Vakantie

Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vakantie

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef: Onderweg?
Nu bedoel je? Of destijds?
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef: Onderweg?
Nu bedoel je? Of destijds?
Ik dacht dat je destijds over het nu schreef. En bedacht toen dan ik dus vanaf nu Refoforumgenoten kon gaan ontmoeten. :OO3
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vakantie

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef: Onderweg?
Nu bedoel je? Of destijds?
Ik dacht dat je destijds over het nu schreef. En bedacht toen dan ik dus vanaf nu Refoforumgenoten kon gaan ontmoeten. :OO3
Haha, wie weet. We zwaaien.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef:
Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef: Onderweg?
Nu bedoel je? Of destijds?
Ik dacht dat je destijds over het nu schreef. En bedacht toen dan ik dus vanaf nu Refoforumgenoten kon gaan ontmoeten. :OO3
Haha, wie weet. We zwaaien.
Wij ook ... ;) rechts van het sanitair gebouw boven. Nr 56.
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vakantie

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef: Wij ook ... ;) rechts van het sanitair gebouw boven. Nr 56.
Haha, wij hopen er de 13e aan te komen. Nr 64:-). Doe de groeten aan m’n vrienden uit omgeving Goes die wsl met een caravan in de buurt van nr 15 staan.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1451
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Vakantie

Bericht door Bourdon16 »

Lilian1975 schreef:
Ambtenaar schreef:
Zeeuw schreef:Weten jullie of je bij de tolpoortjes in Frankrijk je creditcard alleen in een gleuf moet steken of dat je ook nog een pincode erbij moet typen?
Ik adviseer een tolbadge. Kun je gewoon doorrijden.
Wij rijden door de week. En rijden zonder badge ook praktisch door. Soms 1 auto voor je...
Wij waren in Italie en ook door de week was het best druk. Maar wat ik ook fijn vind is dat de kinderen als die slapen niet wakker worden..
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Ik zie trouwens dat je voor enkele honderden euro's per week ook naar een boerencamping op de Waddeneilanden kunt gaan. Daar kun je met de trein heen (groepsticket NS vanaf 6,30 per persoon, overtocht veerboot is duurder).

Dus vakantie vieren hoeft niet heel duur te zijn. Wellicht kan zoiets ook op andere boerencampings.
Onbekende
Berichten: 325
Lid geworden op: 27 sep 2021, 20:19

Re: Vakantie

Bericht door Onbekende »

Dat is ook de reden dat ik een tent gekocht heb. Een gebruikte tent kost de helft van een nieuwe, en met eigen kampeermiddel overnachten op een camping is stukken voordeliger. Dat houdt het betaalbaar. Bovendien vind ik de sfeer op de camping echt vakantie gevoel. Gezellig keuvelen tijdens de afwas, radlertje drinken met de buurman, spelletjes doen enz.

Een camper of caravan lijkt me ook fantastisch, maar hebben naast de hoge aanschafprijs ook als nadeel dat stalling en onderhoud ook nog eens fors geld kosten.

Tent en kampeeruitrusting passen gewoon in een stelling in de berging. Alleen de auto inpakken kost wat meer gepuzzel. Gelukkig heb ik een ruime auto.
De strijdende kerk op aarde strijdt vooral onderling.
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Een camper is ook heel prettig inderdaad. Het heeft allebei zijn charmes.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vakantie

Bericht door GerefGemeente-lid »

Mij geen camping of camper gezien! Geef mij maar een huis met wat comfort.
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vakantie

Bericht door Zeeuw »

GerefGemeente-lid schreef:Mij geen camping of camper gezien! Geef mij maar een huis met wat comfort.
Want camper of camping kent geen comfort?
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

Een camper heeft best veel comfort. Maar een trekkerstentje en fietstocht lijkt me ook heel leuk. Helaas heb ik geen vrienden die dat ook l(nog) leuk vinden...
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

Zeeuw schreef:
Lilian1975 schreef: Wij ook ... ;) rechts van het sanitair gebouw boven. Nr 56.
Haha, wij hopen er de 13e aan te komen. Nr 64:-). Doe de groeten aan m’n vrienden uit omgeving Goes die wsl met een caravan in de buurt van nr 15 staan.
Ha ha en ik gisteren maar speuren of ik iets refowebs achtig zag. :haha . Had dus niet meer op Rf gekeken. Goede reist alvast. En behouden aankomst. Wij vertrekken de 16e.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Bertiel »

dan heb ik je wel gezien Lilian, maar helaas niet over nagedacht... wij zijn de avond dat jullie aankwamen weer vertrokken.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Online
merel
Berichten: 9655
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vakantie

Bericht door merel »

DDD schreef:Ik zie trouwens dat je voor enkele honderden euro's per week ook naar een boerencamping op de Waddeneilanden kunt gaan. Daar kun je met de trein heen (groepsticket NS vanaf 6,30 per persoon, overtocht veerboot is duurder).

Dus vakantie vieren hoeft niet heel duur te zijn. Wellicht kan zoiets ook op andere boerencampings.
Dat kan zeker op andere campings. Alleen niet op christelijke campings. Deze kunnen daarom hun prijzen ook behoorlijk opschroeven. Zij krijgen hun clientèle toch wel.
Plaats reactie