Vakantie

Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8963
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Vakantie

Bericht door J.C. Philpot »

JvW schreef:
Mannetje schreef:Dit jaar is er al een anderhalve week Eifel geboekt en ik hoop nog steeds dat dat door kan gaan.
https://nos.nl/artikel/2333963-la-douce ... isten.html

Over twee weken weet je het.
De Eiffel is Duitsland ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Mannetje
Berichten: 7757
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vakantie

Bericht door Mannetje »

J.C. Philpot schreef:
JvW schreef:
Mannetje schreef:Dit jaar is er al een anderhalve week Eifel geboekt en ik hoop nog steeds dat dat door kan gaan.
https://nos.nl/artikel/2333963-la-douce ... isten.html

Over twee weken weet je het.
De Eiffel is Duitsland ;)
In Duitsland is het met een f. De Eiffeltoren met dubbel f.
-
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Ik had het wel door. Vandaar dat ik ook niet reageerde.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Wij zijn vaker op Texel geweest maar nog nooit naar de gergem geweest daar.
Een dochter van mij heeft het wél 1 x geprobeerd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mannetje
Berichten: 7757
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vakantie

Bericht door Mannetje »

Orchidee schreef:Wij zijn vaker op Texel geweest maar nog nooit naar de gergem geweest daar.
Een dochter van mij heeft het wél 1 x geprobeerd.
En, lukte dat?
-
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Het was moeilijk!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1241
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: Vakantie

Bericht door Klavart »

Jantje schreef:Texel is het mooiste.
Christen schreef:Ameland vond ik ook mooi.
DDD schreef:Ik vind Ameland en Schiermonnikoog anders ook heel mooi.
Ad Anker schreef:Ik vind Ameland ook geweldig!
Mannetje schreef:Ameland is mooier dan Texel, in mijn opinie.
Waarom denk ik nu dat jullie nog nooit op Terschelling zijn geweest? :)
Valcke
Berichten: 7622
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Vakantie

Bericht door Valcke »

Mannetje schreef:
J.C. Philpot schreef:
JvW schreef:
Mannetje schreef:Dit jaar is er al een anderhalve week Eifel geboekt en ik hoop nog steeds dat dat door kan gaan.
https://nos.nl/artikel/2333963-la-douce ... isten.html

Over twee weken weet je het.
De Eiffel is Duitsland ;)
In Duitsland is het met een f. De Eiffeltoren met dubbel f.
In Duitsland is de situatie heel goed. Idem in Oostenrijk, Zwitserland en Denemarken. Dus aan die landen zal het niet liggen. Wel zullen ze vakantiereizigers vanuit Nederland moeten willen binnenlaten. De Nederlandse situatie is toch vanuit het perspectief van die landen op dit moment nog iets minder goed.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze landen inderdaad al snel open zijn voor vakantiegangers vanuit Nederland. België, Frankrijk en Spanje ligt moeilijker; dat lijkt mij twijfelachtig, hoewel ook daar komende weken nog grote vooruitgang kan optreden.
Laatst gewijzigd door Valcke op 15 mei 2020, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8963
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Vakantie

Bericht door J.C. Philpot »

Mail van Vakanz ontvangen. Ze adviseren de reservering naar ons specifieke vakantiepark ongedaan te maken, en om te zetten in een voucher.

Als we dat niet doen en we kunnen door overheidsmaatregelen niet gaan, krijgen we via de partij in Belgie slechts 50% terug.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

J.C. Philpot schreef:Mail van Vakanz ontvangen. Ze adviseren de reservering naar ons specifieke vakantiepark ongedaan te maken, en om te zetten in een voucher.

Als we dat niet doen en we kunnen door overheidsmaatregelen niet gaan, krijgen we via de partij in Belgie slechts 50% terug.
Dat is niet conform de Europese regels. Dus je kunt hier een bezwaar tegen indienen, als je wilt. Ik zie het volgende zomer namelijk ook nog niet gebeuren dat buitenlandse vakanties weer door kunnen gaan.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Valcke schreef: In Duitsland is de situatie heel goed. Idem in Oostenrijk, Zwitserland en Denemarken. Dus aan die landen zal het niet liggen. Wel zullen ze vakantiereizigers vanuit Nederland moeten willen binnenlaten. De Nederlandse situatie is toch vanuit het perspectief van die landen op dit moment nog iets minder goed.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze landen inderdaad al snel open zijn voor vakantiegangers vanuit Nederland. België, Frankrijk en Spanje ligt moeilijker; dat lijkt mij twijfelachtig, hoewel ook daar komende weken nog grote vooruitgang kan optreden.
En Italië en Griekenland?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Valcke
Berichten: 7622
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Vakantie

Bericht door Valcke »

Jantje schreef:
Valcke schreef: In Duitsland is de situatie heel goed. Idem in Oostenrijk, Zwitserland en Denemarken. Dus aan die landen zal het niet liggen. Wel zullen ze vakantiereizigers vanuit Nederland moeten willen binnenlaten. De Nederlandse situatie is toch vanuit het perspectief van die landen op dit moment nog iets minder goed.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze landen inderdaad al snel open zijn voor vakantiegangers vanuit Nederland. België, Frankrijk en Spanje ligt moeilijker; dat lijkt mij twijfelachtig, hoewel ook daar komende weken nog grote vooruitgang kan optreden.
En Italië en Griekenland?
In landen waar het heel erg geweest is, zijn de naweeën van de eerste golf ook nu nog het sterkt. Voor Italië en GB lijkt het mij dus net zo twijfelachtig als voor bv. Frankrijk. Maar je weet natuurlijk nooit. Griekenland: daar heb ik mij niet in verdiept.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33284
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vakantie

Bericht door Tiberius »

J.C. Philpot schreef:Mail van Vakanz ontvangen. Ze adviseren de reservering naar ons specifieke vakantiepark ongedaan te maken, en om te zetten in een voucher.

Als we dat niet doen en we kunnen door overheidsmaatregelen niet gaan, krijgen we via de partij in Belgie slechts 50% terug.
Hier ook.
Wij gaan voor de voucher.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vakantie

Bericht door Bezorgd »

Tiberius schreef:
J.C. Philpot schreef:Mail van Vakanz ontvangen. Ze adviseren de reservering naar ons specifieke vakantiepark ongedaan te maken, en om te zetten in een voucher.

Als we dat niet doen en we kunnen door overheidsmaatregelen niet gaan, krijgen we via de partij in Belgie slechts 50% terug.
Hier ook.
Wij gaan voor de voucher.
Wij zouden in Nederland blijven dus dat gaat door. Al zal dat op aangepaste wijze zijn.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Jantje »

Bezorgd schreef:
Tiberius schreef:
J.C. Philpot schreef:Mail van Vakanz ontvangen. Ze adviseren de reservering naar ons specifieke vakantiepark ongedaan te maken, en om te zetten in een voucher.

Als we dat niet doen en we kunnen door overheidsmaatregelen niet gaan, krijgen we via de partij in Belgie slechts 50% terug.
Hier ook.
Wij gaan voor de voucher.
Wij zouden in Nederland blijven dus dat gaat door. Al zal dat op aangepaste wijze zijn.
Kom je gezellig naar Zeeland?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie