Kleine ergernissen

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Kleine ergernissen

Bericht door refo »

Ergernis: de vlag op de voorpagina van het RD.
Hoopvol
Berichten: 1302
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Hoopvol »

refo schreef:Ergernis: de vlag op de voorpagina van het RD.
Ik heb me vanmorgen verbaasd over de hoeveelheid rode zakdoeken op het schoolplein.
merel
Berichten: 9774
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine ergernissen

Bericht door merel »

Posthoorn schreef:
merel schreef:De gemeente wijst een bouwvergunning af en stuurt een nota van € 300 voor het afwijzen van de vergunning. :bobo
Dat is goedkoper dan een verbouwing. :hum
O zeker, maar ik heb liever een schuur waar de fietsen ed in kunnen staan.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Van Ewijk »

Hoopvol schreef:
refo schreef:Ergernis: de vlag op de voorpagina van het RD.
Ik heb me vanmorgen verbaasd over de hoeveelheid rode zakdoeken op het schoolplein.
U ziet liever regenboogvlaggen?
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33251
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Tiberius »

De discussie over BMI, IBW, diëten, etc. heb ik hierheen afgesplitst: https://www.refoforum.nl/forum/viewtopi ... 2&start=30
DDD
Berichten: 28658
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

Het volgende trommelbevestigigingsoog van mijn AEG wasmachine is kapot. De ergernis is ten eerste dat ik het had kunnen weten en wat eerder had moeten controleren want ik heb twee dezelfde apparaten gehad en degene die er één overnam er nog voor gewaarschuwd daar jaarlijks naar te kijken want dit is al zeker de derde keer. Maar los daarvan, wat een ergerlijke kwaliteit terwijl de apparaten verder prima zijn en ook niet bijzonder goedkoop.

Nu iets verzinnen om een nieuw oog aan de trommel te bevestigen want beide standaardogen zijn nu kapot.
Geytenbeekje
Berichten: 8286
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Geytenbeekje »

DDD schreef:Het volgende trommelbevestigigingsoog van mijn AEG wasmachine is kapot. De ergernis is ten eerste dat ik het had kunnen weten en wat eerder had moeten controleren want ik heb twee dezelfde apparaten gehad en degene die er één overnam er nog voor gewaarschuwd daar jaarlijks naar te kijken want dit is al zeker de derde keer. Maar los daarvan, wat een ergerlijke kwaliteit terwijl de apparaten verder prima zijn en ook niet bijzonder goedkoop.

Nu iets verzinnen om een nieuw oog aan de trommel te bevestigen want beide standaardogen zijn nu kapot.
Zou het helpen dat er nog garantie op zit?
DDD
Berichten: 28658
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

Nee. Ik denk dat hij zeker tien jaar oud is, in ieder geval is de garantie zeker voorbij. Maar goed, hij is maar voor een half huishouden gebruikt, en bovendien is de ophanging gewoon slecht, en ik vermoed dat dat opzettelijk is.

Internet staat vol met klachten over dit probleem.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 2&start=20
Hoopvol
Berichten: 1302
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Hoopvol »

DDD schreef:Nee. Ik denk dat hij zeker tien jaar oud is, in ieder geval is de garantie zeker voorbij. Maar goed, hij is maar voor een half huishouden gebruikt, en bovendien is de ophanging gewoon slecht, en ik vermoed dat dat opzettelijk is.

Internet staat vol met klachten over dit probleem.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 2&start=20
Je kan het inderdaad al op die site lezen, AEG staat er bekend om.
Als je wilt repareren kan je de schokbreker vervangen en het oogje waar de veer normaal door zit verstevigen d.m.v. twee metalen plaatjes, één aan elke kant van het ophangplastic. De twee plaatjes aan elkaar vastbouten met het plastic er tussen en een gaatje boren voor het veertje. Dan sloopt het veertje het plastic niet meer. Omhangen naar een ander gat is volgens mij maar een tijdelijke oplossing.
Ontheemd
Verbannen
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 jul 2022, 09:01

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ontheemd »

+1:((

Kleinste ergernis: je post niet weg kunnen halen :cry :nananere :mad
Laatst gewijzigd door Ontheemd op 23 jul 2022, 07:32, 4 keer totaal gewijzigd.
Niet hetgeen de mond ingaat verontreinigt, maar dat wat eruit gaat.

Uw bescheidenheid/welwillendheid zij alle mensen bekend. De Heere is nabij.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef:Nee. Ik denk dat hij zeker tien jaar oud is, in ieder geval is de garantie zeker voorbij. Maar goed, hij is maar voor een half huishouden gebruikt, en bovendien is de ophanging gewoon slecht, en ik vermoed dat dat opzettelijk is.

Internet staat vol met klachten over dit probleem.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 2&start=20
Het biedt je de kans om een nieuwe energiezuinige te kopen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33251
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Tiberius »

Ik heb hier een bericht (plus reacties) verwijderd vanwege respectloos discussiëren.
Verder on-topic graag.
-DIA-
Berichten: 32741
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine ergernissen

Bericht door -DIA- »

Noodgreep, het mag of moet na lezing verwijderd worden.
Ik kan niet verder gaan want we wensen wel door een weg van recht. Het was inderdaad een schande zoals een nieuwkomer verwelkomt werd. En ik heb niet de mogelijkheid om dit te verantwoorden. Zonder hoor en wederhoor iemand het woord ontnemen waar de schuldige vrijuit lijkt te gaan, daar kan ik hier niet meer zijn. Denken we dat het bericht van vannacht zomaar uit de lucht kwam vallen? Denken we dat deze persoon zo is, zoals dat bericht van vannacht als het ware werd uitgeperst? Neen! Neen! En iedereen kan anders weten. Wij houden van netheid en orde, maar ook van recht. En we wensen wel rechte wegen. Het bericht van vannacht is dan ook terecht geknipt. Maar iedereen kan de oorzaak weten, en we moeten kijken wat is de intentie en waar ligt de oorzaak? Kunnen we ons niet langer verantwoorden, dan kunnen weten waar we aan toe zijn, en dat een bepaalde, mogelijk wel de meest nauw aan de grondslag gebonden groep, hier het woord wordt ontnomen. Dit kunnen we zo echt niet verantwoorden. Wat doet een mens een medemens aan? Wat doet een mens de naaste veel ellende aan. Dit bericht is ook, net als vannacht een noodsprong uit de ellende, omdat deze persoon steeds blijft aangevallen worden en er geen weerwoord mogelijk lijkt, terwijl, kan iedereen weten dat we ons te nauwste wensen te houden aan de regels van dit forum. Let wel, dit een noodbericht! Het mag en moet daarom ook geknipt worden, maar laten we wel door rechte wegen gaan die niet haaks tegen de grondslag van het forum ingaan. Voor serieuze discussies wordt anders de weg afgesneden, zo me toeschijnt. Voor de duidelijkheid, nogmaals, wij wensen niet anders dan de grondslag van dit forum te onderschrijven, de moderators onderdanig zijnde, en zijn niet uit op rebellie en ellende. Laat iedereen die de grondslag onderschrijft zich a.u.b. veilig mogen voelen op dit forum. Want wat hebben we gezegd wat tegen de forumregels indruist? Is het niet zo dat met de regelmaat iets uitgelokt wordt door bepaalde personen die over de grenzen gaan die we als de rechterflank van onze gezindte wensen hoog te houden? Wij mogen nooit aanleiding geven dat de buitenwereld iets te schelden heeft. En laat dingen in goede orde en harmonie verlopen. Het was de onmogelijkheid om dit in mijn geval recht te zetten dat me tot deze ongewone zaak dwong. We hebben een zeer zwak lichaam en nog een teer geweten, en kunnen alle druk niet meer aan.
Zeer veel wijsheid en sterkte gewenst!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Zeeuw
Berichten: 11589
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

Kleine ergernis: in mijn buurt nu een aantal vlaggen op z’n kop en boerenzakdoekjes aan hekken. Ik blijf het bijzonder vinden zo midden in de stad.
Zeeuw
Berichten: 11589
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:Noodgreep, het mag of moet na lezing verwijderd worden.
Ik kan niet verder gaan want we wensen wel door een weg van recht. Het was inderdaad een schande zoals een nieuwkomer verwelkomt werd. En ik heb niet de mogelijkheid om dit te verantwoorden. Zonder hoor en wederhoor iemand het woord ontnemen waar de schuldige vrijuit lijkt te gaan, daar kan ik hier niet meer zijn. Denken we dat het bericht van vannacht zomaar uit de lucht kwam vallen? Denken we dat deze persoon zo is, zoals dat bericht van vannacht als het ware werd uitgeperst? Neen! Neen! En iedereen kan anders weten. Wij houden van netheid en orde, maar ook van recht. En we wensen wel rechte wegen. Het bericht van vannacht is dan ook terecht geknipt. Maar iedereen kan de oorzaak weten, en we moeten kijken wat is de intentie en waar ligt de oorzaak? Kunnen we ons niet langer verantwoorden, dan kunnen weten waar we aan toe zijn, en dat een bepaalde, mogelijk wel de meest nauw aan de grondslag gebonden groep, hier het woord wordt ontnomen. Dit kunnen we zo echt niet verantwoorden. Wat doet een mens een medemens aan? Wat doet een mens de naaste veel ellende aan. Dit bericht is ook, net als vannacht een noodsprong uit de ellende, omdat deze persoon steeds blijft aangevallen worden en er geen weerwoord mogelijk lijkt, terwijl, kan iedereen weten dat we ons te nauwste wensen te houden aan de regels van dit forum. Let wel, dit een noodbericht! Het mag en moet daarom ook geknipt worden, maar laten we wel door rechte wegen gaan die niet haaks tegen de grondslag van het forum ingaan. Voor serieuze discussies wordt anders de weg afgesneden, zo me toeschijnt. Voor de duidelijkheid, nogmaals, wij wensen niet anders dan de grondslag van dit forum te onderschrijven, de moderators onderdanig zijnde, en zijn niet uit op rebellie en ellende. Laat iedereen die de grondslag onderschrijft zich a.u.b. veilig mogen voelen op dit forum. Want wat hebben we gezegd wat tegen de forumregels indruist? Is het niet zo dat met de regelmaat iets uitgelokt wordt door bepaalde personen die over de grenzen gaan die we als de rechterflank van onze gezindte wensen hoog te houden? Wij mogen nooit aanleiding geven dat de buitenwereld iets te schelden heeft. En laat dingen in goede orde en harmonie verlopen. Het was de onmogelijkheid om dit in mijn geval recht te zetten dat me tot deze ongewone zaak dwong. We hebben een zeer zwak lichaam en nog een teer geweten, en kunnen alle druk niet meer aan.
Zeer veel wijsheid en sterkte gewenst!
Wederkerend sterkte gewenst DIA!
Plaats reactie