Kleine ergernissen

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Kleine ergernissen

Bericht door Orchidee »

refo schreef:Topsport is onderdeel van de maatschappij. Sponsors krijgen er naamsbekendheid van en betalen daarvoor.
Is het nodig? Nee, net als Vakanz niet nodig is of een christelijke dure delicatessenwinkel.
Eensch!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Bourdon16 »

De plug van de koptelefoon van mijn orgel die is afgesproken en nog deels in het orgel zit.
Eens bedenken hoe ik dat ga oplossen..
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10448
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Bourdon16 schreef:De plug van de koptelefoon van mijn orgel die is afgesproken en nog deels in het orgel zit.
Eens bedenken hoe ik dat ga oplossen..
Wattenstaafje met secondenlijm?
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Mannetje »

Een boortje er een stukje indraaien en dan voorzichtig terugtrekken. Boortje moet wel kleiner zijn dan het gat natuurlijk!
-
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Chrisje72 »

Wel eerst de stekker eruit!
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine ergernissen

Bericht door merel »

Chrisje72 schreef:Wel eerst de stekker eruit!
Dat zou ik geheid vergeten :haha
Maar goed, ik heb mij nog nooit verdiept in enig technisch vernuft en heb altijd iemand om mij heen die dat oplost. In een huis vol bèta's is dat een geluk.

Mijn ergernis is een gestolen jas. DL had haar jas op school opgehangen en de jas is nu al een paar dagen foetsie. Ik hoop maar dat het iemand is geweest die zelf geen geld had voor een jas, al vermoed ik wat anders.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10448
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

merel schreef:
Chrisje72 schreef:Wel eerst de stekker eruit!
Mijn ergernis is een gestolen jas. DL had haar jas op school opgehangen en de jas is nu al een paar dagen foetsie. Ik hoop maar dat het iemand is geweest die zelf geen geld had voor een jas, al vermoed ik wat anders.
Heeft ze al wel bij gevonden voorwerpen gekeken? Als die jas van de kapstok is gevallen, is hij wellicht daar terechtgekomen. Je wilt niet weten hoeveel dozen kleding bij ons jaarlijks niet opgehaald worden. En dat terwijl we het met de ouderavonden nog altijd tentoonstellen.
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine ergernissen

Bericht door merel »

Zita schreef:
merel schreef:
Chrisje72 schreef:Wel eerst de stekker eruit!
Mijn ergernis is een gestolen jas. DL had haar jas op school opgehangen en de jas is nu al een paar dagen foetsie. Ik hoop maar dat het iemand is geweest die zelf geen geld had voor een jas, al vermoed ik wat anders.
Heeft ze al wel bij gevonden voorwerpen gekeken? Als die jas van de kapstok is gevallen, is hij wellicht daar terechtgekomen. Je wilt niet weten hoeveel dozen kleding bij ons jaarlijks niet opgehaald worden. En dat terwijl we het met de ouderavonden nog altijd tentoonstellen.
Daar heeft zij inderdaad gekeken en zal zij de komende tijd ook nog wel kijken. Daarnaast heeft zij het gemeld bij de conciërge. Zij is nog nooit kleding kwijtgeraakt en ook handschoenen, gymkleding ed. had zij altijd op vaste plekken. Daarom vermoed ik ook dat de jas daadwerkelijk gestolen is.
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

Beetje ergernis van vandaag: al die kapotte richtingaanwijzers van mijn mede weggebruikers.
HersteldHervormd
Berichten: 6068
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Kleine ergernissen

Bericht door HersteldHervormd »

Zeeuw schreef:Beetje ergernis van vandaag: al die kapotte richtingaanwijzers van mijn mede weggebruikers.
Kapot, of ongebruikt?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zeeuw »

HersteldHervormd schreef:
Zeeuw schreef:Beetje ergernis van vandaag: al die kapotte richtingaanwijzers van mijn mede weggebruikers.
Kapot, of ongebruikt?
Ik geef ze het voordeel van het eerste, maar het zal het laatste zijn.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ararat »

De update naar Windows 11 op de werklaptop icm de domme actie om deze 20 minuten voor je vertrek naar huis te starten...
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Chrisje72 »

Ararat schreef:De update naar Windows 11 op de werklaptop icm de domme actie om deze 20 minuten voor je vertrek naar huis te starten...
Laten staan en morgen ophalen?
DDD
Berichten: 28670
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine ergernissen

Bericht door DDD »

Gewoon dubbelvouwen en later verder laten gaan.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ararat »

Ik koos de optie van Chrisje. Die van DDD vond ik iets te spannend door de bedreiging die op het scherm stond.
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Plaats reactie