Zin in Ommetje?

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3040
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

J.C. Philpot schreef:Bedankt voor de reacties. Ik ga het allemaal uitproberen.

En eigenlijk heeft het tussentijds onderbreken helemaal geen zin. Ik loop sowieso al 2 ommetjes per dag, en ik zie dat dat het maximum is.

https://www.linkedin.com/pulse/tips-en- ... ticle_view
Nee drie ommetjes kan. Voor derde ommetje kan je nog 2 punten voor delen krijgen...
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door John Galt »

Ik kijk eigenlijk helemaal niet meer naar de punten. Voor mij is het als bij een marathon: Mezelf overwinnen. Ik loop nu een reeks van 74 dagen en ga kijken hoelang ik dat volhou. Vooral als ik straks na de lockdown weer moet werken, wordt het spannend. Ik loop wel veel, maar van huis naar de bus is het 10 minuten, van de bus naar de trein ruim 5 en van de trein naar mijn werk 15. Ik moet dus een beetje omlopen om aan de 20 te komen.
Who is John Galt? :quoi
Nathanaël
Berichten: 1051
Lid geworden op: 17 mei 2018, 12:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Nathanaël »

John Galt schreef:Ik kijk eigenlijk helemaal niet meer naar de punten. Voor mij is het als bij een marathon: Mezelf overwinnen. Ik loop nu een reeks van 74 dagen en ga kijken hoelang ik dat volhou. Vooral als ik straks na de lockdown weer moet werken, wordt het spannend. Ik loop wel veel, maar van huis naar de bus is het 10 minuten, van de bus naar de trein ruim 5 en van de trein naar mijn werk 15. Ik moet dus een beetje omlopen om aan de 20 te komen.
Je kunt hem na 10 minuten afronden, dan telt hij al mee voor je reeks. Als je dan later nog een rondje van 10 minuten loopt telt hij het op, dus dan krijg je alsnog je punten voor 20 minuten per dag. Dus van huis naar de bus en van de trein naar je werk aanzetten, dan heb je het al binnen voor een dag. En meteen twee Ommetjes ook ;-)
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door John Galt »

Ha ha, geweldig!
Who is John Galt? :quoi
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3040
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Een heel groot ommetje vandaag.
Heerlijk gewandeld in het Brabantse land. Begon met wat mist. Uiteindelijk in het zonnetje gelopen. Een afwisselend tochtje van 15 km. Geen spierpijn. :) Alleen een zool verloren van mijn bergschoen. Zou je dat bij een gewone schoenmaker kunnen repareren? Ik heb nooit blaren in mijn Lowa's. Dus eigenlijk wil ik ze niet vervangen.
Want ik wil binnenkort weer lopen en uitbreiden naar 20 km. En dat moet je niet doen op nieuwe schoenen.
Piet Puk
Berichten: 5434
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Piet Puk »

Mijn collega kwam met het idee om een bedrijfsommetje in te stellen. Uiteindelijk maar mee gedaan, hoewel ik toch dagelijks loop. Maar gebeurt het bij jullie ook dat, wanneer je het ommetje gestart bent, de app halverwege denkt, ik stop er mee? Ik heb dit nu al 2x gehad.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Piet Puk schreef:Mijn collega kwam met het idee om een bedrijfsommetje in te stellen. Uiteindelijk maar mee gedaan, hoewel ik toch dagelijks loop. Maar gebeurt het bij jullie ook dat, wanneer je het ommetje gestart bent, de app halverwege denkt, ik stop er mee? Ik heb dit nu al 2x gehad.
Staat je internet alleen op Wifi?
Laatst gewijzigd door Zeeuw op 11 mar 2021, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Dodo »

Piet Puk schreef:Mijn collega kwam met het idee om een bedrijfsommetje in te stellen. Uiteindelijk maar mee gedaan, hoewel ik toch dagelijks loop. Maar gebeurt het bij jullie ook dat, wanneer je het ommetje gestart bent, de app halverwege denkt, ik stop er mee? Ik heb dit nu al 2x gehad.
Nee, nooit. Wel twee keer dat hij vastliep als ik 'm thuis gebruikte na een wandeling. Er gaat zo'n groene streep van links naar rechts, en die ging dan niet meer weg.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door FlyingEagle »

Nooit last van Piet Puk
Piet Puk
Berichten: 5434
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:
Piet Puk schreef:Mijn collega kwam met het idee om een bedrijfsommetje in te stellen. Uiteindelijk maar mee gedaan, hoewel ik toch dagelijks loop. Maar gebeurt het bij jullie ook dat, wanneer je het ommetje gestart bent, de app halverwege denkt, ik stop er mee? Ik heb dit nu al 2x gehad.
Staat je internet alleen op Wifi?
Ik verwacht dat dit het wel is ja. Meestal zet ik hem net buiten kantoor aan en pakt hij de wifi nog. Waarschijnlijk schakelt de Wifi dan pas uit. Ik zal het eens in de gaten houden. Wel vreemd, want thuis zou ik dan hetzelfde moeten hebben.
Marco
Berichten: 3604
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Marco »

Als je al halverwege je ommetje bent als je wifi er me stopt is je ommetje niet zo ver :D
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door refo »

Marco schreef:Als je al halverwege je ommetje bent als je wifi er me stopt is je ommetje niet zo ver :D
Wifi? Dat is maar 100 meter of zo.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

refo schreef:
Marco schreef:Als je al halverwege je ommetje bent als je wifi er me stopt is je ommetje niet zo ver :D
Wifi? Dat is maar 100 meter of zo.
Dat bedoelt Marco toch ook..
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door refo »

Piet Puk schreef:Mijn collega kwam met het idee om een bedrijfsommetje in te stellen. Uiteindelijk maar mee gedaan, hoewel ik toch dagelijks loop. Maar gebeurt het bij jullie ook dat, wanneer je het ommetje gestart bent, de app halverwege denkt, ik stop er mee? Ik heb dit nu al 2x gehad.
Ja, heb ik ook nogal eens. Heb ik een flinke wandeling gemaakt, zegt hij dat ik maar 0,2 km heb gelopen. Of 0,5 km.
En dat zijn geen actieve ommetjes.
-DIA-
Berichten: 32737
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door -DIA- »

Intussen heb ik op medisch advies ook een Ommetje op mijn 'ding', maar het probleem is dat ik mijn 'ding' nogal eens vergeet, of de batterij is leeg etc. :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie