Prekenweb

DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door DDD »

Geen idee. Als je je aangesproken voelt, zou je in de redactie kunnen zitten, of scribent zijn.

Of natuurlijk 'den' kunnen lezen bij de tien geboden, maar dat lijkt me wat onaannemelijk.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door Jantje »

Nee, ik voelde me vanwege dit aangesproken.
DDD schreef:Eigenlijk is de Saambinder mijns inziens alleen van belang voor mensen met kerkpolitieke betekenis of interesse. Het is interessant om te zien hoe mensen door zo'n blad opzichtig worden beïnvloed.
Lees het 4de gebod maar eens in Exodus 20...
Ik maak geen onderdeel uit van de redactie, hoe kom je daar nou bij?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4062
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door Maanenschijn »

Best malle discussie over het advertentiebeleid van de Saambinder. Ik mag zelfs zakelijk woningen te koop en te huur aanbieden, wat ik ook incidenteel doe.

En Prekenweb zou niet mogen? Ik ben geneigd er niks van te geloven. Er zijn wel voorwaarden aan de advertenties verbonden. Als een adverteerder daar niet aan voldoet wordt een advertentie niet geplaatst. Maar dat is overal zo.

Mogelijk zijn huizen wat minder omstreden als dominees en preken… :(
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-DIA-
Berichten: 32735
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door -DIA- »

Maanenschijn schreef:Best malle discussie over het advertentiebeleid van de Saambinder. Ik mag zelfs zakelijk woningen te koop en te huur aanbieden, wat ik ook incidenteel doe.

En Prekenweb zou niet mogen? Ik ben geneigd er niks van te geloven. Er zijn wel voorwaarden aan de advertenties verbonden. Als een adverteerder daar niet aan voldoet wordt een advertentie niet geplaatst. Maar dat is overal zo.

Mogelijk zijn huizen wat minder omstreden als dominees en preken… :(
Er staan anders (dit voor de oplettende lezertjes) ook nogal wat advertenties van ons (ofwel mijn ouders) in De Saambinder...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1467
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door Delftenaar »

Maanenschijn schreef:Best malle discussie over het advertentiebeleid van de Saambinder. Ik mag zelfs zakelijk woningen te koop en te huur aanbieden, wat ik ook incidenteel doe.

Mogelijk zijn huizen wat minder omstreden als dominees en preken… :(
Materialisme is ons niet vreemd toch?
GGotK
Berichten: 2185
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door GGotK »

Als Prekenweb er echt zoveel belang aan hecht om te adverteren in de SB (gezien de meerdere pogingen daartoe), is het misschien verstandig om te starten met een twitterverbod over dit onderwerp voor teamleden van PW. Wat ik heb gelezen was in ieder geval ook niet erg samenbindend.
Laatst gewijzigd door GGotK op 28 jul 2018, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door DDD »

Welnee. Dat zou toch heel gek zijn? Het staat iedereen vrij om te twitteren, al zal ik er niets van lezen.
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1467
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door Delftenaar »

Twitter staat iedereen vrij.

Maar het is door de beperkte lengte vaak meer kabaal dan inhoud.
GGotK
Berichten: 2185
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door GGotK »

Delftenaar schreef:Twitter staat iedereen vrij.

Maar het is door de beperkte lengte vaak meer kabaal dan inhoud.
Als het schade berokkent aan het nobele streven van PW om in de SB te adverteren, is het i.i.g. niet verstandig.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door FlyingEagle »

Alsof de redactie van de Saambinder op Twitter gaat kijken of de organisatie van PW wel twittert binnen de SB kaders. Je zult toch met een sterker argument moeten komen want hier gelooft niemand iets van.
GGotK
Berichten: 2185
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door GGotK »

FlyingEagle schreef:Alsof de redactie van de Saambinder op Twitter gaat kijken of de organisatie van PW wel twittert binnen de SB kaders. Je zult toch met een sterker argument moeten komen want hier gelooft niemand iets van.
Namens wie praat jij?
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door Auto »

GGotK schreef:Als Prekenweb er echt zoveel belang aan hecht om te adverteren in de SB (gezien de meerdere pogingen daartoe), is het misschien verstandig om te starten met een twitterverbod over dit onderwerp voor teamleden van PW. Wat ik heb gelezen was in ieder geval ook niet erg samenbindend.
In het kader van de mondsnoeren is het buigen voor het politbureau de enige weg? Als predikanten in het openbaar schamper doen over PW, terwijl ze zelf geen enkele bijdrage leveren, dan zou het de redactie van SB sieren om wel eens aandacht aan PW te geven. Aangezien heel veel ambtsdragers WEL gebruik maken van preken.
Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1467
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door Delftenaar »

De redactie van SB vind Twitter per definitie al discutabel dus alles wat zich daar beweegt kan van een kritische kanttekening voorzien worden.
GGotK
Berichten: 2185
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door GGotK »

Delftenaar schreef:De redactie van SB vind Twitter per definitie al discutabel dus alles wat zich daar beweegt kan van een kritische kanttekening voorzien worden.
Dat ligt wat genuanceerder: student Beens heeft als SGP'er ook altijd getwitterd.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Prekenweb (Uit: Van welke predikanten wordt er gelezen?)

Bericht door FlyingEagle »

GGotK schreef:
FlyingEagle schreef:Alsof de redactie van de Saambinder op Twitter gaat kijken of de organisatie van PW wel twittert binnen de SB kaders. Je zult toch met een sterker argument moeten komen want hier gelooft niemand iets van.
Namens wie praat jij?
Wat een vreemde vraag. Ik praat namens mezelf.
Plaats reactie