Kleine ergernissen

Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ararat »

Erik1960 schreef:
Anselmus schreef:Omdenken Scheurkalender? :OO3
Exact die! Tovert regelmatig een glimlach op je gezicht.
Aanrader dus? Of zou de Visjes scheurkalender meer aan te raden zijn?
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Chrisje72 »

Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mannetje »

Chrisje72 schreef:Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Neem er een met potentieel WC-papier.
-
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

Chrisje72 schreef:Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Ja, 365 kleine velletjes. Of heel af en toe 366.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ararat »

Zeeuw schreef:
Chrisje72 schreef:Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Ja, 365 kleine velletjes. Of heel af en toe 366.
Let op, kies de enkelzijdig bedrukte variant!
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Erik1960 »

Ararat schreef:
Zeeuw schreef:
Chrisje72 schreef:Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Ja, 365 kleine velletjes. Of heel af en toe 366.
Let op, kies de enkelzijdig bedrukte variant!
:D
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

Ararat schreef:
Zeeuw schreef:
Chrisje72 schreef:Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Ja, 365 kleine velletjes. Of heel af en toe 366.
Let op, kies de enkelzijdig bedrukte variant!
Jij begreep pas eind januari dat het een beetje raar was dat je alleen 1, 3, 5, 7 januari etc zag? :)
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Terri »

ik denk dat we kunnen stellen dat dit wc papier verhaal een vrolijke ergernis is, toch? :huhu
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mannetje »

Heerlijk, al schuurt het wel een beetje ;)
-
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ararat »

Zeeuw schreef:
Ararat schreef:
Zeeuw schreef:
Chrisje72 schreef:Helemaal geen scheurkalender. Weet je wel hoeveel papier je weggooit per jaar :) Om weer on topic te komen
Ja, 365 kleine velletjes. Of heel af en toe 366.
Let op, kies de enkelzijdig bedrukte variant!
Jij begreep pas eind januari dat het een beetje raar was dat je alleen 1, 3, 5, 7 januari etc zag? :)
:haha

Op even dagen bedek ik mijn voeten elders. Scheelt een hoop (kosten).
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Jannah
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 apr 2021, 22:30

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Jannah »

Schilderende vaders in hoogwerkers, samen met 1 of meer kinderen. Ik vind het erg eng.
Online
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine ergernissen

Bericht door merel »

Jannah schreef:Schilderende vaders in hoogwerkers, samen met 1 of meer kinderen. Ik vind het erg eng.
Niet alleen eng, maar het mag Arbo technisch ook helemaal niet.
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Hoopvol »

merel schreef:
Jannah schreef:Schilderende vaders in hoogwerkers, samen met 1 of meer kinderen. Ik vind het erg eng.
Niet alleen eng, maar het mag Arbo technisch ook helemaal niet.
De Arbo is alleen van toepassing in werkrelaties waarbij je een werkgever en een werknemer hebt. Een particulier persoon heeft geen verplichtingen omtrent de arbowetgeving.
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

Hoopvol schreef:
merel schreef:
Jannah schreef:Schilderende vaders in hoogwerkers, samen met 1 of meer kinderen. Ik vind het erg eng.
Niet alleen eng, maar het mag Arbo technisch ook helemaal niet.
De Arbo is alleen van toepassing in werkrelaties waarbij je een werkgever en een werknemer hebt. Een particulier persoon heeft geen verplichtingen omtrent de arbowetgeving.
https://www.ar.nl/blog-particulier-werk ... verplicht/ Interessant stuk.
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine ergernissen

Bericht door HersteldHervormd »

In het kader van kleine ergernissen.

HH is vandaag weer eens boodschappen gaan doen bij de lokale super, hierbij de ergernissen van deze week:

1: Je hebt twee rijen boodschappen karretjes, waarom zijn (de meeste) mensen te lui om een beetje ervoor te zorgen dat de rijen even lang zijn? Ik pak dan altijd een karretje bij de langste rij, om hem aan het eind weer in de korte rij terug te zetten.
2: Ik doe meestal de boodschappen met een zelfscan, onwijs handig, echter moet je altijd even zoeken naar de streepjescode en daarbij viel het me op dat overal, waar het kan, tegenwoordig een VEGAN logo op staat. Kom op, waar is dat nou voor nodig?
3: Flessen frisdrank waar de barcode het na ongeveer 30 seconde pas word herkend (niet overdreven). Het probleem is bekend, daarom hangen ze ergens een groot bord op met ''moeilijk leesbare barcodes''. ZUCHT...
4: Dan ben je klaar met alles pakken, wil je afrekenen, zijn alle punten waar je kan afrekenen met een zelfscanner defect.
5: Kom je bij een kassa, vertel ik de dame dat ik nog een paar artikelen zonder barcode heb. Ben ik uiteindelijk thuis, zie ik dat mevrouw ze is vergeten, denk door alle consternatie, want;
6: Tijdens het afrekenen komt mejuffrouw erachter dat het tijd is voor een check.(is natuurlijk gewoon de normale procedure waar HH zich volledig bij neerlegt).
7: Zit ze in mijn tas te rommelen om het een en ander te checken, duwt ze uiteindelijk allerlei boodschappen op het brood, ik moest het zelf even fatsoeneren om plat brood te voorkomen.
8: Ook probeert zij die moeilijk-afleesbare barcodes te scannen, wat ook haar niet lukt, zou dat niet na 100x bekend moeten zijn?
9: Afijn, is ze eindelijk klaar, gaat ze weer op haar plek zitten, komt ze erachter dat toch nog één product moet testen, dus komt ze weer terug voor letterlijk één bliepje. Iets vergeten doen we allemaal wel eens.
10: Zie punt 1

Wat is de supermarkt een grote bron van irritatie, toch maar eens met de baas overleggen om eens te kijken of we de taken in huis niet anders kunnen verdelen. :jongle
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie