Vrijgezellenfeestje!?

TheEdge

Vrijgezellenfeestje!?

Bericht door TheEdge »

Een vriendin van me gaat binnenkort trouwen. Heeft iemand leuke ideeën voor een vrijgezellenfeestje? We zijn allemaal nog student, dus het mag geen klap kosten, maar het moet wel een beetje origineel zijn - dus niet bowlen ofzo - en je moet je er vier uur mee kunnen vermaken.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Amerikaanse fuif. Iedereen brengt wat mee.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Heb een keer wat gezien van een vrijgezellen feestje.

Moet je allemaal vrienden van haar vriend uitnodigen en dan de vriend zelf.
Ga naar de stad en laat ze opdrachten doen zoals midden op straat:

Alle vrienden de schoenen uit en dan ruiken of voelen met een blinddoek voor. Als ze denkt dat ze de goede heeft moet ze diegene zoenen. Daarna gingen ze geloof ik met iedereen dropveter eten en dan bij wie ze (weer geblindoekt natuurlijk) het dichtsbij durfde te komen.
erg lachwekkend en een heleboel mensen staan eromheen in de stad.

En zo nog meer opdrachten verzinnen.

Ehm evt. vrienden van memento hier: ik werk niet mee als ik aan de beurt ben!!!!!

een fladder van vlinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
zwartwit
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 sep 2004, 23:22
Locatie: Aan de lek

Bericht door zwartwit »

Talentenjacht: Je geeft haar een appel en kijken wat ze met haar talenten kan! Bijv in de stad. Telkens ruilen voor iets groters...
Eeuwig duurt het langst...
TheEdge

Bericht door TheEdge »

Dit zijn mooie tips! Kan ik wel wat mee.
Oorspronkelijk gepost door zwartwit
Talentenjacht: Je geeft haar een appel en kijken wat ze met haar talenten kan! Bijv in de stad. Telkens ruilen voor iets groters...
Ah, het appel-en-een-ei-spel (althans, onder die naam ken ik het), da's inderdaad wel hip.

Misschien ook wel leuk om iets te verzinnen rondom het feit dat ze straks een "getrouwde vrouw" is en haar voorbereiden op het feit dat ze later "getrouwde-vrouwen-dingen" moet doen... :-)
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Zo'n vrijgezellenfeest bestaat toch voor een groot deel uit ... drank
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lambertus

Bericht door Lambertus »

men koopt met de hele groep een stapel knuffelbeesten (knijntjes , beertjes etc etc )

Vervolgens ga je rond een uur of 10 ´s avonds de straat op en degeen die gaat trouwen heeft in een grote camping tas al die beesten zitten en moet ie gaan verkopen op straat

uiteraard onder aanmoediging van zijn gabbers (die op afstand blijven)

En ja al sde hele groep een pilsje op heeft dan krijf je wel de leukste effekten vooral als er foto´s gemaakt worden

dat is tot in lengte van ....nog een dijekletser op feesten verjaardagen enz enz ..
Marjan
Berichten: 1009
Lid geworden op: 17 jan 2005, 21:02

Bericht door Marjan »

Je kunt een sporthal huren voor een paar tientjes per avond, kun je alle toestellen gebruiken en lekker apekooien of wat dan ook.
Be yourself, there are plenty of others.
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

Ben ik blij dat er toen wij trouwden (25 jr. geleden) nog vrijwel geen vrijgezellenfeestjes waren!
:,:,
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

krijg je net zulke foto's als lassie:D

wel een leuk idee

komt het kind in je boven
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
TheEdge

Bericht door TheEdge »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Zo'n vrijgezellenfeest bestaat toch voor een groot deel uit ... drank
Haha... nou, die van ons bestaat voor een groot deel uit kruidenthee, waarschijnlijk!
TheEdge

Bericht door TheEdge »

Oorspronkelijk gepost door lammert
Ben ik blij dat er toen wij trouwden (25 jr. geleden) nog vrijwel geen vrijgezellenfeestjes waren!
:,:,
Dat ligt eraan. Als vrienden kun je de vrijgezel natuurlijk ontzettend palen. Maar de vrijgezel met al zijn vrienden / haar vriendinnen nog even flink in het zonnetje zetten voordat íe gaat trouwen, daar is - lijkt mij - niets mis mee.
TheEdge

Bericht door TheEdge »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
men koopt met de hele groep een stapel knuffelbeesten (knijntjes , beertjes etc etc )

Vervolgens ga je rond een uur of 10 ´s avonds de straat op en degeen die gaat trouwen heeft in een grote camping tas al die beesten zitten en moet ie gaan verkopen op straat

uiteraard onder aanmoediging van zijn gabbers (die op afstand blijven)

En ja al sde hele groep een pilsje op heeft dan krijf je wel de leukste effekten vooral als er foto´s gemaakt worden

dat is tot in lengte van ....nog een dijekletser op feesten verjaardagen enz enz ..
Haha, nou, ik zal het doorgeven aan degenen die het mannenfeestje organiseren... :-D
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Op een vrijgezellige avond hoort toc een drankje Ennuh mischien wel meer als normaal !

Leuk toch ? ...de volgende dag als je mekaar een beetje "stoffg" zit aan te kijken

Ik kan me in ieder geval dergelijke avonden niet voorstellen en is ook nog nooit gebeurd dat we weer limoentes fris opstonden

Wow de hele nacht nacht door de stad hossen !!!

En SPIJT de volgende dag ...dat wil je niet weten maar achteraf en nu nog ...terugkijkend op een avond dat je zegt van Yep !!! We did it together !!!

Ik een spijker in me kop maar jij ook

:o
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Lambertus, daar zijn wij veeeeeel te calvinistisch voor! :+
Plaats reactie