te vormen?

PKN (breed)
7
4%
PKN (GB)
17
10%
HHK
34
20%
CGK (breed)
6
4%
CGK (BhP)
29
17%
GKV
5
3%
GG
26
15%
GGiN
19
11%
OGGiN
16
10%
Vrije Gemeenten
9
5%
 
Totaal aantal stemmen: 168

Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Samenvoegen kerkverbanden

Bericht door Forummer »

Terri schreef:Het is een mooie gedachte van @Dia. Wat kan er een verlangen zijn naar alles en allen in Èèn!
Daar past niet gelijk weer een kritische toon bij.
Helemaal eens. Het is ook nog eens geheel in lijn met dit topic. Blij met dit positieve geluid van DIA.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Samenvoegen kerkverbanden

Bericht door Simon0612 »

Ditbenik schreef: En verder heb ik alleen van twee predikanten gezegd dat ook ik denk dat ze hetzelfde doopstandpunt delen en afkomst zijn uit de NHK. Nu roep je het niet alleen om mijn postings ging, maar je quote mijn posting, je roept mij ter verantwoording, je stelt dat ik geen onderscheidingsvermogen bezit, enz. M.i uitingen van diepe frustratie. Als je mij 'Allerlei zaken' aanrekent, is het mijn goed recht om te vragen welke zaken dat betreft. Daar komt geen antwoord op. Als je het over anderen hebt, moet je bij die anderen zijn en niet bij mij.
Volgens mij heb ik daar wel antwoord op gegeven, laat jij dan op een van de twee punten antwoord hebben gegeven. Het andere niet, waarop baseer je de dat ze hetzelfde doopstandpunt hebben? Helemaal gezien je ook aangeeft dat te weten zonder dat je er voor onderzoek hoeft te doen. Rare manier van discussiëren is dat.

Ps: ik quote een posting waar jij op een reageerde, en die postings uitte dezelfde meningen. Ik reageer op dat collectief en niet op jou als persoonlijke poster. We reageren toch op meningen en doen niets op de persoon? Dan geldt mijn post net zo goed voor anderen die dezelfde mening zijn toegedaan.
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Plaats reactie