Zin in Ommetje?

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

merel schreef:
DDD schreef:Ja dat is wel het idee van de app. Zonder competitie heeft het geen zin. De bedoeling is dat je wat vaker beweegt.
Ik baalde daar ook van en heb de app daarom verwijderd. Zeer regelmatig telde de wandeling niet mee.
Ben jij er gisteren mee gestopt? Of is het iemand anders. Diegene die mij nog het competitie gevoel gaf is nl gestopt. Jammer. We zaten steeds zo akelig dicht bij elkaar dat ik wel moest lopen... :sweat
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

Ik merk wel (maar dat is ook bij strava en sportstracker) dat als je het energie beheer over die apps aan je telefoon overlaat dat ze vaak na niet al te lange tijd stoppen. Dus op handmatig beheren zetten helpt.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

Lilian1975 schreef:
merel schreef:
DDD schreef:Ja dat is wel het idee van de app. Zonder competitie heeft het geen zin. De bedoeling is dat je wat vaker beweegt.
Ik baalde daar ook van en heb de app daarom verwijderd. Zeer regelmatig telde de wandeling niet mee.
Ben jij er gisteren mee gestopt? Of is het iemand anders. Diegene die mij nog het competitie gevoel gaf is nl gestopt. Jammer. We zaten steeds zo akelig dicht bij elkaar dat ik wel moest lopen... :sweat
Nee hoor, ik was bij lange na niet in jouw buurt.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Herman »

Op het moment dat je de app opent, dan zie je of de gegevens snel worden geladen of niet. Als hij niet snel laad, dan open ik de app nog een keer. Dan heb je nooit last van het probleem dat een rondje niet meetelt.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Lilian1975 schreef:Zin in mijn ommetje a.s. zaterdag. Ik heb net een route gepland via het wandelknooppunten netwerk. Het wordt niet zo warm. Bijna 26 km. Bij de Loonse en Drunense duinen. De volgende stap wordt 30 km. Ik wil deze zomer een keertje buurten bij mijn schoonzusje. En dan lopend vanuit huis via de polder en pont naar haar toewandelen. Toch iets van 35 km. Zo ook een keer naar Gouda, waar mijn broer woont....

Ook een beetje oefenen voor de vakantie. Willen wandelingen maken in de cevennes in Frankrijk.
En het was heerlijk. Had hem beter andersom kunnen lopen. Nu kwam op het laatst een uur zwoegen van zanheuvel op en af. Werkt psychologisch niet zo bij mij. Totaal 25.7 km op mijn komoot. Enneh... Brabant is best wel mooi.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Tiberius »

Klopt. Het is de mooiste provincie.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

Lopen jullie nog weleens met de app?
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Chrisje72 schreef:Lopen jullie nog weleens met de app?
Iedere dag.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Chrisje72 »

Ik vergeet heb zo vaak aan te zetten
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

Chrisje72 schreef:Ik vergeet heb zo vaak aan te zettenAfbeelding
Ik loop, zeker nu weer, 's ochtends naar kantoor, tussen de middag een rondje en 's middags weer terug. Dan heb je er 3 te pakken. Ik luister vaak 'de preek van de dag', dan heb ik mn telefoon in mn handen en vergeet dan meestal de app niet.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door eilander »

Chrisje72 schreef:Lopen jullie nog weleens met de app?
Nooit meer. Beetje klaar met de apps die je dan verplicht bij je moet hebben en aan moet zetten. Ik probeer te minderen daarmee.
Ik maak wel elke dag één of twee wandelingen.
DDD
Berichten: 28482
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

ja maar ik vergeet hem te vaak aan te zetten. Het is jammer dat je dat niet automatisch kunt laten gebeuren. Al begrijp ik dat het de bedoeling is dat je je hersenen gebruikt.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

Chrisje72 schreef:Ik vergeet heb zo vaak aan te zettenAfbeelding
Ik vandaag ook weer vergeten met lunchtijd aan te zetten. Heel de dag gelopen. Maar die 4 extra punten gemist. Ik heb me voorgenomen er eind vh jaar mee te stoppen. Het loopgedrag zit er genoeg in...
DDD
Berichten: 28482
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

Hier nog een. Ik heb een half uur gewandeld, maar ding vergeten. Ik moet steeds mijn collega's vragen mij er aan te herinneren maar vandaag liep ik met een nieuwe collega en die was nog niet op de hoogte.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door merel »

De afgelopen maanden is het wandelen en hardlopen er behoorlijk bij in geschoten. Het kost mij nu best moeite om het weer op te pakken. Gistermiddag heb ik wel met de kinderen anderhalf/ twee uur gewandeld. Vanavond wil ik weer proberen om het hardlopen op te pakken.
Plaats reactie