dagje uit???

Gebruikersavatar
Delftenaar
Berichten: 1457
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:20

Re: dagje uit???

Bericht door Delftenaar »

Je kunt op sites als booking.com of trivago.nl in vrijwel iedere plaats hotels vinden. Daarop is het heel makkelijk om iets uit te zoeken wat bij je smaak of budget past.
Wellicht rond Marche-en-Famenne, Ciney of andere oorden net voor de "echte" Ardennen.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Wie heeft er uitgaanstips in de buurt van Dirksland, Middelharnis e.o., voor een meidendagje?
Geen klim- en klautertoestanden, want we zijn niet allemaal meer even soepel. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: dagje uit???

Bericht door Bertiel »

Aseal
Mekkerstee
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: dagje uit???

Bericht door Herman »

Mara schreef:Wie heeft er uitgaanstips in de buurt van Dirksland, Middelharnis e.o., voor een meidendagje?
Geen klim- en klautertoestanden, want we zijn niet allemaal meer even soepel. :)
Rondje snorscooteren, zoiets?
margrietha
Berichten: 185
Lid geworden op: 26 mei 2016, 23:08

Re: dagje uit???

Bericht door margrietha »

Mara schreef:Wie heeft er uitgaanstips in de buurt van Dirksland, Middelharnis e.o., voor een meidendagje?
Geen klim- en klautertoestanden, want we zijn niet allemaal meer even soepel. :)
Bij hartje Holland in Ouddorp kan je lekker koffie drinken en /of broodje eten
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Ik heb zelf al op de top tien gekeken van de VVV.
Maar het gaat juist om minder bekende tips.
margrietha schreef:Bij hartje Holland in Ouddorp kan je lekker koffie drinken en /of broodje eten
Klinkt goed voor de lunch, maar daarna? ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ouddorp
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 jul 2012, 12:01

Re: dagje uit???

Bericht door Ouddorp »

Je kunt er tegenwoordig ook een scooter huren
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Ouddorp schreef:Je kunt er tegenwoordig ook een scooter huren
De meiden zijn 55+.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2059
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: dagje uit???

Bericht door Arja »

Als je nog wandelen kunt: https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... van-goeree

Die staat op ons lijstje. Misschien is het iets?
crossmountain
Berichten: 530
Lid geworden op: 15 jan 2019, 16:19

Re: dagje uit???

Bericht door crossmountain »

Ik wilde het Rien Poortvliet museum noemen, maar zie nu dat dit niet meer op Flakkee zit.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: dagje uit???

Bericht door -DIA- »

Delftenaar schreef:Je kunt op sites als booking.com of trivago.nl in vrijwel iedere plaats hotels vinden. Daarop is het heel makkelijk om iets uit te zoeken wat bij je smaak of budget past.
Wellicht rond Marche-en-Famenne, Ciney of andere oorden net voor de "echte" Ardennen.
Daar is het inderdaad best toeven. We hebben in die buurt verschillende vakanties doorgebracht, maar wij kozen altijd voor een bungalowpark. Een hotel was niet aan ons besteed.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door Orchidee »

margrietha schreef:
Bij hartje Holland in Ouddorp kan je lekker koffie drinken en /of broodje eten
Héél leuk daar idd, maar neem wél een goed gevulde portemonnee meeAfbeeldingAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
MvD5
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 mei 2017, 20:12

Re: dagje uit???

Bericht door MvD5 »

Mara schreef:Wie heeft er uitgaanstips in de buurt van Dirksland, Middelharnis e.o., voor een meidendagje?
Geen klim- en klautertoestanden, want we zijn niet allemaal meer even soepel. :)
Streekmuseum Sommelsdijk. Bijna naast het streekmuseum is er op woensdag markt. Aan het einde van de markt loop je ‘d’n diek’ op. Hier zijn veel winkels.
Ik weet niet of jullie van kringloopwinkels houden? Er zijn er 3 in Middelharnis.

In Nieuwe Tonge heb je een kleinschalig Faunapark.

In Dirksland heb je op de Straatdijk ‘De Snoeperij’, hier zou je een high tea kunnen doen. In diezelfde straat zit nog een leuke wolwinkel.

Verder richting Ouddorp heb je bij Stellendam A Seal (zeehondenopvang).

Bij Ouddorp heb je geitenboerderij ‘De Mekkerstee’.

In Ouddorp heb je ook een bunkerroute om te wandelen, maar als niet iedereen goed ter been is zou ik dat niet doen.

Qua braderie in de zomervakantie heb je in Ouddorp op een aantal woensdagen de toeristenmarkt en in Middelharnis op vrijdag de ‘Diekdagen’

Als je vragen hebt stuur je me maar een pb ;-)
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

MvD5 schreef:
Mara schreef:Wie heeft er uitgaanstips in de buurt van Dirksland, Middelharnis e.o., voor een meidendagje?
Geen klim- en klautertoestanden, want we zijn niet allemaal meer even soepel. :)
Streekmuseum Sommelsdijk. Bijna naast het streekmuseum is er op woensdag markt. Aan het einde van de markt loop je ‘d’n diek’ op. Hier zijn veel winkels.
Ik weet niet of jullie van kringloopwinkels houden? Er zijn er 3 in Middelharnis.

In Nieuwe Tonge heb je een kleinschalig Faunapark.

In Dirksland heb je op de Straatdijk ‘De Snoeperij’, hier zou je een high tea kunnen doen. In diezelfde straat zit nog een leuke wolwinkel.

Verder richting Ouddorp heb je bij Stellendam A Seal (zeehondenopvang).

Bij Ouddorp heb je geitenboerderij ‘De Mekkerstee’.

In Ouddorp heb je ook een bunkerroute om te wandelen, maar als niet iedereen goed ter been is zou ik dat niet doen.

Qua braderie in de zomervakantie heb je in Ouddorp op een aantal woensdagen de toeristenmarkt en in Middelharnis op vrijdag de ‘Diekdagen’

Als je vragen hebt stuur je me maar een pb ;-)
Dank je, het gaat helaas maandag nog niet door, wegens ziekte.
Ik had zelf wel wat dingen opgezocht, maar maandag is niet de beste dag, want dan is er veel gesloten.
En ik vroeg juist om bezienswaardigheden die buiten de massale toeristentrekpleister vallen.
Dus een klein museum dat niet zo bekend is, of een tearoom buitenaf, zoiets.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ouddorp
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 jul 2012, 12:01

Re: dagje uit???

Bericht door Ouddorp »

Theetuin Keizershof?
https://landwinkelkeizer.nl/theetuin/th ... eizershof/

En daarna naar de Brouwersdam, daar kun je zo'n beetje naast het strand parkeren, dus hoef je niet ver te lopen naar het water.
Plaats reactie