Fijn dat ook jij mijn bijdrages ook eindelijk eens op waarde weet te schatten. Dat is met recht een grote vreugde.Hendrikus schreef:Dát is nou eens waarlijk een intelligente opmerking!![]()

Fijn dat ook jij mijn bijdrages ook eindelijk eens op waarde weet te schatten. Dat is met recht een grote vreugde.Hendrikus schreef:Dát is nou eens waarlijk een intelligente opmerking!![]()
Helaas, de vreugde is van korte duurJantje schreef:Fijn dat ook jij mijn bijdrages ook eindelijk eens op waarde weet te schatten. Dat is met recht een grote vreugde.Hendrikus schreef:Dát is nou eens waarlijk een intelligente opmerking!![]()
Ik zie het. Dat is dan met recht een grote ergernis.Hendrikus schreef:Helaas, de vreugde is van korte duurJantje schreef:Fijn dat ook jij mijn bijdrages ook eindelijk eens op waarde weet te schatten. Dat is met recht een grote vreugde.Hendrikus schreef:Dát is nou eens waarlijk een intelligente opmerking!![]()
Heb je daar ook een bewijs voor?Bezorgd schreef:Ik hoorde gisteren van een GG die vanaf volgende week met een koortje op het podium het zingen tijdens de eredienst vormgeeft.
Vooruitstrevend![]()
Er werd niet bijgezegd of de begeleiding met gitaar of orgel was.
A capella natuurlijk :-)Bezorgd schreef:Ik hoorde gisteren van een GG die vanaf volgende week met een koortje op het podium het zingen tijdens de eredienst vormgeeft.
Vooruitstrevend![]()
Jantje schreef:Heb je daar ook een bewijs voor?Bezorgd schreef:Ik hoorde gisteren van een GG die vanaf volgende week met een koortje op het podium het zingen tijdens de eredienst vormgeeft.
Vooruitstrevend![]()
Voor koren wel. Hopelijk morgen ook voor de kerken. Zou het echt gevaarlijk zijn om te zingen?ejvl schreef:Negatief advies zingen van de baan als ik het goed begrijp.
https://koornetwerk.nl/rivm-advies-per-1-juli/