Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Vanavond met beide moeders naar een zomeravondconcert. Tot mijn grote verrassing schoof een Canadese forummer achter ons de bank in.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Ararat schreef: Inmiddels zijn we een flink aantal uren verder, zit je hoofd nog op z'n plaats, of is de muur je beste vriend? :huhu
Ik weet niet wat voor tandarts jij hebt, maar ik heb nergens last van.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mister »

Ambtenaar schreef:
Ararat schreef: Inmiddels zijn we een flink aantal uren verder, zit je hoofd nog op z'n plaats, of is de muur je beste vriend? :huhu
Ik weet niet wat voor tandarts jij hebt, maar ik heb nergens last van.
Nee, dat komt pas nadat de verdoving is uitgewerkt... :huhu
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Neefje en nichtje te logeren en vandaag een dagje Dierenpark Amersfoort
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Ambtenaar schreef:
Ararat schreef: Inmiddels zijn we een flink aantal uren verder, zit je hoofd nog op z'n plaats, of is de muur je beste vriend? :huhu
Ik weet niet wat voor tandarts jij hebt, maar ik heb nergens last van.
wees er maar gelukkig mee. Ik heb ook kanaalbehandelingen pijnloos doorstaan. Maar heb ook wel eens zoveel (na)pijn gehad dat ik op een gegeven moment geen pijnstillers en/of whisky meer durfde te nemen
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Erik1960 schreef:wees er maar gelukkig mee. Ik heb ook kanaalbehandelingen pijnloos doorstaan. Maar heb ook wel eens zoveel (na)pijn gehad dat ik op een gegeven moment geen pijnstillers en/of whisky meer durfde te nemen
Ik heb nergens last van gehad.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

Ambtenaar schreef:
Erik1960 schreef:wees er maar gelukkig mee. Ik heb ook kanaalbehandelingen pijnloos doorstaan. Maar heb ook wel eens zoveel (na)pijn gehad dat ik op een gegeven moment geen pijnstillers en/of whisky meer durfde te nemen
Ik heb nergens last van gehad.
Nee, dat is alleen in het weekend, of als je tandarts op vakantie is :D
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Online
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Eerste wandjes in de verf.
Morgenavond verder
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Een kuurvoetenbad in de Harz, op een wandeltocht. Opgezet door Alfred Kneipp. En een staafkerk in Noorse stijl gezien.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Niets… stilgezet door pijn in de rug
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Vanochtend nog wezen zwemmen met neef en nicht en daarna de logeerpartij afgesloten met een lekker ijsje bij de ijswinkel. Nu zijn ze net opgehaald door hun papa(mijn broer) en is de rust in huis weergekeerd ;) (mijn katten liggen ook echt bij te komen, zijn beide gevloerd hier naast me)
Super gezellig als ze er zijn, maar ook weer heerlijk rustig als ze weer naar huis zijn! Volgende week mogen ze weer in het normale ritme, de schoolvakantie zit er in deze regio weer op.
Ik geniet nog lekker 2 weken van mijn vrije dagen!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

aggieoudje schreef:Vanochtend nog wezen zwemmen met neef en nicht en daarna de logeerpartij afgesloten met een lekker ijsje bij de ijswinkel. Nu zijn ze net opgehaald door hun papa(mijn broer) en is de rust in huis weergekeerd ;)
Super gezellig als ze er zijn, maar ook weer heerlijk rustig als ze weer naar huis zijn! Volgende week mogen ze weer in het normale ritme, de schoolvakantie zit er in deze regio weer op.
Ik geniet nog lekker 2 weken van mijn vrije dagen!
Superleuk zo'n vakantie/logeer/uitje bij tante en idd nog verder lekker genieten van jouw vakantieAfbeeldingAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Erik1960 schreef:Niets… stilgezet door pijn in de rug
Oei! Sterkte! Beterschap!
Dan word je zomaar letterlijk en figuurlijk stilgezetAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Sterkte en beterschap!
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5385
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

Gisteren een mede-forummer uit Canada notabene op een verjaardag in Nederland ontmoet, fijn even van hart tot hart gesproken.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Plaats reactie