Maatregelen kerk ivm coronavirus

DDD
Berichten: 28699
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door DDD »

Dat dacht ik nou ook. Maar die zitten natuurlijk niet in de kerkenraad. Die krijgen als ze geluk hebben huisbezoek;-)
Bruna
Berichten: 1739
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Bruna »

windorgel schreef:Weet iemand of er een GGiN is waar live meeluisteren nu mogelijk is zonder login?
Yes
DDD
Berichten: 28699
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door DDD »

Het is misschien niet helemaal het juiste draadje, maar wat bezinnende woorden van ds. Bert Loonstra.

Ik ben het niet helemaal met hem eens, maar hij heeft als meestal zelf nagedacht bij wat hij schreef.

http://www.bertloonstra.nl/
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Jantje »

crossmountain schreef:
Tom schreef:
Bezorgd schreef:Hoor net dat zelfs GG Ridderkerk in beeld gaat uitzenden.
Bijzonder.
O.a. GG Kootwijkerbroek, Vlissingen, Kapelle, Rotterdam-Zuidwijk, Bodegraven en Dordrecht hebben afgelopen zondag ook via beeld uitgezonden. hoorde van een aantal andere gemeenten zijn ze het ook van plan maar nog aan het voorbereiden
Zelfs kerken luisteren naar Rutte: geen onderscheid meer tussen links en rechts. Normaal zou dit een quizvraag zijn: welke GG hoort in dit rijtje niet thuis? Kootwijkerbroek, Vlissingen, Kapelle, Rotterdam-Zuidwijk, Bodegraven en Dordrecht
Kootwijkerbroek. Want ik heb buiten dit forum nog geen andere bevestiging ontvangen dat deze gemeente aan video-uitzendingen doet. @Tom heeft dit wel beweert, maar het is ook al ontkracht door een andere forummer, ik weet niet meer wie.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Bezorgd »

Ridderkerk had ook geen beeldpreken. Ik heb achteraf foute info ontvangen.
Ik werd door een bezorgd lid uit Ridderkerk gePB't dat dit echt niet waar was.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Jantje »

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door FlyingEagle »

Jantje schreef:
crossmountain schreef:
Tom schreef:
Bezorgd schreef:Hoor net dat zelfs GG Ridderkerk in beeld gaat uitzenden.
Bijzonder.
O.a. GG Kootwijkerbroek, Vlissingen, Kapelle, Rotterdam-Zuidwijk, Bodegraven en Dordrecht hebben afgelopen zondag ook via beeld uitgezonden. hoorde van een aantal andere gemeenten zijn ze het ook van plan maar nog aan het voorbereiden
Zelfs kerken luisteren naar Rutte: geen onderscheid meer tussen links en rechts. Normaal zou dit een quizvraag zijn: welke GG hoort in dit rijtje niet thuis? Kootwijkerbroek, Vlissingen, Kapelle, Rotterdam-Zuidwijk, Bodegraven en Dordrecht
Kootwijkerbroek. Want ik heb buiten dit forum nog geen andere bevestiging ontvangen dat deze gemeente aan video-uitzendingen doet. @Tom heeft dit wel beweert, maar het is ook al ontkracht door een andere forummer, ik weet niet meer wie.
Door mij. Mijn schoonouders kerken daar. Voor hen is speciaal ivm Corona deze site opengesteld. Meer niet.

https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21288
Zeeuw
Berichten: 11596
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Zeeuw »

Bezorgd schreef:Ridderkerk had ook geen beeldpreken. Ik heb achteraf foute info ontvangen.
Ik werd door een bezorgd lid uit Ridderkerk gePB't dat dit echt niet waar was.
Gelukkig maar, dan is die bezorgdheid weer weggenomen. :D
Zeeuw
Berichten: 11596
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Zeeuw »

Vanaf komende zondag bij ons alleen diensten via internet.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Bezorgd »

Zeeuw schreef:
Bezorgd schreef:Ridderkerk had ook geen beeldpreken. Ik heb achteraf foute info ontvangen.
Ik werd door een bezorgd lid uit Ridderkerk gePB't dat dit echt niet waar was.
Gelukkig maar, dan is die bezorgdheid weer weggenomen. :D
Nou, inderdaad. Het verhaal zou maar rond gaan... :haha
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Jantje »

FlyingEagle schreef:
Jantje schreef:
crossmountain schreef:
Tom schreef:O.a. GG Kootwijkerbroek, Vlissingen, Kapelle, Rotterdam-Zuidwijk, Bodegraven en Dordrecht hebben afgelopen zondag ook via beeld uitgezonden. hoorde van een aantal andere gemeenten zijn ze het ook van plan maar nog aan het voorbereiden
Zelfs kerken luisteren naar Rutte: geen onderscheid meer tussen links en rechts. Normaal zou dit een quizvraag zijn: welke GG hoort in dit rijtje niet thuis? Kootwijkerbroek, Vlissingen, Kapelle, Rotterdam-Zuidwijk, Bodegraven en Dordrecht
Kootwijkerbroek. Want ik heb buiten dit forum nog geen andere bevestiging ontvangen dat deze gemeente aan video-uitzendingen doet. @Tom heeft dit wel beweert, maar het is ook al ontkracht door een andere forummer, ik weet niet meer wie.
Door mij. Mijn schoonouders kerken daar. Voor hen is speciaal ivm Corona deze site opengesteld. Meer niet.

https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21288
Juist. Het bericht van @Tom klopte dus niet.

@Tom, mag ik vragen hoe jij dan dan aan die informatie komt? Ik heb het van de week al eerder gevraagd, maar je hebt er nog niet op gereageerd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door eilander »

Jantje schreef:@Tom, mag ik vragen hoe jij dan dan aan die informatie komt? Ik heb het van de week al eerder gevraagd, maar je hebt er nog niet op gereageerd.
Man, laat nou ook eens een keer iets los.
Iemand zet een foutief bericht, dat is vervolgens gecorrigeerd. Punt.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12040
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Herman »

Overigens leven in onze gemeente grote bezwaren om via Youtube te gaan uitzenden. Hoe gaan anderen daar mee om?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23847
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door refo »

eilander schreef:
Jantje schreef:@Tom, mag ik vragen hoe jij dan dan aan die informatie komt? Ik heb het van de week al eerder gevraagd, maar je hebt er nog niet op gereageerd.
Man, laat nou ook eens een keer iets los.
Iemand zet een foutief bericht, dat is vervolgens gecorrigeerd. Punt.
Ja, net als die 1% van Jantje, die later 10% blijkt te zijn. Dat zit mij ook nog steeds dwars. :baille
Zeeuw
Berichten: 11596
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus

Bericht door Zeeuw »

Herman schreef:Overigens leven in onze gemeente grote bezwaren om via Youtube te gaan uitzenden. Hoe gaan anderen daar mee om?
Je kunt gewoon een gesloten account via youtube gebruiken. Gebruikt bv de reformatorische school hier ook. Ik denk ook hier weer koudwatervrees en te gevoelige gedachten.
Plaats reactie