Zin in Ommetje?

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Herman »

Nou Zeeuw, ik heb een tip voor je. Met die kou die eraan zit te komen...
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2875
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door FlyingEagle »

Afbeelding
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RE: Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Herman schreef:Nou Zeeuw, ik heb een tip voor je. Met die kou die eraan zit te komen...
Nou, ik heb de app van Wim Hofs. Douche iedere dag ijskoud en zou dit soort dingen best wel eens willen proberen. Ik functioneer niet zo best boven de 27 graden, maar kou is voor mij geen probleem. Dat wordt op termijn een emigratie naar Groenland denk ik.
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5395
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door pierre27 »

Zeeuw schreef:
Herman schreef:Nou Zeeuw, ik heb een tip voor je. Met die kou die eraan zit te komen...
Nou, ik heb de app van Wim Hofs. Douche iedere dag ijskoud en zou dit soort dingen best wel eens willen proberen. Ik functioneer niet zo best boven de 27 graden, maar kou is voor mij geen probleem. Dat wordt op termijn een emigratie naar Groenland denk ik.
Haha, ik vloog een keer niet te hoog boven Groenland, lijkt me een erg mooi gebied. Wel herkenbaar met het omgaan met kou. In huis probeer ik het rond de 17 graden te hebben. Dan is een dus vest prima te doen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

pierre27 schreef:
Zeeuw schreef:
Herman schreef:Nou Zeeuw, ik heb een tip voor je. Met die kou die eraan zit te komen...
Nou, ik heb de app van Wim Hofs. Douche iedere dag ijskoud en zou dit soort dingen best wel eens willen proberen. Ik functioneer niet zo best boven de 27 graden, maar kou is voor mij geen probleem. Dat wordt op termijn een emigratie naar Groenland denk ik.
Haha, ik vloog een keer niet te hoog boven Groenland, lijkt me een erg mooi gebied. Wel herkenbaar met het omgaan met kou. In huis probeer ik het rond de 17 graden te hebben. Dan is een dus vest prima te doen.
Tsja, in huis is het schipperen met mijn huisgenoten. Maar de slaapkamer is soms 14 graden :D
HersteldHervormd
Berichten: 6068
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RE: Re: Zin in Ommetje?

Bericht door HersteldHervormd »

Chrisje72 schreef:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zo, erg enthousiast :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Chrisje72
Berichten: 1483
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RE: Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

HersteldHervormd schreef:
Chrisje72 schreef:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zo, erg enthousiast :haha
Hm...dat ziet er iets anders uit dan in tapatalk :haha :haha
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Dodo »

Zeeuw schreef:
pierre27 schreef:
Zeeuw schreef:
Herman schreef:Nou Zeeuw, ik heb een tip voor je. Met die kou die eraan zit te komen...
Nou, ik heb de app van Wim Hofs. Douche iedere dag ijskoud en zou dit soort dingen best wel eens willen proberen. Ik functioneer niet zo best boven de 27 graden, maar kou is voor mij geen probleem. Dat wordt op termijn een emigratie naar Groenland denk ik.
Haha, ik vloog een keer niet te hoog boven Groenland, lijkt me een erg mooi gebied. Wel herkenbaar met het omgaan met kou. In huis probeer ik het rond de 17 graden te hebben. Dan is een dus vest prima te doen.
Tsja, in huis is het schipperen met mijn huisgenoten. Maar de slaapkamer is soms 14 graden :D
Daar is een topic over...
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Koude slaapkamer maakt mij weinig uit. Wij slapen altijd met het raam open. Al gooi ik altijd nog een extra wollen deken/plaid over het dekbed heen. Ik werk nu op zolder en zit regelmatig met een warm plaidje over mij heen en heb deze winter de verwarming anderhalve graad hoger gezet dan anders. Anders vernikkel ik echt achter mijn beeldscherm.
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door -DIA- »

Lord Leverhulme had soms nogal wat vreemde gedachten...
Zo was hij ervan overtuigd dat het beter voor een mens was om 's nachts buiten te slapen, wat hij ook geruime tijd in de praktijk bracht.
Toch heeft het hem wel genekt....
Op een nacht vatte hij kou en aan de gevolgen daarvan, een longontsteking, overleed hij.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Ukkie »

merel schreef:Koude slaapkamer maakt mij weinig uit. Wij slapen altijd met het raam open. Al gooi ik altijd nog een extra wollen deken/plaid over het dekbed heen. Ik werk nu op zolder en zit regelmatig met een warm plaidje over mij heen en heb deze winter de verwarming anderhalve graad hoger gezet dan anders. Anders vernikkel ik echt achter mijn beeldscherm.
Misschien komende week het raam toch maar dichtdoen ;)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Ik slaap niet alleen ;)
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Net de hond uitgelaten. Het was al behoorlijk wit. Mijn zwarte jas ook. Tegenwind. Wit van de sneeuw. Een het was bitter, bitter koud. Maar ik heb mijn ommetje gemaakt. :garde
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Dodo »

Het valt me wel op mijn mijn eerste dagelijkse Ommetje hoeveel mensen de tv aan hebben, 's morgens vroeg. Vaak kinderen die al tekenfilms kijken, soms ook echt programma's of films.
Ik vond het vroeger al een hele klus om de kinderen op tijd op school te krijgen, met schone kleren aan en eten in de maag. Geen tijd voor televisie, als we die al gehad hadden.
Maar het lijkt me gewoon niet goed voor kinderen om al een dosis prikkels binnen te hebben, voor de schooldag begint.
Vanmorgen heb ik extra punten verdiend (maar ik krijg ze niet) omdat ik de auto van een buurman heb aangeduwd, zodat hij weg kon komen. Was leuk om te doen. Het is me al vaker opgevallen dat dit soort weer veel onderlinge hulp teweegbrengt. Straatje vegen voor de buren, de kliko van de buren terugbrengen, auto duwen, dat soort dingen.
Plaats reactie