Vakantie

Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vakantie

Bericht door Bezorgd »

J.C. Philpot schreef:
Bezorgd schreef:2
Helaas :)

Anders hadden we even onder het genot van een bak koffie alle Refoforum problemen opgelost.
;)
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4062
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Vakantie

Bericht door Maanenschijn »

HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
HersteldHervormd
Berichten: 6052
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vakantie

Bericht door HersteldHervormd »

Terri schreef:
HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Wij naar België , maar ook daar kom ik niet helemaal uit hoe het nu zit.
Een formulier tekenen 48 uur van te voren, maar als je dat gaat invullen, lijkt het over bus en vliegreizen te gaan, kortom een wirwar aan regels die steeds veranderen.....en op elke site staat wel weer wat anders.
Ja inderdaad, dat is echt irritant, ik heb nu wel een reisapp met alle regels. Die app is van de overheid, dus het zal hopelijk wel het meest actuele zijn?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HersteldHervormd
Berichten: 6052
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vakantie

Bericht door HersteldHervormd »

Maanenschijn schreef:
HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Leuk, wij gaan in de buurt van Innsbruck, jullie?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4062
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Maanenschijn »

HersteldHervormd schreef:
Maanenschijn schreef:
HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Leuk, wij gaan in de buurt van Innsbruck, jullie?
Hebalm heet het plekje, Karinthië.

Het wordt de eerste keer Oostenrijk.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Online
Bertiel
Berichten: 4582
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Bertiel »

Oostenrijk, dan wil je ieder jaar.
Vond Zwitserland ruiger / mooier. Maar dat laat mijn salaris niet ieder jaar toe :D

Wel vrij ergens augustus maar geen vakantie
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vakantie

Bericht door GerefGemeente-lid »

eilander schreef:
Zeeuw schreef:
eilander schreef:Het moet ook nog een beetje te betalen zijn.
Daar is die kinderbijslag voor toch? :-). Wij gaan in de laatste week augustus en eerste september (vakantie valt laat). Die laatste week is heel goedkoop.
Het ziet er naar uit dat wij in de provincie blijven die jaarlijks vele vakantiegangers ontvangt :) . Dus ja, wat zeur ik eigenlijk...
Komen ze ook al in jouw dorp ja??
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
HersteldHervormd
Berichten: 6052
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door HersteldHervormd »

Maanenschijn schreef:
HersteldHervormd schreef:
Maanenschijn schreef:
HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Leuk, wij gaan in de buurt van Innsbruck, jullie?
Hebalm heet het plekje, Karinthië.

Het wordt de eerste keer Oostenrijk.
Leuk, voor mij ook, mijn vrouw is er al enkele keren geweest.
Ik ben zeer benieuwd!

Afgelopen jaar zaten we in Zuid Frank in de buurt van Céret, maar dat was A heel ver rijden, en B best heel afgelegen. Als je naar het strand wilde moest je toch echt wel een half uur rijden. Daarom zitten we nu wat dichter bij de beschaving :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Vakantie

Bericht door eilander »

GerefGemeente-lid schreef:
eilander schreef:Het ziet er naar uit dat wij in de provincie blijven die jaarlijks vele vakantiegangers ontvangt :) . Dus ja, wat zeur ik eigenlijk...
Komen ze ook al in jouw dorp ja??
Nee gelukkig niet.
Bruna
Berichten: 1737
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Bruna »

Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
Wij hopen naar Limburg te gaan.
Kan ik daar nog forummers ontmoeten? ;)
Als je de laatste 3 weken in regio zuid (vanaf 14-8) vakantie hebt dan wordt het moeilijk om 2 weken weg te gaan met Vakanz. Deze keer niet.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10441
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Vakantie

Bericht door Zita »

Bezorgd schreef:
J.C. Philpot schreef:
Bezorgd schreef:2
Helaas :)

Anders hadden we even onder het genot van een bak koffie alle Refoforum problemen opgelost.
;)
Ik begreep net dat dat met kroketten een stuk soepeler gaat.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vakantie

Bericht door Bezorgd »

Zita schreef:
Bezorgd schreef:
J.C. Philpot schreef: Helaas :)

Anders hadden we even onder het genot van een bak koffie alle Refoforum problemen opgelost.
;)
Ik begreep net dat dat met kroketten een stuk soepeler gaat.
Met bier idd. Dan heb je de beste gesprekken. ;)
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door JvW »

Bertiel schreef:Oostenrijk, dan wil je ieder jaar.
Vond Zwitserland ruiger / mooier. Maar dat laat mijn salaris niet ieder jaar toe :D

Wel vrij ergens augustus maar geen vakantie
Helemaal eens met je opmerking over Oostenrijk! Zwitserland ben ik nog nooit geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.
Onze ervaringen in Oostenrijk zijn heel erg goed, zeker met een gezin. Veel afwisseling en veel leuke dingen ook voor de kinderen.
De kinderen gaan het liefst elk jaar naar Oostenrijk, maar voor ons zit dat er (zeer waarschijnlijk) niet meer in helaas. We willen gaan kijken of Denemarken iets voor ons is, iemand nog tips?
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vakantie

Bericht door Ambtenaar »

HersteldHervormd schreef:
Ja inderdaad, dat is echt irritant, ik heb nu wel een reisapp met alle regels. Die app is van de overheid, dus het zal hopelijk wel het meest actuele zijn?
Hoorde van de week op de radio dat de ANWB de meest recente informatie heeft over coronaregels in alle landen.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vakantie

Bericht door Ambtenaar »

JvW schreef: Helemaal eens met je opmerking over Oostenrijk! Zwitserland ben ik nog nooit geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.
Onze ervaringen in Oostenrijk zijn heel erg goed, zeker met een gezin. Veel afwisseling en veel leuke dingen ook voor de kinderen.
De kinderen gaan het liefst elk jaar naar Oostenrijk, maar voor ons zit dat er (zeer waarschijnlijk) niet meer in helaas. We willen gaan kijken of Denemarken iets voor ons is, iemand nog tips?
Wat wil je weten over Denemarken? We zijn er vorig jaar geweest en gaan er nu weer naar toe.
Plaats reactie