Vrije tijd en hobby's

de Paus

Bericht door de Paus »

Op zondag lees ik vaak nog wat, en reageer ik ook nog hier op het forum... voor de rest: geen vrije tijd.
Dat kan niet meer.... op zondag reageren. Ze hebben het forum nu aardig strak afgesloten. Tis mij nog niet gelukt om er op te komen op zondag. Kzal het verder ook maar niet proberen :)
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Tja, wat doen we in onze vrije tijd?
Lezen, even de polder in met de skates of met de fiets, strandwandelingen maken en ma helpen met de schoonmaak uiteraard! :
(dat houdt in: stofzuigen, ramen lappen, tafel dekken, afwasmachine uit en weer inruimen, bedden opmaken, slaapkamers stoffen en zuigen, woonkamer stoffen, garage opruimen, gordijnen wassen, andere vieze was uitwassen, schone was te drogen hangen, was opvouwen......en dat alles vijf keer op de dag!
Ziedaar.... hoe vrouwen zich uitsloven voor de man (die achter de krant verscholen zit en meewarig glimlacht...)

Mannen, laat dit even goed op u inwerken...:sleep:


[Veranderd op 9/5/02 door Lieneke]
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja , ja we zijn weer zielig hoor. Ik heb het idee dat je het niet helemaal goed aan pakt Lieneke. Om maar een paar dingen te noemen: De vaat wassen? is niet nodig ieder likt zijn bord helemaal schoon en kan het straks zo weer opnieuw gebruiken. Schoonmaken? wie doet dat nu nog, als je huisje erg vuil is gewoon als het waait de ramen tegen elkaar open zetten en weg is het stof. En dan verbiedt je iedereen om de boel vuil te maken. wie vuil maakt moet dat ook schoonmaken.
En dan Forummen? Kan je ook een ander laten doen en ben je niet zo laat nog hier op het forum, terwijl het al lang kinderbedtijd is geweest.
Een ding heb je gedeeltelijk goed gedaan.
je hobby skaten. Alleen moet je zolang wegblijven dat als je terug komt iedereen alles al heeft opgeruimd.
En vraag eens aan die mannen om je heen hoe dat zit met die krant lezen, misschien is dat wel hun hobby en trekken ze daar ruimschoots de tijd voor uit.
Ik zou zeggen lach, skate, wandel, en doe wat je kan ontspannen en geniet van je hobby´s ik zeg altijd maar in geval van nood kan je altijd nog gaan werken
;);););)

Onthou van mij hobby´s moeten er zijn.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

eigenlijk teveel om ze allemaal te onderhouden.

Tuinieren ( rozen, buxus, hortensia en hosta!) en beetje illegale boompjeshandel

Beunen in een tuintje van een ander

natuur
lezen
Politiek
zomers: zwemmen fietsen en vliegeren

en last but not least: FORUMMEN
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Mijn favo vrijetijdsbesteding: heerlijk onderuitgezakt in de zetel hangen, suf bladerend in een stevig (letterlijk en figuurlijk) boek.
Of een OSW-check maken, krantje lezen, potje koken, choco snoepen....

Of, schrijven, of vriendinnetje bellen, of, of, of.......

Genoeg te doen dus!!!
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Vissen, lezen, o ja! Nieuwe hobby! Ik spaar nu van die buitenlandse €uro's.
En verder???
Lekker niks doen........ Op vakantie.........
Ja, wat nog meer? I don't now.... :,
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door secret boy
Vissen, lezen, o ja! Nieuwe hobby! Ik spaar nu van die buitenlandse €uro's.
En verder???
Lekker niks doen........ Op vakantie.........
Ja, wat nog meer? I don't now.... :,
Is OSW-FORUM-GEKTE de laatste tijd ook geen hobby van je geworden??:%
Jelle

Bericht door Jelle »

Luitjes in vind dat er hier te weinig over de hobby´s gesproken wordt. Als ik kijk hoeveel kijkers er zijn en hoe weinig dat er hier maar reageren dan wordt ik niet blij.
Heeft er dan bijna niemand een hobby?
Lijkt me sterk, laat eens wat horen.
;)
bloob

Bericht door bloob »

Sorrie, maar wat moet ik dan toch vertellen?

Dat ik weer een nieuw recept heb uitgeprobeerd en dat 't nog wel te eten was ook?
Heb ook errug weinig tijd als ik heel eerlijk ben..
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou Bloob, koken kan een leuke hobby zijn, zeker als de buurman het doet en je steeds van zijn lekkere hapjes kan meegenieten.
Jij brengt het tenminste nog tot iets wat eetbaar is bij mij is het meestal alleen maar bruin in de pan.
Mijn hobby is auto's en dan het liefst snelle auto's maar dat zal je inmiddels al wel begrepen hebben.
Ik steek er beslist niet al mijn tijd in maar wel aardag wat tijd. Ik vind het heerlijk om alles over nieuwe en nog nieuwe uit te komen auto's te lezen en bezoek dan ook elke twee jaar de autorai, ik kan daar uren rondblijven hangen om gewoon te genieten van de mooie modellen en de techniek die overal achter zit.
Het trekt me nu eenmaal, soms tot ergenis van mijnvrouw die alle verhalen over de auto's ook nog eens over haar heen gestort krijgt.
Je begrijpt er ontstaan dan leuke discussies tussen ons.:,
Aapje

Bericht door Aapje »

Origineel geplaatst door Jelle
Wat moet ik me voorstellen bij een hobbywinkel? Dat is volgens mij een heel rekbaar begrip.
Kan je dan hobby´s kopen? Uiteraard denk ik dat je moeder wol voor handwerken verkoopt maar het slutelen aan oude auto´s kan ook een hobby zijn maar ik neem aan dat je moeder geen auto-onderdelen verkoopt.
Vertel eens voor welke hobby´s zij spullen verkoopt.
3d-kaarten, embossing, schilderijen etc. etc.

Kijk ook op http://www.kars.nl voor meer informatie.
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Origineel geplaatst door kridje
Is OSW-FORUM-GEKTE de laatste tijd ook geen hobby van je geworden??:%
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
:P:P:P

Voetballen hoort er ook nog bij.

[Veranderd op 24/4/02 door secret boy]

[Veranderd op 24/4/02 door secret boy]
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja ja maar dat gaat misschien wel weer eens over.
Adje

Bericht door Adje »

Wat doen de forummers zoal in hun vrije tijd?
Lezen!
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Ik verdiep mij in de burgerluchtvaart/vliegtuigen. Dus als je graag wil weten hoe je een Boeing 747-400 moet besturen. Ik lees veel boeken luistergesprekken en heb een super goeie verrekijker waarmee ik de vliegtuigen bekijk. Ik mag ook graag vliegen en jumbo's. Kost alleen een beetje veel geld. Ze hebben voor een jaar terug net de klmdagvlugjes afgeschaft. Toen ben ik nog voor 120 gulden naat Italie geweest. Aankomende zomer hoop ik nog enkele uren in een boeing 767 te zitten naar Ontario en Alberta.
Voor de rest lees ik teveel. Heb ook nog een hobby en die noemen ze modelspoorbouw.
Plaats reactie