Wat doen we vandaag?

-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

KDD schreef:
-DIA- schreef:
Ararat schreef: Hoofd?
Nee gelukkig niet... Ik bedoelde mijn (...)
Klomp?
Neuh, zo erg was het nu ook weer niet. Het was slechts mijn portemonnee incl. alle pasjes, id-card, rijbewijs, zorgpasjes, bonuscard, en wat dies meer zij, en oh ja, nog een paar centen & plastic muntje voor de AH-car.
Buurvrouw had het op facebook gespot, mijn id-card. Kon de de buidel met algehele inhoud afhalen bij de eerlijke vinder. Bied een bedrag aan voor de eerlijke vinder, maar die wilde geen cent aanpakken. Was blijkbaar een soort liefdadigheidsdame ofzo....
Maar goed, al met al ben ik de vinder erg dankbaar voor de eerlijkheid.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

[/quote]
Wat verraad je eerder denk je: je gewaad of je gepraat? :D[/quote]

Ik denk dat we bij de besprekingen van het beroepingswerk wel door de mand vallen. En anders wel bij de Datheen samenzang..
Ik hoorde dat je zelfs huisbezoek kan krijgen als je een matige recentie geeft op Zoover:)
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Bourdon16 schreef:
Ararat schreef: Wat verraad je eerder denk je: je gewaad of je gepraat? :D
Ik denk dat we bij de besprekingen van het beroepingswerk wel door de mand vallen. En anders wel bij de Datheen samenzang..
Ik hoorde dat je zelfs huisbezoek kan krijgen als je een matige recentie geeft op Zoover:)
Familie F. heeft het dan zwaar gehad. :yahoo
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

Haha ja inderdaad.. toen wij in Zeeland op vakantie waren kerkten wij overigens in de gg van Oostkapelle. Dat is toch jouw gemeente? Er zal wel geen degelijke GB gemeente in de buurt hebben gezeten..
Online
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

Zita schreef:Een kleine 47000 stappen zetten.
Da's een goeie 33km! Petje af hoor! Jammer dat je zld weer verlaat. Fijne reis verder
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
DDD
Berichten: 28671
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Vandaag naar een Engels concert in Rhenen geweest en volgens mij zat ik twee banken achter een vermaard forumlid. Dat zag ik pas toen hij wegging. Ik vermoed dat hij net zijn trein haalde. Ik ben maar even mee gefietst met een vriend naar Veenendaal want ik miste hem net. Het was mooi maar jammer dat er geen echt orgel gebruikt werd.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Bourdon16 schreef:Haha ja inderdaad.. toen wij in Zeeland op vakantie waren kerkten wij overigens in de gg van Oostkapelle. Dat is toch jouw gemeente? Er zal wel geen degelijke GB gemeente in de buurt hebben gezeten..
Klopt! Wanneer was dat?

Er zit een PKN in Serooskerke (Walcheren). Maar er komen er veel gewoon naar ons. Van GGiN t/m GB, een ware oecumene. :)
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

GerefGemeente-lid schreef:
Bourdon16 schreef:Haha ja inderdaad.. toen wij in Zeeland op vakantie waren kerkten wij overigens in de gg van Oostkapelle. Dat is toch jouw gemeente? Er zal wel geen degelijke GB gemeente in de buurt hebben gezeten..
Klopt! Wanneer was dat?

Er zit een PKN in Serooskerke (Walcheren). Maar er komen er veel gewoon naar ons. Van GGiN t/m GB, een ware oecumene. :)
Nou hè.. een ggin naast een bonder, het moet niet gekker worden. Het is overigens jaren geleden hoor. Ik weet nog dat ik het meest onder de indruk was van een meisje in een gele bloemetjesjurk die achter mij zat..
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8943
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Bourdon16 schreef:Nou hè.. een ggin naast een bonder, het moet niet gekker worden. Het is overigens jaren geleden hoor. Ik weet nog dat ik het meest onder de indruk was van een meisje in een gele bloemetjesjurk die achter mij zat..
Laat nu net GerefGemeente-lid altijd gele bloemetjesjurken dragen :D
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1493
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bourdon16 »

J.C. Philpot schreef:
Bourdon16 schreef:Nou hè.. een ggin naast een bonder, het moet niet gekker worden. Het is overigens jaren geleden hoor. Ik weet nog dat ik het meest onder de indruk was van een meisje in een gele bloemetjesjurk die achter mij zat..
Laat nu net GerefGemeente-lid altijd gele bloemetjesjurken dragen :D
Ik dacht dat ze Janninne heette..
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door GerefGemeente-lid »

J.C. Philpot schreef:
Bourdon16 schreef:Nou hè.. een ggin naast een bonder, het moet niet gekker worden. Het is overigens jaren geleden hoor. Ik weet nog dat ik het meest onder de indruk was van een meisje in een gele bloemetjesjurk die achter mij zat..
Laat nu net GerefGemeente-lid altijd gele bloemetjesjurken dragen :D
Log je speciaal in om deze ongein te verkondigen? :yahoo
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Ik ga nu maar eens relaxeren.
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Ambtenaar schreef:Ik ga nu maar eens relaxeren.
Dat mag he. Na al die mentale en fysieke druk (van refoforum) :)
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Bourdon16 schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Bourdon16 schreef:Haha ja inderdaad.. toen wij in Zeeland op vakantie waren kerkten wij overigens in de gg van Oostkapelle. Dat is toch jouw gemeente? Er zal wel geen degelijke GB gemeente in de buurt hebben gezeten..
Klopt! Wanneer was dat?

Er zit een PKN in Serooskerke (Walcheren). Maar er komen er veel gewoon naar ons. Van GGiN t/m GB, een ware oecumene. :)
Nou hè.. een ggin naast een bonder, het moet niet gekker worden. Het is overigens jaren geleden hoor. Ik weet nog dat ik het meest onder de indruk was van een meisje in een gele bloemetjesjurk die achter mij zat..
Tsja, als jongetjes zijn we allemaal wel eens onder de indruk geweest he.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

DDD schreef:
Ad Anker schreef:
Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.
:haha
Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.
Grapjas Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie